Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

Valvoja: Yllapito

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 25.07.2018 13:02

siviilille taasen kysymyksiä tietämättömältä

Kysyinpäs tyhmiä tuosta Brucen Valve asiasta. Ei toki tyhjiöön vaan eikös pikemmin:
* naula korvataan (teroitetulla) rautaruuvilla, jolloin saadaan elektrodin välin säätö - ja vastapuolelle akun navasta sahattu 'pötkö, johon suurella
palloporalla sopiva kuoppa...
* (se kerran antamasi oiva vinkki 'sulakepesä rungoksi' oli hieno juttu)
* entäs jos näitä elektrodeja niputetaan samaan tilaan kymmeniä/satoja rinnakkain kytkettynä kuten piikkimatossa?
* koska happi ollee oleellista, niin samaan 'koppaan' reikä johon puhalletaan ilmaa/happea Agan pullosta

* nuo käytetyt suurjännitteen /-taajuuden sopivat/tarkemmat säätöalueiden arvot eivät ole minulle selvinneet 'alkuunkaan'

Eki
Viimeksi muokannut erkos päivämäärä 25.07.2018 13:07, muokattu yhteensä 1 kerran
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 25.07.2018 13:07

Olihan yksi aiemmista Brucen valve versioista myös lievässä tyhjiössä, eikä elektrodien tarvi olla suuripinta-alaisia koska tehoa siirtyy kilohertsien taajuudella, pienemmänkin pinta-alan kautta (siis koronapurkauksessa).

Venäjältä en tiedä kuin yhden kokeilijan jolla jotain samankaltaisuutta, ei se ollut Chernetsky vaan joku muu, eikä Prof. Kanarev vaikka hänelläkin elektrodit eri kokoisia, ja veden alla, punaista plasmaa kuitenkin syntyi.

https://www.youtube.com/watch?v=9wRSGFOdRmI

¤

Se oli ainakin Balash Ahmedov

THE NEW METHOD OF THE ELECTRIC POWER PRODUCTION

In my discovered energy converter has been used plasma technology, too. After 8 years of research work I could produce electric power from plasma, but I have used in my converter cold plasma, that
is for getting independent charged particles stream I have not heated plasma. And also because of low effect, I had denied using magnetic field for production electric power from plasma as it had been used in MHDG. For production electric power in my converter I used intensive electrical field, not electrostatic field. It seems impossible, but my experimental result and theoretical investigation has proved the rightness and superiority of my method. On the contrary using electrical field let me get wonderful results. I used electrical field for both getting plasma and giving speed to plasma's charged particles. That's why, efficiency of my converter is very high. Besides, in consequence of using electrical field I could make my design very simple and this makes their production easy and cost effective. During working process of this converter there is not any waste. Therefore, it is very desirable from the environment pollution point of view. So, this is an unusual and most effective method.

täältä löytyy joku piirros ja kuva:

http://tirtha.info/stati/svobodnaya-ene ... gy-source/

¤
se happi lienee oleellista vain lyijypinnan pysyminen oksidikerroksen alla, ei kai muuten happi ole oleellista.

Brucen Valve ei ole rakenteellisesti enää kovinkaan kaukana Henry Morayn vastaavasta, moray taisi käyttää vismuttia ja mangaania sekä jotain muutakin, ja tietenkin se päästään teroitettu ruuvin pää.

Edit:

Kaappasin aiheeseen liittyvän tekstinpätkän eräästä toisesta foorumista:

I have made a discoveery here which I am now finding was also made by
the Russians in Chernetsky/Galkin and replicated by Frolov in a 'Self
Generating Discharge' and which I had called 'Impulse Discharge'.
This is basically a Spark Gap without the spark and a Plasma at the gap
instead and this leadsa directly to overunity and what your device was
also displaying....
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

!

ViestiKirjoittaja erkos » 26.07.2018 19:11

Sinä Kunnioitettava siviili olet kyllä näissä hommissa (ja muissakin!) parempi kuin mitkään xx-pediat!

Jos sallit taas pari lapsellista lisäjuttua Bruceen ja touhuihinsa liittyen:

* Enpäs aikaisemmin tiennyt, että Venäjälläkin on useampikin, jopa tunnettu ja arvostettu asioidemme tutkija ja keksijä 'kokenut oudon ja yht'äkkisen menehtymisen'! Kun näiden, jopa Satojen joukossa
on monia monia sellaisia 'oikeitakin tiedemiehiä', niin Monet menehtyvät kummasti esim. 'juuri ennen asioidensa/läpimurtojensa' virallisia julkistuksia!? Siis miksi ei jää edes tarkkoja dokumentteja,
labrat on riisuttu/tyhjennetty, koelaitteita ei 'enää löydy' tai niiden kerrotaan olevan täysin arvotonta roskaa jne.... Ovatko nuo 'lukemattomat keksijät' olleet niin sinisilmäisiä, että eivät ole ennen
'suurta esittelyä' edes jakaneet tietojaan laajemmin!? ('Eivät raukat osanneet hyödyntää, esim. meidän Vapaaenergian suurta turvallisuutta'... Ja toinen kysymys? Tähän löytyy satamäärin esimerkkejä:
'video on poistettu/dokumentti on poistettu/sivua/sivustoa ei löydy/sivua/sivustoa ei voi näyttää - ja kaiken kukkuraksi! - Kolmansien osapuolten taholta tulleiden valitusten jne. vuoksi on po. asia
poistettu mahdollisten tekijäoikeusrikkomusten vuoksi...! Kaksi yksityiskohtaa tarvitsee selitystä takuulla! : 'Mahdollisten ja 'kolmannet osapuolet'!
Siis jos 'keksijä' kertoo Omista asioistaan, omista kokeistaan, ja Nimenomaan Omiin Patentteihinsa liittyen ? ketkä ja mitkä ovat 'noita kolmansia osapuolia? Perkule! Pahalta tuntuu ja näyttää!

* Ollaan sitä idässäkin näköjään hyvin lähellä Brucen hommia! Ja taas kerran: todella paljon kahlasin vinkkiesi videoita/dokumentteja ja johdannaisiakin, jaas kerran monia ilmoituksia: 'herkkuja
poistettu/sivua ei löydy jne.....'!!!

* Jos siviili sallit vielä lyhyet kysymykset tuosta aivan mainiosta 'Bruce PPV' anturin perusratkaisusta = kahvasulakerasia.
Kahlasin monia alan sivuja (ABB/GE jne..) löysin rakenne- ja mittapiirroksia toki, mutta mistään ei selvinnyt:
* Voiko kahvasulakkeen 'purkaa' (niissähän on ruuvit päätylevyissä)?
* Jos ehjää sulaketta ei voi purkaa, pitääkö se 'polttaa', jotta päädyt saa erilleen ja pääsee käsiksi 'sisäkaluihin'?

* olet itse tehnyt uraauurtavaa hommaa suurjännitekonkan suunnittelussa ja tekemisessä, hienoa sanon!
Nyt kuitenkin Brucen uusimmassa versiossa ei antennipuolella ole enää säätökondensaattoria. (Luulen ymmärtäväni, että: * jännitettä säätämällä' saadaan 'kipinää ja plasmaa elektrodien välille,
tapahtuuko tuossa uusimmassa versiossa noiden 'resonanssi/HOT-spottien haku vain taajuutta säämällä (ja sopivat kela-arvot on kokeiltu 'etukäteen halutulle alueelle sopiviksi').
en edelleenkään ole löytänyt tarkempaa selitystä - millä taajuusalueella 'systeemin toivotaan resonoivan/HOT-spottien löytyvän? hertsejä/kilohertsejä tai peräti megoja?
Tällä asiallahan lienee merkitystä tarvittavien kelojen (muuntajien) suunnittelussa core materiaali, jännitekesto jne.). Kysyin tätä muuntaja-asioiden yksityiskohtaa Bruselta alkuvuodesta. Vastaus oli
korrekti ja hieman 'yleisluontoinen' (ymmärrän toki)! Muuntajien rakenne ei ole kriittinen oli vastaus, mutta ei yksityiskohtaisempaa tietoa. Kun ei siis uusimmista koejärjestelyistä ole enää saatavana
esim. videomateriaalia (poistettu!), niin olen 'tavallaan haavi puoleksi auki', jos replikointia mietin).

Palaillaan ja kysymys?
Moniko foorumimme jäsenistä on yleensäkään kiinnostunut Brucen/'kaltaistensa' kokeiluista ja nykytuloksista?
Tarkennan hieman juuri tätä kysymystäni!
Foorumimme jäsenet 'seuraavat, lukevat, kenties tutkivat ja kokeilevatkin' asioitamme uutisia ja vinkkejä jne. 'terakaupalla seuraten'. Tässä ns. 'Bruce' asiassa toivoisin lukuisilta jäseniltä edes kommentteja ja ajatuksia - siis Bruce on kymmenvuotisen pyyteettömän tutkimustyönsä jälkeen ilmoittanut:
* Olen löytänyt 'sen lopullisen ratkaisun' myös kaupallisesti! Eikös tämänkaltainen 'uutinen/tiedote saa jokaisen foorumilaisen 'hieraisemaan silmiään', ottamaan selvää ajankohtaisesta lisätiedosta,
asioiden etenemisestä NYT ja Tästä välittömästi eteenpäin, miettimään omia replikointimahdollisuuksiaan jne. - mutta tärkein! OSALLISTUA JA EDES KOMMENTOIDA NÄINKIN KUUMIIN JA JUURI NYT
AJANKOHTAISIIN TEEMOIHIN?
* Itse en ainakaan tiedä juuri NYT ainuttakaan vastaavaa 'vapaaenergiateemaa', joka voisi kiinnostaa enemmän! 'Pyörivät/paukkuvat' Parr-pyramiidikokeet ovat jo tavallaan 'iäsyysasioita', kiinnostavia, mukava miettiä replikointeja, mutta ei niissä ainakaan vielä ole ilmennyt varsinaisesti 'kaupallisesti toimivaa läpimurtoa'!
* Asia on mielestäni verrattavissa lukemattomiin vastaaviin asioidemme gurujen ja keksijöiden toimiin: en edes ala luetella niitä=Tesla-Moray' yleisotsikko riittänee tässä tapauksessa.
Siis sadat (ainakin) keksijät ja kokeilijat ovat viime vuosisadalta alkaen 'kertoneet/esitelleet/julkistaneetkin' aivan upeita saavutuksiaan - lopputulos melkein aina = 'ihan kiva homma, mutta unohda
koko juttu', näinhän se aikaisemmin on lähes aina mennyt!


Eki



*
Viimeksi muokannut erkos päivämäärä 26.07.2018 23:14, muokattu yhteensä 1 kerran
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 26.07.2018 22:57

HUOM! HUOM! HUOM! Ystävät!

Olin 'rakentamassa kolmea aivan eri teemoihin liittyvää sanomaa teille.

Koska tekeleitäni oli työn alla samaan aikaan 3 kappaletta, yritin välitallentaa niitä luonnoksina kertomuksiani kirjoittaessani. Pieleen meni! KAIKKI 'LUONNOKSET KATOSIVAT' BITTIAVARUUTEEN!
(Tästä ongelmasta olin toki lukenut jussik5 ilmoitukset...).

Tässä uudelleen todella vähäarvoisin noista 3 sanomastani.
* Selailin noin 200 magneettivarastoani, niistä kokeisiini valitakseni. OK. Mutta - millä löydän simppelisti kaikkien eri magneettien napaisuuden 'noin vain'? (siis sauva, kuutio, palkki, pyöreä, kartio, pötkö, rulla, HD, pitkittäinen, poikittainen, pallo, lieriö jne.....) (Esim. 'hevosenkenkä magneetti valmiiksi nimetyin navoin ei ole 'ongelma'!)

Siis pikaprojekti käyntiin ja tulos on seuraava ja todella simppeli ja vain 3 komponentin yhdistelmä!

Viime yönä ratkaisin tämän 'mittalaiteongelmani' 3 komponentin testeriin!

* Vanha PC-tuuletin päreiksi ja Hall anturi turvaan. * netistä issukan liitännät * lisänä 1 vastus ja 1 LED - siinä se koko tarve!
S-napa sytyttää Ledin, N-napa sammuttaa (ei sytytä). Toimii kuin tikka!

Jos ei nää ekin 'pikkuraportit/muut kiinnosta' - hyppää yli ja out!

(Palaillaan 'oikeilla ja kunnon raporteilla toki)


Kuva
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja tesla » 28.07.2018 01:42

Mä ihailen sun aktiivisuuttasi Erkos.

Olisi kyllä suuri kunnia saada tavata itse maestro. Minulla on paljon kavereita jotka kehittelevät
kaikenlaista jännää mutteivat juuri kommentoi tai lue tätä palstaa.

Yhteistä meillä kommunikoitiin tai oltiin kommunikoimatta on paljon!
Netissä kun saa sanottua vaan tietyn määrän kun ei ole vuorovaikutusta. Muutenkin ehkä olisi hyvä tavata isommallakin porukalla?!?
Vapaanenergialla on kun onkin tämän maan kovatasoisin kerma. Kaikki asuvat kuitenkin toisistaan etäällä...

Ville siellä, Jussi tuolla ja siviili melkein Irkutskissa saakka ja sitten meikäläinen ja Erkos täällä Banaanitasavalta-Helsingissä, monikulttuurisuuden kehdossa.
tesla
 
Viestit: 650
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 29.07.2018 04:39

Kiitos Tesla, mutta tulipas vähän liikaa 'ylisanoja'!
Minun tapaaminen ei ole ongelma ja lienen kaikkein helpoimmin tavattava 'foorumilainen'.
Soitan jatkuvasti ja aktiivisesti 3-5 nimekkäässä orkesterissa, useamman kymmenen kertaa vuodessa julkisesti esiintyen. Monet esiintymiset ovat nimenomaan pääkaupunkiseudulla.
Tässä ajankohtaista alustavaa keikkalistaani. Toki olen aina tavattavissa.

* Jaso Big Band Espan lava 16.8.2018 klo 19:00. Solistinamme Sonja Lumme
* Mosabacka Big Band Espan lava 30.8.2018 klo 19:00
* Mosabacka Big Band Malmitalo 6.9.2018
* Mosabacka Big Band Vuotalo 27.9.2018. Solistinamme Antti Sarpila
* Jaso Big Band 40 V Juhlakonserttimme Savoy Teatterissa 7.10.2018. klo 17:00.
Solisteinamme mm. Sonja Lumme. (Kuulun Jaso BB perustajajäseniin!)

On toki muitakin konsertteja, KBB Loimaalla, Jaso BB Kustavissa, privaattikeikkoja ym. mutta listasin muutaman Helsinki konserttimme.

Tapaamisiin Tesla.
Eki

(Facebook linkki Eki Koskimo kertoo omista, lähes päivittäisistä raporteistani ym.
Googlaamalla Erkki Koskimo ja Eki Koskimo löydät noin 5500 linkkiä 'kaikenmoista' ja mainitsemieni muutaman orkestereistani sivustoilta myös esim. keikkatietoa http://www.jasobigband.com http://www.mosabackabigband.com http://www.kauppalabigband.com jne.....

Tässä pari kuvaa, joissa 'pällistelen pasuunoineni', että tunnistat tavatessamme!

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

!

ViestiKirjoittaja erkos » 29.07.2018 14:38

Tässä kun koko ajan 'kaikenlaista puuhastelen', niin erääseen 'projektiini (sivuaa kyllä vapaaenergiaa, mutta kuuluu sarjaan yhteyksiä kasveihin, eläimiin ja tuonpuoleiseen), tarvitaan anturi, jossa 'puolijohde (diodi tms.) on sijoitettuna 'tosivahvaan toisiaan hylkivään magneettikenttään.
Löysin netistä 'ihmeellisiä virityksiä, jotka vaikuttivat 'leluilta/tosi kesyiltä jne....
Niinpä rustasin äsken po. anturin hd magneetteja käyttäen, niiden omia kiinnityksiä käyttäen. Koska magneettien tulee hylkiä toisiaan, oli siis toinen magneetti ensin irroitettava taustalevystään. 'liimaus- tms. ongelmia ei ole! (magneettienhan halutaan hylkivän toisiaan).

Tilaan asetettavan puolijohteen koon mukaan voin valita toiseksi levyksi 'korotetun tai litteän version, eli säätövaraa on 'lähes nollasta 'metreihin' pultteja pidentämällä.

Tuntui lähes uskomattomalta kun po. kaksi magneettia pakotetaan työntöön lähelle toisiaan! Työntö on niin valtava (superkapealla raollaI), että minun oli porattava kiinnitysreijät suuremmille pulteille kuin alkuperäiset ruuvinreijät = 'ohuet ruuvit Taipuivat!!!!


Eki

Kuva
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 29.07.2018 17:56

Vastausta Erkosille

Siis kahvasulake joka on jo palanut, siihen on helppo tehdä, jos ei ole palanu vielä niin ottaa vaan päätyruuvit irti ja mutterisorvilla vääntää hehkulangan poikki, sulakkeen sisällä on kvartsihiekkaa jäähdyttimenä.

¤
Kuinkas minä en ole vielä nähny sitä Brucen viimeisintä kytkistä jossa sitä säätökondensaattoria ei enää ole?

no eipä omissani Negatiivipulssikokeissakaan ollut kuin ainoastaan vaan pyörivä kondensaattorimoottori, jos sitä nyt jonain säätökonkkana vois edes ajatella.

#
aiheesta hiukan poiketakseni, ilmoitan että henkimaailman kummituspuhelin toimii parhaiten juuri staattisella sähköllä, sillä sitä ne henkimaailman heput pystyy hyvinkin nopeassa tahdissa muokkaamaan, mutta magneettikentät on niille myrkkyä, tuli vaan mieleen tuosta kokeesta jossa diodi laitetaan kahden hylkivän supermagneetin väliin.

Minunkuin tuttavapiiriin kuului Erkki Ertama.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Parr tyyppisiä kokeiluja kiintolevyjen mekanismeilla

ViestiKirjoittaja erkos » 29.07.2018 23:46

Kiitos vastauksesta siviili.

Minulla on Niin suuret kirjastot (Brucestakin), että en suoraan löytänyt löytänyt tämän vuoden huhtikuulle mielestäni päivättyä skemaversiota.

Tässä kuitenkin pdf, jossa C1 konkka on korvattu kiinteällä 1n/20 kV konkalla.
http://www.orkesteri.fi/buildv100.pdf

Tässä tuoreempi, ja siinä C1 on taasen säädettävä?
http://www.orkesteri.fi/buildv103d.pdf

(Kunhan löydän tuon mielestäni huhtikuu 2018 päivätyn version, lähetän sen toki välittömästi.

********
Kiitos kahvasulake neuvosta, hankin pari kappaletta ja 'otan niiltä nirrin pois'!.
********
'Noista vapaaenergiaa sivuavista asioista', löysin netistä paljonkin anturi versioita:
- puolijohde 'vahvassa hylkivässä magneettikentässä', sille vähän 'biasia, että saadaan se 'hermostumaan johtamisen rajalle' ja pidetään se siinä- ja 'odotellaan ja nauhoitetaan.....
- löysin myös 'muita 'kantoaaltoversioita' monenkinlaisia.
- omia varsinaisia kokemuksia ei minulla ole ollut varsinaisesti ainakaan vielä (toki nuorena leikin nauhureilla, ei mainittavia tuloksia)....
- olen ollut tekemisissä esim. Irma Weisenin ja Georg Lindströmin kanssa (kirjoittivat mm. kirjan Yhteyksiä ajattomuudesta), On minulla esim.
Raudiven teos Breakthorough (olen sen paksun opuksen myös aikanaan lukenut!), eli aihepiiri on tavallaan tuttu ja olin usein läsnä Erkin ja
'sen alan ystävien /muurarit' kokouksissa ja tilaisuuksissa, joissa useatkin maamme kuuluisat ja nimekkäät artistit kävivät neuvoja ja lohtuja
hakemassa ..... Nuorena / T K Laakson aikana olin useammassakin 'maailmankuulujen, Suomeen kutsuttujen medioiden tilaisuuksissa, joissa
minullekin on lähetetty noissa tilaisuuksissa 'sanomia menneiltä', niissä tilaisuuksissa tapahtui myös'tosi hämyhommia, sain kuvata ja
nauhoittaa tilaisuuksia jne.. Niistä myöhemmin kenties...

Erkki Ertaman kanssa olin Tosi Tuttu. Soitin vuosikymmenien aikana sekä hänen keikkaorkestereissaan, monella filmitallenteella jne.
Erkin 3 viimeisen elinvuoden aikana 'lähes asuin hänen luonaan'! Syy: Erkki teki 'mielettömästi uutta musiikkia myös viimeisinä vuosinaan,
mutta kun tietokoneen ja elektroniikan apuvälineet eivät hänelle oikein selvinneet, olin minä se, joka 'tuotti lähes kaikki hänen teoksensa esitysmuotoon! Siis lukuisille kesäteattereille jne... Tuotin myös Erkin 80 V juhlakonsertin materiaalin hänen Sellosalissa vietettyyn 80 v juhlaansa jne... (Erkki muuten oli haka 'varpujen kanssa'! Ihan oikeestikin!

Palaillaan

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Q

ViestiKirjoittaja erkos » 30.07.2018 18:30

'Kummituspuhelimista' puheenollen.

Se miksi puhun/mainitsen 'hylkivät vahvat magneettikentät 'anturin' molemmin puolin, johtuu ITC sivustolla olevista uusista jutteluista, joissa 'tutkijat tuolta puolen'! ovat nimenomaan antaneet ohjeita 'anturin' rakentamiseen. Niissä on pääajatuksena näköjään, että voimakas magneettikenttä synnyttää välilleen 'skalaarikuplan' ja se toimii sitten 'herkkänä ja hyvänä lähteenä' kontakteihin.

Magneettien väliin voi sitten kokeilla 'puolijohteita/germanium/pii - erilaisia 'metalli-/mineraalivirityksiä jne..
(Oma ajatukseni on (jos kokeilemaan lähden!) lykätä tuohon 'aktiivitilaan' ei suinkaan esim. yhtä germanium diodia, vaan esim. 'kymmenen diodin ryppään diodeja transistoreita, zenereitä jne. (näitä kaikkia nuo nykykokeilijat käyttävät, mutta yksittäin).

Kaikissahan on toki ajatus, että 'mahdollisesti esille saatava informaatio vahvistetaan ja tallennetaan äänisignaalina.
Tässä esimerkki eräästä sovelluksesta, jota itse pidän melko mielekkäänä lähtöajatuksena, jos tuossa 'teoriassa' on järkeä?

(Tämän kloonasin hetki sitten (tdcreplica2), kerron sitten miten edistyykään?????) Ekoissa testeissä 'kuulin paljon ja 'niin kummajaisia!', että olen tilannut pari metallikoteloa 'hämysignaalien eliminoimiseksi/vaimentamiseksi'. Muovikoteloon kasaamani versio 'antaa kuunteluun sellaista 'sekameteliä' ettei tosikaan! Siis metallikoppa on takuulla tarpeen, jos haluan saada 'ulos jotain järkevää kenties'! Palaan testituloksin).

Eki

P.S. Ns, pseudo-para-asioiden alue on nykyään todella laaja:
* on paraelektroniikkaa
* on moniakin paratieteitä
* on monenkinlaista parafysiikan jne. tutkimus-/kehitystyötä
* nimenomaan 'vapaaenergia käsite' sellaisenaan sisältää jo kymmeniä alajakoja jne. (Kaikki toki ainakin minulle 'supekiinnostavia niin
ajatuksina, teorioina kuin kokeilunakin).

Tämä aihepiiri, joka tuli mielestäni mukaan tavallaan vahingossa! ei ainakaan juuri nyt ole 'aktiivisesti esillä sivustollamme'! Eli omat 'mahdolliset testiraportit/rakentelut jne. ovat nyt foorumin muiden 'kuumien asioiden ulkopuolella!

Siis kysymys: 'missä kulkee raja esittää/kertoa/toteuttaa/raportoida sellaisiakin asioita, joissa ns. 'vapaaenergia' on taatusti jossain muodossa mukana asioissa/tapahtumissa, mutta 'jotka eivät anna esim. sähköä sellaisenaan? Itse toteutan nyt, anteeksi vaan, mahdollisuutta lykä 'omien Parr...' otsikon alle muutakin kerrottavaa, eli taas anteeksipyyntöni, katson tämän aiheen, ei aivan pelkästään 'Parr-kokeiluhiini' liittyväksi, vaan koska 'uutta ja superkiinnostavaa ilmenee lähes päivittäin!, niin haluan kertoa siellä myös asioitani, joille ei ainakaan vielä ole omaa narua.
Tässä kehoitan myös foorumimme muita jäseniä sekä aktivoitumaan, että kertomaan ja julkaisemaan omia ajatuksiaan, teemojaan kokeilujaan ja niistä myös meille muille kertomaan

Kuva
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa