Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

Valvoja: Yllapito

ViestiKirjoittaja erkos » 14.10.2018 00:08

Tässä' se Erkos taasen.

Olen jo useasti maininnuit, että 'näitä todella kiinnostavia Vapaaenergia-hommiani 'häiritsee tuo jatkuva, ja nyt kiihtynytkin syksyn soittokeikkailuni.
Kahden viime viikon aikana on minulla ollut peräti 5 konserttiesiintymistä, + 4 harjoitusta jne. Siis 'kolvaaminen ja Vapaaenergia kokeilut ovat fyysisesti jääneet hieman 'alamäkeen' tahtomattani. Esim. eilen olin soittamassa 'aivan upean succeen saaneessa Hesan Opistotalon konsertissamme, jonka 'yleisö haluaa uusittavaksi nyt kolmannen kerran'! Tämähän on toki nannaa meille esiintyjille ja soittajille. (Jos kiinnostaa, katso esim. Facebook Eki Koskimo tai vaikkapa
http://www.mosabackabigband.com. Tai edellisen päivän Savoy Teatterin esiintymistämme, Jaso Big Bandin 40 V konsertissamme (olen po. orkesterin perustaja jäseniä', siis 40 V sitten!, solisteinamme olivat Sonja Lumme, Marle Mikkola, Antti Sarpila ja Mikael Konttinen + orkesterimme omat hienot solistit. (Tässä välissä oli myös esim. Fennia yhtiön 'supertapahtuma Pasilan konttorissaan, n. 800 kutsuvierasta ja hienot bileet todella!

Nyt sitten 'Vapaaenergiaprojekteihini' taas täysillä mukaan!

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 14.10.2018 00:15

Mitä tuohon Teslan esittämään 'kiinan poikien spekseistä' sitten sanomaan?
Löysin juuri ensimmäisen 1.000.000 lumenin ylittävän 'metsästäjän otsalampun'!!!!!
Luit aivan oikein miljoona lumenia + 'ja suoraan esim. metsästäjän päähineestä'! Todella Kovaa Kamaa Eikös vaan'!

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 16.10.2018 00:52

Tässä erkos/Eki,moikka! Olen taas kerran kahden vaiheeella: pitäiskös pitää suus supussa/turpa kiinni, tai kertoa joitain 'höpölöpö asioita foorumillamme!? Tässä taasen pari omaa kommenttiani,.
***************

Pakkohan minun on jotain höpötellä, kun 'uutta tavaraakin' tulee päivittäin! (Hyppää ulos jos ei kiinnosta toki ja emme sen kummemmin enää tapaile tällä foorumilla Sinua vaivaamatta).

Tänään tuli taas pari lähetystä. Ei noi ihan maailmaa mullista, mutta kerron kumminkin:

* Tuli tuo aikaisemminkin mainitsemani peräti 2 Teratavun muistitiklku (Usb 3.0), muutaman euron hintaan! Lataan siis sille jonkin kannettavistani koko 1 TB KIINTOLEVYNI JA VOIN
SITTEN AJAA, VAIKKAPA KAIKKIA 6 TIETOKONETTANI NOPEALTA ULKOISELTA MUISTILTA! Vitsinä/ei/kaikki salaisuuteni kukevat siis aina mukanani, sujautettavissa vierustoverille, jos 'Nuo Mustalasiset' sattuisivat
kiinnostumaan....
Ja siis tällaisen, aikaisemmin edes yleisesti mainitsemattoman 'hirmu-muistitikun' hinta = muutama euro!!!! Pikkufinessi on, että ostamassani versiossa on kaksi USB liitintä! Käy +
siis suoraan niin perinteisiin USB tietsikkoihin kuin myös esim. vaikka älypuhelimiinkin ja tabletteihini!

* Tuote 2 oli 15 kappaleen satsi magneetteja Alexey kokeiluihin. (3 muuta lähetystä tulossa).
* Kommentti 1. Pakkaaja/valmistaja on huomioinut hienosti, että 'tällaiset erittäin vahvat' magneetit esim. naarmuuntuvat helposti käsiteltäessä. Niinpä he olivat pakanneet ne
jokainen magneetti muovisella välirenkaalla eroteltuina! >Aivan okei homma, sillä ovat sen verran vahvoja, että 'kun niitä sormet mustelmilla käsittelee', niin tuo muovinen
suojarengas jokaisen magneetin välissä on mukava lisä ja myyjälle positiivinen palaute.


p.s. Varotelkaa nyt hyvät foorumilaiset, jos tälläiset 'erkosin laite-/komponentti- ym. hankintojen paskaraportit' ei kiinnosta pätkääkään! (Mulle on vielä jo nykytilauksina tulossa ainakin 20 'tavallaan' uutta tuotetta. On HV-kaapelia 40 Kv minimi, 100 kv konkkia (15 KV konkkia tulikin jo parisenkymmentä), HV diodeja/bridgejä, 6 uutta mittalaitetta, Yli Miljoonan Lumenin ledirypäs!, monenlaisia liittimiä, mittareita, ajastimia jne...
Nämähän ovat toki vain omia privaattiasioitani! En minä näistä 'sen kummemmin kertoile/suustani kommentteja päästä', jollei ne ketään muita kiinnosta! Ennenminkin odotan vastaavaanlaista palautetta foorumimme muilta 'kokeilijoilta ja keksijöiltä' suunnitelmistaan, kokeiluistaan raportoiden, niistä meille kaikille kertoen, vinkkejä ja linkkejä antaen jne......

Minullahan on tavallaan 'aikapula' näissä vapaa...hommissa! Olen ollut konsertoimassa kahden viime viikon aikana 6 konsertissa ja treenit päälle'! Jää siinä 'kolvausaika melko vähiin'! Mutta tarmoa riittää!!!!

(Ehkä olisi parasta olla hijaa, ja olla edes mainitsematta noita 'muita para-asioihin liittyviä' harrastuksiani/projektejani/niiden 'missä mennään tuloksista, nykynäkymistä jne.? Kun Ei Kenties suoraa Vapaaenergia yhteyttä!
* Olen siis muutaman vuoden ollut erittäin aktiivinen myös ns. EEG-aivosignaaliemme lukulaitteisen parissa, joita minulla on muutama, ja joita olen käynyt esittelemässä, niitä yleisön kanssa yhteistyössä demonstroiden,
useammassakin eri 'parapsykogisen Seuran tilaisuuksissa'. Erilaisia ohjelmistoja esitellen, *itsekin jotain softaa vääntäen' , tallenteita ja mittauksia tehden jne.

Uusimmat uutiset saavat nämä' tutkimukset taas kerran eteenpäin ja uuteen valoon: Tässä linkki uutiseen, joka ainakin minulle on 'Nannaa'!!! Juuri sitä mitä olen ounastellut omissa kokeiluissani, kun olen yrittänyt 'ajatusyhteyttä niin ihmisiin kuin kasveihinkin' ja 'kasvien osalta itsekin onnistunein palauttein ja testituloksin!!!!!!!!! Ohessa pari kuvaa 'headseteistäni', joita käytän ja kokeilen aina kun 'vapaaenergia hommnistani kenties jää hieman luppoaikaa!
Tässä linkki erääseen,( minua asiaa jo itsekin kokeilijana liittyvään uutiseeni):
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/ ... _campaign=

Eki
Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut erkos päivämäärä 16.10.2018 02:15, muokattu yhteensä 1 kerran
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

!).

ViestiKirjoittaja erkos » 16.10.2018 02:11

Ihan Teille kaikki Foorumilaiset! Sanomani.

Tunnen nyt itseni todella 'Kylän höperöksi tällä foorumilla ja useilla 'naruilla' koko ajan aktiivisesti toimiessani.' Anteeksi vaan! Sain privaatti s-posteihini paskapalautetta?
'Mitä vi**uu sä täällä' riehut ja miksi? Tämäntapaiset kommentit saavat toki kysymään itseltäni olenko todella väärällä asialla,. väärässä ympä'ristössä ja väärällä' foorumilla?


Siis 'ÿksi höperö' lähettää kommenttejaan ja viestejään lähes jokaiseen 'nyt 2009 jälkeen melkoisesti hiljentyneeseen foorumin asioihin, 'sekä aikaisempiin vanhoihinkin jo 2009 alkaneisiin asioihin kommentoiden. Uutena jäsenenä aivan ilmiselvästi ¨'suunpalttina' nyt sivustollemme esiintyen. Kysyn vaan, ovatko *Kaikki Omat' Arvostelu-mittarinne minua kohtaan sekä ajan tasalla, taustat huomioiden, nykytekemiseni jne. täysin ajan tasalla negatiivisten palautteidenne antamiseksi, jopa henkilökohtaisiin s-posti osoitteihini!?
Jos olen painajainen ja häirikkö tällä foorumilla' - niin annetaan olla, ja erkos ei aivan takuulla kerro jatkossa ainuttakaan 'hölpötystään tällä foorumilla' ja palaamme 2009 hiljaisuuteen, eikös silloin kaikki asiamme olleetkin aivan reilassaja kuosiossa foorumin tavoittein' Hienoa kaikki siis ok ja kunnossa kaikkiin jatkohommiin?

'Paskapalaute aktivoi takuuvarmasti 'kohteen=erkos', katoamaan täysin pois kuvioista ja kaiken maailman 'raportoinnistani ja höpinöistäni' ja liittymään tuohon 'passiivisten ja vain lukijoiden' foorumimme kaartiin?
*********

Jos sitten 'jostain syystä?' sittenkin pidän yllä tätä ns. päiväkirjaani, ja kenties jopa uskallan jatkossa jopa kommentoida ja jopa vastata joihin muihinkin foorumimme teemoihin ja asioihin, niin sanokaa toki hyvissä ajoin: 'Nyt suu suppuun erkos ja painu mäkeen'! Niin helppoa se on poistaa tällainen suupaltti kuvioista totaalisesti.
Nyt on minun kuitenkin mielestäni 'tarvekin' höpötellä 'jotain', kun esim. uutta tuotetta/kamaa tulee päivittäin, ja ovat sellaisiakin monet uudet tuotteet, jotka kenties kiinnostavat edes muutamia itseäni vastaavia 'kokeilijoita ja keksijöitä' foorumillamme.

(Tämän oman osionihan voi aina olla täysin noteeraamatta ja tänne ei ole koskaan tarve eksyäkään!

* Tuli tuo aikaisemminkin mainitsemani peräti 2 Teratavun muistitikku (Usb 3.0), muutaman euron hintaan! Lataan siis sille jonkin kannettavistani koko 1 TB KIINTOLEVYNI JA VOIN
SITTEN AJAA, VAIKKAPA KAIKKIA 6 TIETOKONETTANI NOPEALTA ULKOISELTA MUISTILTA! Vitsinä/ei/kaikki salaisuuteni kulkevat siis aina mukanani, sujautettavissa vierustoverille, jos 'Nuo Mustalasiset' sattuisivat kiinnostumaan....
Ja siis tällaisen, aikaisemmin edes yleisesti mainitsemattoman 'hirmu-muistitikun' hinta = muutama euro!!!! Pikkufinessi on, että ostamassani versiossa on kaksi USB liitintä! Käy +
siis suoraan niin perinteisiin USB tietsikkoihin kuin myös esim. vaikka älypuhelimiinkin ja tabletteihini!

* Tuote 2 oli 15 kappaleen satsi magneetteja Alexey kokeiluihin. (3 muuta lähetystä tulossa).
* Kommentti 1. Pakkaaja/valmistaja on huomioinut hienosti, että 'tällaiset erittäin vahvat' magneetit esim. naarmuuntuvat helposti käsiteltäessä. Niinpä he olivat pakanneet ne
jokainen magneetti muovisella välirenkaalla eroteltuina! >Aivan okei homma, sillä ovat sen verran vahvoja, että 'kun niitä sormet mustelmilla käsittelee', niin tuo muovinen
suojarengas jokaisen magneetin välissä on mukava lisä ja myyjälle positiivinen palaute.

p.s. Varotelkaa nyt hyvät foorumilaiset, jos tälläiset 'erkosin laite-/komponentti- ym. hankintojen paskaraportit' ei kiinnosta pätkääkään! (Mulle on vielä jo nykytilauksina tulossa ainakin 20 'tavallaan' uutta tuotetta. On HV-kaapelia 40 Kv minimi, 100 kv konkkia (15 KV konkkia tulikin jo parisenkymmentä), HV diodeja/bridgejä, 6 uutta mittalaitetta, Yli Miljoonan Lumenin ledirypäs!, monenlaisia liittimiä, mittareita, ajastimia jne...
Nämähän ovat toki vain omia privaattiasioitani! En minä näistä 'sen kummemmin kertoile/suustani kommentteja päästä', jollei ne ketään muita kiinnosta! Ennenminkin odotan vastaavaanlaista palautetta foorumimme muilta 'kokeilijoilta ja keksijöiltä' suunnitelmistaan, kokeiluistaan raportoiden, niistä meille kaikille kertoen, vinkkejä ja linkkejä antaen jne......

Minullahan on tavallaan 'aikapula' näissä vapaa...hommissa! Olen ollut konsertoimassa kahden viime viikon aikana 6 konsertissa ja treenit päälle'! Jää siinä 'kolvausaika melko vähiin'! Mutta tarmoa riittää!!!!

(Ehkä olisi parasta olla hijaa, ja olla edes mainitsematta noita 'muita para-asioihin liittyviä' harrastuksiani/projektejani/niiden 'missä mennään tuloksista, nykynäkymistä jne.? Kun Ei Kenties suoraa Vapaaenergia yhteyttä!
* Olen siis muutaman vuoden ollut erittäin aktiivinen myös ns. EEG-aivosignaaliemme lukulaitteisen parissa, joita minulla on muutama, ja joita olen käynyt esittelemässä, niitä yleisön kanssa yhteistyössä demonstroiden,
useammassakin eri 'parapsykogisen Seuran tilaisuuksissa'. Erilaisia ohjelmistoja esitellen, *itsekin jotain softaa vääntäen' , tallenteita ja mittauksia tehden jne.

Uusimmat uutiset saavat nämä' tutkimukset taas kerran eteenpäin ja uuteen valoon: Tässä linkki uutiseen, joka ainakin minulle on 'Nannaa'!!! Juuri sitä mitä olen ounastellut omissa kokeiluissani, kun olen yrittänyt 'ajatusyhteyttä niin ihmisiin kuin kasveihinkin' ja 'kasvien osalta itsekin onnistunein palauttein ja testituloksin!!!!!!!!! Ohessa pari kuvaa 'headseteistäni', joita käytän ja kokeilen aina kun 'vapaaenergia hommistani kenties jää hieman luppoaikaa!
Tässä linkki erääseen,( minua asiaa jo itsekin kokeilijana liittyvään uutiseeni):
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/ ... _campaign=

Eki
Kuva

Kuva

Kuva[/quote]


aen) avattuihin asioihin, teemoihin ja kommentteihin uutena jäsenenä puuttuenkin).
Viimeksi muokannut erkos päivämäärä 11.11.2018 04:31, muokattu yhteensä 1 kerran
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 16.10.2018 02:31

Jos ei ainuttakaan vastinetta tai positiista vastausta foorumiltamme kuulu, niin minäkin liityn
' noihin aina passiivisiin jäseniiin, aivan takuulla.
Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 17.10.2018 23:46

Minulla oli 'melko laaja' raportti valmiina julkaistavaksi, 'MUTTA' YLI PUOLEN TUNNIN TYÖN TEKEMISEN JÄLKEEN SE 'KATOSI MINNE LIE'? Oma mokani kenties, että en tehnyt sanomaani foorumin ulkopuolella valmiiksi ja sitten vasta julkaisten. Nyt meni kuitenkin 'juuri teille' rakentamani 'suuri sanoma täysin persielleen! (siis 'Bruce uutisia, Alexei häkkyräni replikaattorin lentoon,lähtö' ja monta muutakin asiaa...............

Kenties kerron asioistani joskus myöhemmin.

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 18.10.2018 00:27

Onkohan meidän Rakas Erkos joutunut mustapaitojen painostuslistalle?
Nimittäin jos jollain olisi oikeasti nokkaa koputeltavana niin kyllä minä ja Siviili2018, Villestar ja Jussi takuulla kirjoittaisivat ihan
omilla nimillään tälle palstalle SUORAAN.

Kuulostaa ihan perus-parapsykologiselta psyykkausoperaatiolta Erkosta vastaan koko perkeleellisellä voimallaan. Kunhan nähtäisiin joku päivä voisin kertoa kaikesta
siitä mitä mua vastaan on yritetty tuon kolmikirjaimisen takaa tuolta Ison Lahden tuolta puolen. Harvaa lienee ammuttu useasti ja hengissä asiasta kertomassa tms?

Sinuna jatkaisin kirjoittelua ja toisin pikemminkin ilmi jos alkaa privana viestikielot soida kummiin aikoihin.

Siis vielä vähän täytettä tähän... Itseäni ei lannista mikään. Tämä palsta ei toimi ellei ole aktiiveja kirjoittajia.
Pitänee laittaa yks videolinkki esimerkkinä jakoon.

Cheers,,
Yeshua bless you
tesla
 
Viestit: 649
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 19.10.2018 15:00

Kiitos Tesla 'rohkaisevasta viestistäsi'!

Viime yönä 'nakertelin tänne 'osiolleni' pitkähkön 'raportin' kuvineen kaikkineen - jan eikös perkule kähynyt Taas Kerran niin, että se 'katosi jostain syystä x? bittiavaruuteen ennen lähetystä!!
(No ei siitä kellekään teistä toki vahinkoa ollut, mitä lie taas höpisinkään viime yönä....).

Sen verran tällä kertaa, että minäkin sain 'sysäksen' tuohon Alexeyn hyrrään! ja päätin 'ottaa selvää onko se 'oikeaa asiaa' vai narussa roikkuva peltikasa? (Villekin taisi mainita: 'uskotaanko tuohon vai ei...?).

Mulla kun 'tota rompetta löytyy' ja tarmoakin, niin päätin (muiden 'projektieni ohella) 'lyhyesti testata noita Alexeyn esityksiä, simppelillä replikaatilla.
Yhtenä iltana meni (soittokeikan päätyttyä) pari tuntia ruutupaperin kanssa replikaattia hahmotellen. Seuraavana päivänä leikkaamaan 6 akryylitasoa, kierretangoista tukirakenteita, Starkista 'parisataa mutteria, muutama erikoisruuvi jne.
Tässä pari mielestäni oleellisesti replikaatiota helpottavaa yksityiskohtraa:
* Koska 'niin tykkään noista Hard Disk pyörittimistä ja komponenteista, valitsin taas (kuten Parr-puolella) kiintolevyjämistä sopivia osia rakennelmaan.
* HD kiekkojen ja moottoreiden käytöstä on parikin selvää etua.
- moottorit ovat tehonsa/pyörintänopeuden sääädettävyyden ansiosta erittäin soveliaita ja keveyitäkin.
- HD levyt ovat sähköä johtavia
- mitään levyharjoja ei tarvita lainkaan! HD moottorin runko on nimittäin eristetty pyörityselektroniikasta ja tarjoaa näin ollen 'kiinteät harjat' sähkön siirtoon
- samanlaista levyä voi käyttää myös moottorien väliseen tasolevyyn (johon HV syötetään)

Meni siinä yksi iltama ja sain kuvassa näkyvät hyrrä't valmiiksi runkorakennelmaan kiinnitettäväksi jne...... (lisää kokonaisratkaisukuvia tulossa)
Tässä kuva 'hyrristä'. (On nuo magneetit 'niin rajua tavaraa', että jos nuo kaksi kuvan hyrrää päästää lähelle toisiaan 'ilman valvontaa', niin ei niitä saa rikkoutumatta enää irti toisistaa!

Eki

-



Kuva
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 19.10.2018 15:50

Pakko sanoa kuitenkin minua henkilökohtaisesti harmittaa kun Erkoksen löpinät katoavat bittiavaruuteen.

Erkos on parasta meidän tiedemies- ja tutkijakansanviihdettä
mitä tällä palllon puolella yleensäkään on! Myös faktat on paketissa mukana!

Mies kirjoittaa niin nasevasti, niin hauskasti ja niin pätevästi ei ole ihme men in black hermostuu! *eikö se ikinä nuku @#!GRR**
tesla
 
Viestit: 649
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 19.10.2018 20:56

Kiitos taas Tesla mielenkiinnosta.

Eipäs nyt 'kehuta sen kummemmin' - jos jäbä pärjää vähällä unella (niinkuin monet soittorosvot useinkin tottumuksesta), 'ja sillä on 'aivan tarpeeksi rompetta kaiken maailman asioihin ja kokeiluihin jos kiinnostuu, niin mikä ettei parissa kolmessa/neljässä yössä saisi 'tuollaista Alexeyn roottoria testattua ominkin voimin' kun kiinnostus heräsi.

Siis AKTIIVISIA HOMMIANI (RINNAKKAIN ETENEMÄSSÄ!!!) ovat pari esimerkkiä mainitakseni:

* 'Kummituspuhelin'
* Parr hommat
* 'Super Poweri!!! 18 lähtö/tuloliitäntää, invertteri, 2 AC säädintä, 2 x 12 V akusto statusnäyttöineen ja auto-latureineen, lähdöt (riittävin virroin!), +/- 12 V * +/- 5 V * 3.3 V * 0-20 VDC säädettävä virtarajoituksin ja näytöin
* koko powerin kulutusmittari
* pääkytkimenä 24h ajastuskellokytkin (jos satun nukahtamaan kun IsoKisu jyllää hallitsematta) * ac lä'hdöt invertteristä (siis akkusyöttö) maadoittamattomina liitettynä sekä resistiivisten että kapasitiivisten kohteiden
käyttöön (on muistettava, että esim. lamppuhuimmentimet eivät yleensä' sovellu moottoriohjaukseen!) * useinpien lähtöjännitteiden jakomahdollisuus suoraan powerista (haluan ajaa esim. useita
geniksiä/countereita/mittareita/digiskooppeja jne. 'omasta virtalähteesträän' ja sitten optoeristimen kautta ajaa 2-4 täysin erilaista HV genistä omalla virransyötöllä = esim. taajuusgeneraattori syöttää pulssejaan 5-9 V
jännitteellä, mutta opton perässä oleva HV 'kanuuna' (tarkoitan esim. parilla fetillä ohjattua HV muuntajaa (Neon muuntajia, Bilteman autopuola, Hyundain autopuola, 'pieni TV-muuntaja (29 tuumaisen tai 'suuri 40
tuumaisen putkitv'n muuntaja) ----- on siis monenlaisia tarpeita! Ja kaiken AC lähdön perään kytken toki 'ison' Variakinb AC - 'maailman säätöihin'!
* Alexey hyrrän 'pikatestit'
* EEG päähineiden liitynnät/softat/'Todella Kovat Kokeilut'!!!!!!!!! Tässä eräs mielenkiintoni aihe. Kai jo aikaisemminkin mainitsin, että 'olen jo nuoruudestani asti' ollut kiinnostunut myös ns. 'parapsykologiaan (?) liittyvistä
monista asiioista.
Kerroin varmaan jo aikaisemminkin, että olen esitellyt noita 'aivosignaaliemme lukulaitteita' monissa esitelmissäni, siis niin, että Yleisö itse kokeilee omia 'ajatustensa kykyjään'! Succee on ollut aina suorastaan valtava!
Olen jopa 'kokeillut alustavasti ja pienimuotoisesti 'jutella kasvuien kanssa ajatuksieni voimalla'! Hullun hommaa sanotte toki, mutta kerrompas joskus kenties lisääkin'!
* Ja kun 3 kannettavaa, yksi PC, iPad ja kaksi muuta tablettia on rullaamassa 'yötä päivää', niin voitte varmaan todeta, ettei 3 orkesterissa aktiivisesti soittava ja 2-3 kertaa /kk konsertoiva pasunisti, harjoituksineen, ei oikein
aina oikein millään löydä 'kolvaustenkin muun rakentelun viedessä' aikaa näistä omista tämän foorumin höpinöilleni ja jutustetulle. (Perhe, vaimo ja tytär tietysti päivittäin ihmettelemään: 'mitä hittoa sä taas kolvaat...).

Tällä viimeksi mainitulla kiinnostukseni alueella antanee 'jonkinlaista pohjaa/ajateltavaakin' eräs aivan uusi maailman uutinen! (Itse olen nimittäin 'alustavasti kokeillut samankaltaisia yhteyskokeiluja! Ja yrittänyt myös ohjelmoida muutamia pätkiä softaa po. tarkoituksiin ja niiden dokumentointiin - 'jos juttelet/höpiset= mee mäkeen / jos oikeesti näytät ja kerrot jotain = ok, jutellaan, katsotaan, kokeillaan muutkin, arvostellaan jne...)

Tässä lainaus uutisesta linkkeineen
https://yle.fi/uutiset/3-7453945


p.s. on pakko kertoa 'pieni episodi'.
* löysin talomme roskiksen vierestä kaksi aivan ok kävelysauvaa! Jep! Ei kun dyykkaamaan ja sahaamaan niistä 'pari sopivaa pätkää' turvalliseen HV kokeiluihini (siis kipinöiden 'vetämiseen ym. testauksiin - Siis Matkan Päästä').
Olin olevinani ainakin 'epäluuloinen ja viekas' ja testaiin noita löytöjäni hieman tarkemmin! Hitto olivat hiilikuitua eikä lasikuitua kuten oletin! Ja minäkö sitten olisin 'tappanut itseni' sorkkiessani niillä Teslakelojani!!!

* Seuraavan sanomani suuntaan Siviilille nimenomaan. Sain siis HV konkkia (noita 'hieman alle puolen litran kaljatölkin kokoisia keraamisisia', sekä muutamia kymmeniä pienenpiarvoisia 15 KV kondensaattoreita 'Bruce ym. muihin tyyppisiin kokeiluihin'. Minulla on muutama kuvallinen kysymys tulossa Siviilille, ihan vaan neuvoja kysyen, 'ettei monot lennä kattoon heti ensi testeissäni'. Palataan tähän.
Viimeksi muokannut erkos päivämäärä 20.10.2018 03:29, muokattu yhteensä 1 kerran
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron