Ilmaista enerkiaa free energy

Valvoja: Yllapito

Re: Ilmaista enerkiaa free energy

ViestiKirjoittaja tesla » 29.11.2018 23:25

Noh tuollahan sanotaan tällä viisiin:

It may not have been. Brown had a lengthy record as a consummate speeder in Idaho, and he was considered the king of the street racers.
Racing his Mazda “was his life, it’s what he enjoyed doing. It was what he always wanted to do. He was just living his dream,” Jackie told a Boise TV station.
So how did he lose control of a car he had driven for years, at far greater speeds? “He knew that car like the back of his hand,” says Lambert. “Some-thing doesn’t add up.
I’ve seen Paul drive that car out of situations I never would have imagined. Whatever went wrong out there, I know one thing for sure—it wasn’t Paul.
” Something else that may not add up, but at this point can’t be confirmed as anything more sinister than a simple mechanical problem,
are reports from one source that bolts on the front suspension of a Brown family car were found loosen-ed shortly before Paul’s death. That did not seem particularly significant then

Read more: https://autoweek.com/article/car-news/s ... z5YHAr4d3g

Kun miettii miten monesti meidän Helsingin ryhmän tiedemiesten autoprojekteja sabotoitiin ei olisi ihme etteikö Paul Brownin autoakin olisi vähän "tuunattu", kuten
tuossa vinkattiinkin.
Itse näin etukäteen meidän autoa sabotoitavan unessa ja kaksi päivää myöhemmin meidän konseptiautomme ei lähtenyt käyntiin johonkin kahteen ja puoleen kuukauteen.


Putosihan se Thaimaalainen miljardöörikin alle kuukausi sitten Briteissä vaikka oli huippulentäjät ja huollettu luxushelikopteri. Silläkin oli kovasti kovasti vihamiehiä. Ja idiootti se ketään tappaa suoraan ampumalla.
Jesuiitojen kunnianimi on "salamurhain prinssi". He itse omassa logossaan tuovat esiin hirttoköyden, myrkkypikarin ja puukotustikarin.
Alberto Rivera kertoo omassa saarnassaan itsekin jesuiittana salamurhanneensa vaikka kuinka monta ihmistä käyttämällä
kemikaaleja, keksintöjä ja biologisia muotoja. Ja toki painotti "me emme tee mitään itse".

Mä voisin noista sabotaaseista ja murhayrityksistä kertoa ja opettaa vaikka kuinka paljon. Siis meidän kotoSuomessa meidän ryhmään kohdistetuista mutta en viitsi.

Ei Suomessa ketään ole tapettu.

Ei niin.
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Ilmaista enerkiaa free energy

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 02.12.2018 17:43

Ei täällä olla vielä kuolleita vaikka kommenttia ei olla vähään aikaan annettukaan, mutta aivan varmaan kukin tahollaan nyt kuumeisesti tutkii mistä taasen kohta taas tänne kirjoittaa,,,,,,
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Edellinen

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron