heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

Valvoja: Yllapito

!Q

ViestiKirjoittaja erkos » 08.04.2019 19:43

Tässä Todella vakava Varoitus foorumimme kolvaajille, kokeilijoille ja keksijöille! Warning -Warning - Warning!

Julkaisen hetken päästä 'erkos Gigapower teholähteen piirrokset ja rakennusohjeet'! Mutta jo sen aiotte kloonata, niin parikin varoituksen sanaa!

Kyseessä on siis 'kenties GigaV tason voimala, jonka kaksi tärkeintä komponenttia näkyvät oheisessa kuvassa keskellä messingin värisinä kahvoina, joihin on toki helppo tarttua, mutta ennen kokeilujanne muutama vakavan varoituksen sana! (kuva on siis vain joistakin erkosin HV ns.'door knob' kondensaattoreista (5-70MV alueella, osa säädettäviä), vain esimerkin vuoksi.)

(Kuvassa näkyy siis muutama erkosin HV-kondensaattoreista (joita minulla on lukuisia), mutta pyydän erikoisesti kiinnittämään huomionne kuvan keskellä oleviin 'kahteen messinkiseen kahvaan'! Niitä on kohtuuhintaan saatavilla niin K-raudasta, Starkilta kuin vaikkapa Bauhausista, myös verkkotilauksina. p.s. myyjät neuvovat jos kerrotte, että 'door knob' tulevat 'erkos GigaV laitteeseen. He voivat kelpottaa valintaanne!)

Varautukaa siihen, että käsillä on esim. nykyään niin suositut kävelykepit. (huom. hiilikuituiset ovat tappavia, lasikuituiset ok). Näillä voitte purkaa ainakin osan 'GigaV voimayksikön' latauksesta ennen kun laitteistoon edes koskette!

Esittelen pian moniakin 'erkos GV voimayksikön' käytännön sovelluksia.
1. 3-korttelin säteellä kaikki liikenne (puhelimet, verkkoyhteydet, TV ja radio = kuolevat täysin! (Ottakaa hieman vastuuta ja pitäkää kokeilunne lyhytaikiaisina!).
2. Varoitus, voitte saada kokeilujen aikana esim. sydämentykytyksiä, virtsaamishäiriöitä, maksatulehduksen jne.
3. Pitäkää kotieläimet (ja perheenjäsenet myös toki) ainakin 300 km päässä koelaitteistostanne.
4. Varautukaa (hyvin selityksin) mahdollisiin viranomaiskäynteihin.
5. Myös taloyhtiön ja naapuriston ennakkoilmoitus on suotavaa.

Se mitä sitten kenties saatte 'erkos GV powerin' kokeiluista on kenties vaikkapa:
* oma lentolautasenne 'toimii kuin tikka', eli vaivatonta matkustusta 'haluaanne kohteeseen yli valon nopeudella
* saatte mainiota materiaalia esim. avaruuskuvauksistanne vaikkapa Sastamalan konferensiin (varatkaa toki demopöytä ja esittelyaika etukäteen ja välittömästi!)
* teette lapsellisen helposti 100x parempia sähkönpurkauskuvia kuin mihin esim. Tesla ikinä pystyi!

Lyhyesti:
* Kipin kapin lähimpään rautakauppaan - ostatte 8 kpl mainitsemiani messinkisiä ovikomponentteja ja olette valmiina 1.4.2019 'Super GVolt' kokeiluihin.

Mahtavaa, eikun pari naapuriakin mukaan ja vauriot jäänevät vähäisemmiksi!

Oliko se tänään April 1 ? Enpäs muista.

(p.s. Kun tein uuden testin 'erkos GV yksikölleni' huomasin kauhukseni, että olin ilmoittanut hieman yäkanttiin GV tehon-annin! Uusimmat kokeiluni yltivät lähes luetettavasti 'vain noin 40 GigaVolttiin! Siis nuo kuvamani 'door knob' HV kondensaattorit (huom! suoraan rautakaupasta!) toimivat parettain aivan hienosti, mutta mainitsemani 'kenties 6 m kipinäväli' on pakko korjata arvoon noin 4-5 m, ympäristön kosteudesta riippuen). Huomioikaa tämä kun seuraatte ja rakennatte kohta julkaisemaani 'erkos GV Superpowerunit rakennusohjeita'!)





Kuva
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 22.04.2019 07:50

Niin jos Ufolaismuukalaisista olis ollu jotain apua maalaisten tai kuulaisten vapaaenergia pyrkimyksille, niin meillä olisi jo Vapaaenergia yleisessä käytössä, mutta kun niistä otuksista ei ole apua unelle eikä nälälle, niin on aivan yhdentekevää onko niitä vai eikö ole, samoin nää ufokontaktihenkilötkään ole muuta kuin yhdentekeviä puupäitä, kun jaksavat uskoa omiin höpinöihinsä, uskotellen itselleen mm. olevansa jossain hierarkiassa merkittäviä toimijoita, ja tahtoisivat kernaasti olla uuden ufouskonnon julistajia myös maalaisten keskuudessa, antakaamme heidän kaikinmokomin olla ja jäädäkkin niihin kuvitteellisiin norsunluutorneihinsa, eivätpähän ole sotkemassa meidän tavallisten kuolevaisten kuvioita, eikä meidänkään tarvitse sotkeutua heidänkään verkkoihinsa.

Vapaaenergia tulee kyllä, ja sitä käytetäänkin jo yksittäisten keksijöiden omissa sovelluksissa, mutten usko että nämä yksittäiset keksijät saapuisivat sankoin joukoin Sastamalaan esittelemään saavutuksiaan, joten maailmanluokan sensaatio konferenssi floppaa pahasti.

Emme siis kiillota konferenssin järjestäjien värittynyttä maailmankuvaa, emmekä edesauta rahoittamaan heidän elintasoaan vaikka se olisikin tosi kliffaa.

Jos ufolaiset todentotta olisivat olemassa, he olisivat varmasti jo nostaneet kellokkaansa maailman johtavien keksijöiden rinnalle tai jopa ylikin, julistamaan vapaaenergian kaikkien autuaaksitekevää voimaa.

Mitä minä tiedän Miraclen huuhaa keksinnöistä ja ufolaisten osuudesta siinä, niin niistä ei ole tullut viimeiseen 20 vuoteen lasta eikä sitä toistakaan.
Suosittelisin hakeutumaan ihan oikeisiin palkkatöihin ja hankkimalla konventionaalista tietä käytännön kokemusta juurikin siitä alasta jota haluaa edistää.

Eipä mulla muuta.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja erkos » 12.06.2019 02:06

Sen verran kommentteja tuosta 'erkos Alexey Mark 2' ensimmäisistä ajoista.

Ajattelin suorittaa ensimmäisen ajon parvekkeeltamme, kaikki aluksi okei. Siis hieman suurjännitettä ja suurtaajuutta levyihin ja eikun matkaan ja kenttäkokeiluun.

Aluksi kaikki näytti hienolta, hyrrä pyöri jokusen matkan päässä parvekkeltamme, välilevyn alueelta sykki todella kirkas 'poliisin sininen' hehkuva 'plasmatyyppinen valoilmiö', mutta muuten laite vaikutti todella vakaalta, eikä edes 'kiemurrellut' lainkaan, mitä lie hieman huojui vaakatasossa kallistellen.

Tapahtuipa yllättävää! Väkkärä lähti kontrollistani! Se ohjautui itsekseen oikealle ja rakennuksemme pihan Kauppakeskuksen julkisiin tiloihin itseltäni näkymättömiin!

Onneksi olin liimannut häkkyrän levylle Polarin DPS G1 satelliittisensorin, joten pystyin seuraamaan hyrrän seikkailua kulman takana kännykän ruudulta, mutta rajoitetusti!. Olin siis aivan äimän käkenä' ja täysin tietämättömänä missä mööpelini seikkailee (kameraa kun en edes ollut vielä ajatellut liittäväni Mark 2 protoversiooni.)

Menihän siinä varmaan varttitunti kun mööpeli 'seikkaili itsekseen 'jossain' talomme kulman takana kauppakeskuksen sisäänmenon alueella.

Sain laitteeni hallintaani ja ohjasin takaisin parvekkeellemme. Mutta sitten alkoi tapahtua!

*******
Seuraavana päivänä paikallislehti 'Lauttasaaren Hulinat', julkaisi erikoisnumeron otsikolla:
'Melkein paniikkia Kauppakeskuksemme sisääntulo alueella'!

Noin klo 12 aikoihin ilmestyi Kauppakeskuksemme sisääntulon alueelle ihmeellinen 'lentävä kapine'! Laite leijui noin 3 metrin korkeudessa ja sykki syvänsinistä valoa keskustastaan.
Laite oli muuten äänetön, vain hiljaista surinaa kuului silminnäkijöiden kertoman mukaan.
Silminnäkijöiden kommentteja:

* Laite ei vaikuttanut uhkaavalta, kunhan siinä 'kellui ilmassa', noin 3 metrissä.
* Ei se mikään drone ollut, ei siinä ollut mitään potkureitakaan.
* Laittesta lähti rakennuksen taakse ainakin kolme hyvin ohutta kullalta kimaltelevaa lankaa talon
taakse näkymättömiin',,,
* Paikalle saapunut Kauppakeskuksen vartija olisi halunnut ampua esinettä kaasupistoolillaan,
mutta paikallinen yleisö esti sen.
* Hämmästyneet näkijät eivät saaneet ainuttakaan kuvaa vempeleestä!

Havaintojen mukaan tuokion kuluttua laite siirtyi viereisen talon taakse näkymättömiin' vierailunsa jälkeen!

Paikalle saapunut poliisipartio sanoi, että tuo syvänsininen laitteen valo, ei ole ainakaan meidän ajoneuvoistamme peräisin.

Minä kun en 'noista havavainnoitsijoista ollut lainkaan tietoinen, niin saatuani väkkäräni taas hallintaan ja ohjattua parvekkeellemme lopetin kokeiluni tällä kertaa.

Luin po. sanomasta, että kun häkkyrä katosi 'talon taakse eteläpuolelle', niin siitä ei saatu ainuttakaan havaintoa'! Parvekkeeni kun sattuu olemaan juuri tuolla eteläpuolella!
Minähän tässä jäin ihmettelemään uskomattoman hienosti onnistunutta häkkyräni ensi lentoa!


Eki


Kuva
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja erkos » 28.06.2019 01:25

Huumoriako?

Pikkutyttö kysyi äidiltään: 'Mitenkä ihmissuku alkoi?'
Äiti vastasi: 'Jumala loi Aatamin ja Eevan, he saivat lapsia, ja niin ihmissuku syntyi'

Seuraavana päivänä pikkutyttö kysyi samaa asiaa isältään: ' Isä, miten ihmissuku alkoi?'.

Isä vastasi: 'Monia vuosia sitten oli apinoita, joista ihmissuku kehittyi'.

Tyttö joutui hämilleen ja kysyi äidiltään: 'Aiti, miten on mahdollista, että sinä kerrot minulle, että Jumala loi ihmiset ja isä sanoo, että me polveudumme apinoista?

Äiti vastasi: 'Kultaseni, asia on niin, että minä kerroin sinulle oman sukuni puolelta ja isäsi kertoi omasta suvustaan'.
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja erkos » 28.06.2019 23:36

Nyt meni harkintani pahasti pieleen! Edellinen 'muka huumorijuttuni' ei todellakkaan sovi foorumillemme ja tuskin saa ainuttakaan´'vapaaenergia hemmoa edes hymähtämään '
Vältän asiaa jatkossa toki parhaali mukaan myös 'huumoriotsikoita jatkossa kunniottaen', ja turhanpäiväisiä jo ennakkoon poistaen'.


Eki
(Voi helvetti kun toi vitsimokakin tehtyä! Vain 2 kaljaa, ja erkos jo taasen puhuu omiaan'. Hitto!)
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja erkos » 29.06.2019 00:04

Asiasta seuraavaan!...
Mitä lienee tämä erkos täällä 'huumoripuolellakin* sitten höpöttääkin', voi olla, että 'tuolla toisellakin, eli kokeiulupuolellakin 'siis erkosin kokeilupuolellakin' , voinee kenties olla 'jatkossa jotain moniakin kiinnoistavaakin asoita , ainakin toivon niin.

eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja tesla » 29.06.2019 02:47

Hemskutti Erkoski! HEmskutti! Toi apinavitsi oli just hyvä! Mä omin sen välittömästi omaan käyttööni ja seuraavakin
viestisi pisti suun hymyyn! 2 kaljaa riittää apinavitseihin ;D Anna PALAA kamu!

Mietin itte kumpi mun vanhemmista on apinoiden poikasista ja kumpi on ihmisten jälkeläisiä luettuasi sun vitsin.
Tietääkseni kukaan Arabi ei ole apinoiden jälkeläisiä vaan ainoastaan Eurooppalaiset. Näin he itse minulle
ovat kertoneet vakavissa partaisissa suissa. Tässä sitä riittää DNA-tutkijoille työtä. Noh tämä vaan välikaneettina.
Sitten takaisin miksi kirjoitin tämän viestin eli:


Erkos lisää! ***taputuksia*** ***taputuksia***
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja erkos » 29.06.2019 17:29

Itse kun olen puoliammattilaisena puhallellut pasuunaani jo yli 60 V, niin olen yhä vakuuttuneempi ihmiskunnan kehityksestä, ja sen pääsuunnasta, joka mielestäni edelleen kehittyessään kulkee 'pasunistien viitoittamaa tietä'!
Eki (katso vaikka Facebook Eki Koskimo tai Googlaa Eki Koskimo tai Erkki Koskimo - ja asia valkenee Sinullekin!


Kuva
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja erkos » 03.07.2019 00:47

Olen jo ajat sitten halunnut lisätä 'Huumoria osatollemme' kommentin!

Näkyy tuo Microsoftin Viha muihin valtavirran ohjelmistotahoihin olevan vertaansa vailla!

Kun avaan lähes 'minkä tahansa' Windows ohjelman/sovelluksen', jonka tekijänä on 'Adobe, Intel, Asus, HP. Compaq jne muun takuulla Tunnetun tekijän ohjelman', niin eikös Windows aina kysy:
'Haluatko Todella Avata Tämän Tuntemattoman Tekijän Ohjelman'?

On siellä varmaan verinen taistelu' edelleen taustalla menossa!

Ei edes hymyillytä, vaan Todella Naurattaa'!

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: heh.. täällä kun ei ole huumoriosiota..

ViestiKirjoittaja erkos » 03.07.2019 20:39

Luitte varmaan Alin raportin seminaaristaan!

Siellä olivat läsnä jopa itse Tesla ja Einstein! (olivatko mukana peräti 2 päivää?).

Jos tämän olisimme tienneet, olisimme voineet kysyä Teslalta montaakin asiaa! Voi harmi todella.
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron