Tervehdys taasen!
Minulla kun on monenlaisiakin 'projekteja ja kokeiluja' menossa koko ajan, niin tässä eräästäajankohtaisista!
(Anteeksi, jos foorumi on väärä, mutta kerron kuitenkin!
Tervehdys, tässä Eki Koskimo.
Minulla on koko ajan menossa 'useampikin aktiivinen' kokeilu = jotka liittyvät tavalla/toisella 'para-/pseudo-asioihin'!
Näistä raportoin monellakin sivustolla, niistä myöhemmin.
* 60 ja 70 luvuilla olin osallisena ja seuraajana lukuisissa T. K. Laakson kasvi- ym. kokeissa. Monet testitulokset olivat täysin ällistyttäviä! (Dokumentteja löytyy esim.vanhoista Elonpyörä
lehdistä. (Näissä kokeissa yritettiin saada koeviljelmät 'kasvamaan paremmin ja tehokkaammin', antamalla niille esim. 'ajatusenergiaa'. 'laitteilla, valokuvien välityksellä, rukouksilla jne.
* Monien muiden 'kokeilujeni' ohella päätin uusia Laakson 'tapaisia' kasvikokeita nyt tänä keväänä. Kun nyt kevät ja kesäkin lähestyy!
Ok. Meillä on kaksi identtistä, lasitettua noin 6 m mittaista parveketta.
* Valmistelin kaksi 'parhaani mukaan samanlaista' pääsiäisruoho viljelmää samanlaisille kasvualustoille.
* Yhden kummallekin parvekkeelle, samoihin olosuhteisiin, samoin 'hoidoin', eli samoin säännöllisin kasteluin, kasvun parannusainelisäyksin jne.
* tietone rekisteröi molemmilta parvekkeilta lämmön ja kosteuden jatkuvasti.
* kokeilun tarkoitus on selvittää, voiko ihminen, hänen ajatuksensa, 'siunauksensa' tai vastaavat toimet vaikuttaa pääsiäsisruohojen kasvuun elvyttävästi, lisäkasvua kenties antaen jne. (Näin tapahtui T. K. Laakson kokeissa dramaattisin tuloksin!)
* Okei. Raportoin kuvin ja sanoin kokeiluni edistyessä myös tällä sivustolla jos sallitaan ja kenties kiinnostusta löytyy?! (Jos ei kiinnosta, niin annetaan olla!).
* Yritän 'stimuloida' kohdekasvustoa 4 eri tavalla:
- 'yrittäen antaa (perheenkin tuella!) 'kasva komeaksi tyyppisiä ajatuksia'.
- lähettäen 'stimuloivaa' sähköistä lähetettä tälle kasvustolle. (tarkemmin. Siis hiljaista ääntä parvekkeella oleviin kaiuttimiin, 'pehmeätä ja melodista musiikkia' esim. ym. katso videoni
https://youtu.be/5kkwv_DVLTs- Langatonta EEG-päähinettä käyttäen ja ajatuksia keskittäen = yrittäen vaikuttaa kasvustoon 'mentaalisesti'. (Tästä on kokemustakin! Lähes uskomatonta! Siis 'vuorovaikutteista 'keskustelua' nuoren
omenapuun kanssa!!! (Älkää vielä lähettäkö minua 'hoitoon'! Asia on enemmän tosi kuin voitte edes uskoa! Tästä myöhemmin...).
- Käymällä puhumassa po. kasvustolle päivittäin 'jotain'!???
Katsotaan parin viikon päästä tuloksia yhdessä, jos kiinnostaa?
Palaillaan(ko)?
Eki Koskimo