Suomalaista disainia

Valvoja: Yllapito

Re: Suomalaista disainia

ViestiKirjoittaja erkos » 06.11.2018 00:36

Kiitos Belfior hienosta linkistäsi! Minä ainakin (aivan turhan suurena suunpalttina foorumillamme ilmeisesti?), olen iloisempi kuin ikinä uskotkaan, että foorumiltamme löytyy 'tavallaan uusia' jäseniä, joilla on meille muillekin 'vinkkejä, linkkejä, innostusta asioihimme (ja siis Todella Tärkeimpänä = Halu edes keskustella meidän muidenkin kanssa ajatuksia vaihtaen!).

Tuo owerunity foorumi on toki tuttu, todella toimiva, lukemattomia aihioita ja asioita sisältävä, täynnään aktiivisia 'kokeilijoita ja keksijöitä', siis ihanteellinen 'kumppani omalle foorumillemme', ja aivan takuulla tiiviin seuraamisen arvoinen sivusto!

(Olen sen 'Koko fooruminkin'! aikaisemmin tallentanut kokonaan! omille (n. 7 TB) kiintolevystöilleni ja sen koko domainin kopioinnin päivitän tänä yönä, sillä sinne tulee joka päivä todella paljon 'uusinta' uutta seurattavaa! Tällaiseen 'kokonaisten foorumien 'sivullisten tekemään 'kopiointiin, varmistusmielessä, on nykyään montakin hyvää syytä ja aihetta! On vaan tapahtunut lukemattomia kertoja ja nimenomaan aivan lähimenneisyydessä, että kun 'jossain päin maailmaa ilmestyy Todella Mielenkliintoista ja kenties toimivaakin aplikaatiota alueellamme, niin, kuinka ollakaan! Po. uusimmat 'dokumentit, linkit, videot raportit, kokeilut jne.... 'katoavat jostain kumman syystä, jos niissä edes mainitaan 'jotakin onnistuneen'! varmaan 'tuhannet' asioidemme tosiharrastajat ovat valveutuneita ja kopioivat/kloonaavat kaiken sellaisen materiaalin (jos ehtivät!!!!???), jolla olisi edes jonkinlaista käytännön soveltamista ja arvoa jatkossa!

Itse kun 'tä'ysin kahjona' norkoilen netissä Aivan Oikeesti'! otsikolla 24/7/365, niin 'törmään lähes joka ikinen yö moniin 'juuri/heti' poistettuihin jatkolinkkeihin, puuttuviin/poistettuihin jatkosivustoihin, dokumentteihin, videoihin jne.! PAHIMMISSA tapauksissa voi linkeistä löytyy 'syy'' jatkolinkkien poistoon, jopa esim. (esim. jopa lähes 200 kertaa 2018 aikana!!!!) 'syy, tämän dokumentin poistoon ja julkaisemisen estoon on, että tekijä menehtyi ikävä kyllä juuri ennen kuin hänen sanomaansa saatiin jakeluun', ja/tai, että se sisältää copyright materiaalia, jota emme voi julkaista - olemme pahoillamme ja 'sivua ei löydy'!, eikä tämä suinkaan ole 'ainut seli-seli-selitys'').

Joka tapauksessa linkkisi sai minut tallentamaan 'tämän osion kokonaan uudelleen' ja kyllä siellä mielenkiintoista asiaa todella löytyy - on Don Smithia - Brucea - Teslaa jne.
Tämän yön vietän käymällä läpi 'koko mainitsemasi narun' ja raportoin 'omalta kannaltani huomenna'.
***********

Kiitos

Eki

(p.s. Itse olen havainnut tietyt 'RUS'-sivustot vielä yllämainittua owerunity-sivustoa (onhan niitä 'monta, monta muutakin vastaavaa nykyään Keelynetistä lähtien), 'kiihkeämmiksi ja rajummiksi myös kokeilujen mielessä'!
Olen jo aiemminkin maininnut, että joillain 'alamme RUS-sivustoilla julkaistujen sanomien ja raporttien' lukijoita voi olla Yli 2 Miljardia lukukertaa'! Käsittämätöntä, mutta antaa todella vankkaa ja pohjaa omillekin asioillemme, eli 'Kyllä Vapaaenergiaan Kiinnostusta Löytyy Nykyään Myös Maailman Laajuisesti', ja siis myös Kokeilumielessä ja muillekin raportoiden! Ja kyllä sieltä 'Intia-/ Kiina-/itä- /Australia-/Usa- ja Aasianpuoleltakin löytyy aivan uskomattomia ja kummallisia ' Mustia Miehiä Helikoptereissaan' otsikolla ja täysin vastaavia tarinoita!)

(P.S. 2! Anteeksi, että kenties valitan hieman omasta kirjoittelustani. On vaan niin, että kun minä, aivan hulluna ja kahjona kirjoittelen 'jotain skeidaa' kenties, esim. tuolla ns. 'erkosin' päiväkirja osiolla = otsikkona 'Parr-kokeiluja jotain .....', niin sain ryöpyn moitteita 'pitkien (anteeksi, mutta varmaan turhan pitkien), sanomieni sisällön 'kirjoitusvirheistä'! eI MENNYT MINULLA HYMY HUULEEN, kun ajattelin, että koko ja kaikki kertomani Teille Jäsenemme, 'on pilalla esim. 'parin kielioppivirheen tai jopa väärän näppäinpainalluksen takia'!

Jos foorumi on aktiivisista tekemisistäni edes välttävästi kiinnostunut, niin en todellakaan aio uhrata aikaani 'seulomaan näppäinvirheitä sanomnistani', mieluimmin olen niitä lähettämättä, jos ne niin pahasti kenties vaivaavat, että itse sanomani ovat lukukelvottomia! Silloin vaikenen, jos näin on!).
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Suomalaista disainia

ViestiKirjoittaja tesla » 09.11.2018 00:10

Meikä ihan innostui Belfiorin kirjoituksista! ASIAA! (sensuroin jo etukäteen ettei paikalle teoriassa epämahdollisesti sattuva kukkahattutäti vaan pahoittaisi
mieltään ja haukkuisi palstaamme Me Naiset - lehdessä)

Näin se on! Me ollaan jo NWO:ssa, Suomea ei ole olemassa enää kuin mielissämme ja tänne saa tulla kuka tahansa mistä tahansa
tekemään ihan mitä tahansa omilla säännöillään ja KELA (Maailmanhallituksen kommunistien kassa) antaa rahat. Meidän
hallitus ja poliisit henkeen ja vereen puolustavat Lähi-Idän seemiläisten kansojen ylioikeuksia ihan kuin olisimme Irakin aavikoilla. Meidän asuinalueella Helsingissä
ihan naapurissa on salamoskeijoita joita ei saada mitenkään suljettua vaikka ne eivät maksa edes vuokraa ja pitävät
hirveää meteliä öiseen aikaan, kertoo isännöitsijä.

Muihin maihin jotka vielä ovat olemassa ei saa mennä eikä niistä saa ilmaista rahaa. Paha Amerikkakin vaatii viisumit ja vieläpä
hakupaperit. Jos olet koittanut lähiaikoina käydä Yhdysvalloissa huomasit varmaan käsittämättömän vaativat viisumipaperit.
Niitä ei osaa täyttää normipulliainen vaan vaatii ihan jo konsultin.

Näitä vielä olemassa olevia aitoja maita on kuitenkin vielä muutama. Iran hyvänä esimerkkinä. siellä on oma keskuspankkikin
eli valtio voi yhä olla pystyssä.
Niitäkin vastaan on sama kansallishengen vastainen
taistelu ja jos ei muu auta isketään sodalla, rutolla ja sääaseilla (HAARP).

Itte aikoinani tein free energy generatorin (Lauri Generator) josta videon parikin taisin julkaista täälläkin mutta nyttemmin olen hommat lopettanut.
Ei noilla vehkeillä, kuten äsken sanoit, todellakaan rahoiksi lyö. Ei ne Teslan ideat muuten mihinkään ole kadonnut - Tesla
pisti neljä kirjaa liikenteeseen ennen kuolemaansa ja siinä oli kaikki mitä suurin piirtein oli keksinyt. Ne katosi kaikkinäkevän
yhden silmän valvovan katseen alta ja on yhä jossain olemassa. Tuleeko niiden sisältö sitten joskus julki? Epäilen
mutta en pidä mahdottomanakaan.

Rahan painaminen on se mikä kannattaa ja jos et pankkia omista ei muuta kuin FX kauppaa tekemään eli netissä treidaamaan. Voin opettaa
miten pumpataan rahaa pörssissä-- Riihikuiva se on mikä suun pistää hymyyn :-D
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Suomalaista disainia

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 10.11.2018 09:30

Kiitos Belfiorille uudesta keskustelun avauksesta ja mukaan tulosta keskusteluun, coil capacitor on tuttua juttua minulle monien tutkimus vuosien ajalla
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Suomalaista disainia

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 15.11.2018 20:38

Belfior kirjoitti:
PS. Luulen että Tesla oli sen verran fiksu, että se piilotti sen salaisuutensa johonkin, joka on ihan näkyvillä. Se on joko patenteissa tai sellaissa kirjoituksissa, ettei NWO sitä huomaa. Ettikää sellanen kirja, jonka nimessä mainitaan "Ihminen"

PPS. Otetaan nyt ihan hypoteettinen keissi, että haluan positiivisen jännitteen negatiiviseksi. Saanko tehtyä sen siniaallolla, jos tungen sen parin konkan tai käämin läpi? Eikös vaihe silloin käänny? Olen siis softainsinööri eli tyhmä



Tarkoittako belfior kirjaa nimeltä increasing human energy, olen kyllä lukenut kirjan useampaan kertaan, mutta muualta Teslan artikkeleista löytyy selvempiä selostuksia kuin juuri siitä kirjasta, Epäilen että kyseistä kirjaa on sensuroitu ennen julkaisua.

John O´Neillin kirja (se eka painos on varmasti rautaa), seuraavat painokset on sensuroitu myös.

¤

Niin, tarvitset vain vanhan 9 voltin nepparipariston eteesi pöydälle nepparit ylöspäin, + napa oikealle, ja -- napa vasemmalle, keskellä pöytään piirretyllä siniaaltokuviolla.

Sitten käännät paristoa niin että -- napa onkin oikealla ja + napa vasemmalla. Enkä ole insinööri ollenkaan :D
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Suomalaista disainia

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 15.11.2018 21:16

Emme puhu politiikkaa, mutta olemme huolissamme kuinka Suomalaisten hiilijalanjäljen käy, kun Suomalaiset helposti syyllistettävinä ihan mihinkä vaan, leikkaa itse omaa syntyvyyttään 1.6, ja toivottavasti vieläkin alemmas, sillä eihän määrä korvaa laatua, varsinkaan jos sitä tuotetaan meille sellaisista kansakunnista joiden hiilijalanjälki pompsahtaa viisinkertaiseksi heidän integroiduttuaan suomalaisiin kulutustottumuksiin.
Suomalaiset kantavat kokoajan täyden vastuun periaatteella, maapallon ylikansoittumista vastaan vaikka tiedetäänkin koko maapallon väestön mahtuvan seisomaan pelkästään Inari-järven jäälle, siten että jokaiselle varataan seisomatilaa 1 neliömetri, sillä järven kokonaispinta-ala on vain 10 miljardia neliömetriä, sittenpä olis koko muu planeetta ihan autiona vaikka eliitin tepastella pitkin poikin.

Siirrytäänpä huumorista toisaalle, eli niihin uskomuksiin joita ei sovi arvostella:

Tämä ei ole suomalaista Disainia mutta pistää kyllä rattaat raksuttamaan, jotta näinköhän se kaukokatselu toimii, ja seinänkin läpi voipi kävellä, nyt liippaa läheltä jotta ei jussi mätkäise bannia peliin, Uskomuksiahan nämä tämmöiset patentit on tulvillaan:

http://rexresearch.com/stclair/stclair.html
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Suomalaista disainia

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 19.11.2018 05:12

Kondensaattoreissa se varaus ei ole niissä levyissä vaan niiden levyjen välissä olevassa dielektrisessä materiaalissa (esim. Tantaalioksidissa), levypinnan neliöt ratkaisee toistensa suhteen ja etäisyys vastakkaiseen levyelektodiin, ei niiden massa eikä tilavuus, joten johdepinta voi olla tosi ohut kalvo, vaikkapa vain muutaman atominpaksuuden verran.

Siis se eriste siinä välissä on se joka varaa sähkön ionimuodossa omiin molekyylisidoksiinsa, mutta ei johdu eristeen läpi.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Suomalaista disainia

ViestiKirjoittaja tesla » 19.11.2018 20:52

se uskova veljeni RWG research pistää yhdessä Juutubivideossa just ton Siviilin mainitseman konkkajutun näytille. Enää se ei ole suursalaisuus! Hiio HOi!!
Rasismi sana tarkoittaa ihmistä joka välittää enemmän eläimistä kuin ihmisistä. Keksijä tietenkin väärää rotua oleva ihminen. Tosiasiassa ihmisistä ei voi
rasistia sanoa kun olemme kaikki samaa genomimoskaa. oikea sana olisi "etnosentrinen". Minä olen etnosentrinen. On olemassa huonompia kulttuureita
ja sitten niitä parempiakin.
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Suomalaista disainia

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 19.11.2018 23:05

Vinkkaan tähän hienoon kuviin Electrical Rewiev no 13 Volume 34 lehdessä vuonna 1896, jossa Tesla ilmoittaa keksineensä Coil Capacitorin, siis ei enää pullokondensaattoreita, vaan pelkkä spiraalikäämi litteänä, joka omaa myös kapasitiivisen ominaisuuden.

Tämän keksinnön toistajat näyttää olevan toosi tosi harvassa, kyllä niitä teslan putkikelan replikoijia on pilvin pimein, kuin kärpäsiä katossa...


Kuva

Tesla pumppaili jännitettä ylemmäksi käyttämällä hyödyksi maaresonanssia, jos muistatte hänen aiemmat kokeensa ns.Maanjäristyskoneellä / earthquake machine, nyt vain sähköisesti samaa seisovalla aallolla.

Kun Belfior virittää kääminsä oikein, voi hän pumppailla vaikka sillä 9v patterilla siihen kelaan hirmu jännitteet, mutta pulssi mikä siihen kelaan ajetaan täytyy olla lyhempi kuin 0,006 sekuntia, näin sanoi Tesla itse.

Belfiorin kysymykseen siitä mihin Tyhjössä varaus varastoituu, niin oikeasti mitään tyhjiötä ei voi tuottaa sillä kaiken läpäisee ns. "Pimeä aine", eli siihen se varaus tosiasiassa varastoituu, jotkut väliaineet kykenevät imemään puoleensa (Tiivistämään) pimeää ainetta, siksi sen väliaineen Dielektrisyys vakio voipi olla parempikin kuin paperilla tai pelkällä ilmalla.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Suomalaista disainia

ViestiKirjoittaja jussik5 » 23.11.2018 22:10

Belfior poistui omasta pyynnöstään, ketju jäi nyt vähän tyngäksi.
Aihehan hyvä, tästä voi jatkaa.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Suomalaista disainia

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 24.11.2018 07:47

Minäkö menin tölvimään Belfiorin hyvän aloituksen?
Viimeisin kuvaliittein varustettu viestini oli ilmeisesti liikaa, olis pitäny tajuta vetää se heti pois, kun Belfiorilta tuli palautetta jotenkin näin "ettäkö en siis olekkaan keksinyt mitään".
Oliko tämä hänen linkkaamansa Coil capacitor juttu nimenomaan hänen keksintönsä, petaef.pdf?

Noh siis samoille asioille on usein yhtäaikaisia keksijöitä, ja unohtuneita keksintöjä keksitään uudestaan, en tiedä miten "pyörän" keksimisen kanssa kävi, siis keksittiinkö se aikoinaan pelkästään mesopotamiassa?
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08


Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron