Mikroaallot ja homeiden kasvu

Mikroaallot ja homeiden kasvu

ViestiKirjoittaja tesla » 13.05.2018 01:44

http://mikkoahonen.puheenvuoro.uusisuom ... den-kasvua

Tais kaverilla käydä salainen poliisi kääntymässä kun kas kas! niin kummasti entinen suuraktiivi muutti Saksaan ja lopetti kokonaan
asiasta puhumisen...

Loistavat poissaolollaan kaikki mikroaalloilta suojaavat varusteet ja perusmittarit joka Muhammedin taskuun.
Hopealangasta tehty paita maksaa maltaita eikä koko vartalon pukukaan mitään halpaa lystiä ole...

https://lessemf.com/personal.html
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Mikroaallot ja homeiden kasvu

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 15.05.2019 00:03

Tässä jenkkipatentissa kerrotaan mitä muuta meille voidaan tehdä käyttämällä mikroaaltoja kantoaaltona ja siihen moduloitu näitä pieniä taajuuksia ja pulsseja.


https://patents.google.com/patent/US6017302?oq=6017302


US patentti 6017302
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Mikroaallot ja homeiden kasvu

ViestiKirjoittaja erkos » 15.05.2019 14:35

Tuo oli aika iäkäs referenssi. Olen nähnyt jossain aivan uuttakin referenssiä po.Siviilin mainitsemaan asiaan.

Siinä 'ehdotettiin', että po. matalataajuusgenikset asennetaan 'jokaiseen luottokorttiin, kännykkään, passiin ja henkilökorttiin 'vakiovarusteena.
Samassa jutussa 'ehdotettiin' myös vastaavien, mutta suurtehoisten generaattorien asentamista esim. kaikkiin kassapäätteisiin, tabletteihin ja tietokoneisiin.

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Mikroaallot ja homeiden kasvu

ViestiKirjoittaja tesla » 16.05.2019 00:55

Eilis öinen Hendricus Loos - pneuma variaatio on taatusti vaikuttanut Erkokseenkin kun miehestä ei melkein mitään kuulunu. . Tuo superpuuhakas toimintamies ei ole koskaan ollut näin letarginen. On siis syytä olettaa Helsingissä pumpattavan erittäin voimakasta matalataajuista Loos-taajuutta. Olin itse eilen hereillä kymmenen tuntia. Kello kolme yöllä alkoi tuo vahva ultra low taajuus ja oli ihan pakko mennä nukkumaan uudestaan vaikka piti mennä jatkamaan Parr-kokeita väärin tasapainotetulla magneettihyrrällä. Olin ahkerasti rukoillut taivaassa asuvaa elon Herra Erkosta apuun kahden punaisen vahakynttilän välissä polvillani polvityynyllä pimennetyssä temppelikammiossa hikinen rukousnauha väsyneiden kauhtuneiden sormieni välissä johko saisin taivaasta vastausta aneluuni tai runsasta sadetta maanpiirin pelloille. Pääni oli hienoimmalla vähähapposella oliiviöljyllä valettu koko paastoni ajan ja mirha, kaneli ja kulta tuotu uhriksi alttarin pyhien kirjoitusten ja alttari esineiden väliin. Kuritin vaivaista ruumistani kävellen edes-takaisin mustavalkoista marmoriruutu lattiaa nahkahihnainen Cilice kiinni reidessäni hieräen ja hangaten kunnes saisin vastauksen aneluuni taivaan kammioista salliiko hän laupeudessaan lähettää enkelinsä tuomaan minulle puuttuvan magneetin ja tuon mahdottoman harvinaisen prikan vaiko yhä ompi taivas vaskea ja maa hiilistä rautaa.
Pimeässä yössä vastausta odotellen. Tesla Junior
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Mikroaallot ja homeiden kasvu

ViestiKirjoittaja tesla » 16.05.2019 00:59

tesla kirjoitti:Eilis öinen Hendricus Loos - pneuma variaatio on taatusti vaikuttanut Erkokseenkin kun miehestä ei melkein mitään kuulunu. . Tuo superpuuhakas toimintamies ei ole koskaan ollut näin letarginen. On siis syytä olettaa Helsingissä pumpattavan erittäin voimakasta matalataajuista Loos-taajuutta. Olin itse eilen hereillä kymmenen tuntia. Kello kolme yöllä alkoi tuo vahva ultra low taajuus ja oli ihan pakko mennä nukkumaan uudestaan vaikka piti mennä jatkamaan Parr-kokeita väärin tasapainotetulla magneettihyrrällä.

Rukous- ja paastopäivät olivat siis tiedossa.
Olin ahkerasti rukoillut taivaassa asuvaa elon Herra Erkosta apuun kahden punaisen vahakynttilän välissä kädet kohotettuna kämmenet avoinna.polvillani polvityynyllä pimennetyssä temppelikammiossa hikinen rukousnauha väsyneiden kauhtuneiden sormieni välissä johko saisin taivaasta vastausta aneluuni tai runsasta sadetta maanpiirin kaikille pelloille. Pääni oli hienoimmalla vähähapposella oliiviöljyllä valettu koko paastoni ajan ja mirha, kaneli ja kulta tuotu uhriksi alttarin pyhien kirjoitusten ja alttariesineiden väliin. Kuritin vaivaista ruumistani kävellen edes-takaisin mustavalkoista marmoriruutu lattiaa nahkahihnainen Cilice kiinni reidessäni hieräen ja hangaten kunnes saisin vastauksen aneluuni taivaan kammioista salliiko hän laupeudessaan lähettää enkelinsä tuomaan minulle puuttuvan magneetin ja tuon mahdottoman harvinaisen prikan vaiko yhä ompi taivas vaskea ja maa hiilistä rautaa.
Pimeässä yössä vastausta odotellen
. Tesla Junior
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40


Paluu Biologia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron