John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

Valvoja: Yllapito

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 05.01.2014 14:33

Nykypäivänä se rahoitus tahtoo olla käytännössä sitä, että vaikka olisit keksiny mitä erinomaista tahansa, niin pelkkä keksintö toiminnallisine selostuksineen ei riitä rahoituksen saamiseen, vaan keksijän pitää laittaa soppaan myös omaa rahaa 10 - 40 %.
Rahoittajat on sitä mieltä että vaikka keksijä olis käyttäny keksinnön tekoon 10 vuotta ja kaikki liikenevät rahansa, niin keksintö on nollan arvoinen jos keksijältä ei löydy vielä lisää omaa rahaa sijoitettavaksi.
Joskus on kyllä käynyt niinkin että keksijällä on ollut laittaa 100 tuhatta omaakin rahaa, mutta sitten ne kierot rahoittajat on puljanneet sen keksijän ulos firmasta pilkkahinnalla.

Nimittäin tälleen, muut rahoittajat sanoivat keksijälle että: kehitä sinä vaan ihan rauhassa sitä keksintöäsi, kyllä he rahat tähän etsii, sitten kun keksintö alkoi tuottaa rahaa, niin nämä kierot rahoittajat päättivät korottaa yrityksen pääomaa, ja vaativat keksijää osallistumaan ostamaan yrityksen osakeannissa osakkeita, no eihän köyhällä rahansa sijoittaneella keksijällä ollu enää 100 tuhannen päälle lisää rahaa missään, keksijä jäi tässä puljauksessa, alunperin 40% osakkuudesta, lopuksi vaan 0.5% osakkaaksi, kun päärahoittajat ostivat osuutensa lisäksi myös keksijän osuutta.

(Ehkäpä joku lukijoistamme tunnistaa itsensä tuoksi keksijäksi ja kertoo tarinasta loput)

Oon kokeillu ja tiedän miten nää menee, mutta eihän sitä tiedä jos Henkimaailma Pexiä auttaa, ja ne kehitysrahat jostain tyhjästä polkaisee.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja pexi76 » 05.01.2014 22:35

Kas..Kiitos kattavasta tiedonannosta :) Itselläni kun ei ole kokemusta tälläisestä rahoituksen hakemisesta, niin kaikki kokemukset ovat tervetulleita.

Tarkennan kuitenkin vielä vähän. Tässähän en hae siis suurta bisnestä, no ehkä elinkeinoa vähintään itselleni kuitenkin, mutta miten ja millainen se on, niin sitä en osaa sanoa. Tärkeämpää on saada tästä vaihtoehdosta tietoa yleiseen tietoisuuteen, niin tuolloin ihmiset osaavat vaatiakin jo jotain. Tärkeää on myös saada nämä laitteet käyttöön ja korvaamaan muut energiantuotanto laitokset pitkällä mittakaavalla, ellei joku keksi vielä parempaa ratkaisua. Eikö se ole aika itsekäs ajatus, että tällä keksinnöllä pitäisi lihottaa muutaman yksilön lompakoita sen sijaan, että tehtäisiin jotain todella tärkeää ja avarrettaisiin myös ihmiskunnan tietoisuutta ohuempien maailmojen toiminnasta. 'Kun tuo laite on saatu toimimaan ja joku iso toimija haluaa ostaa sen pois, niin voinhan minä myydä sen 100miljoonalla, mutta mikä on pointti. Okei, nyt pystyisin ostamaan sitä ja tätä ja tuota, mutta miulla on se kutina tuolla takaraivossa alkanut kutitella, että ihmisen todellinen tarkoitus on jokin muu kuin kerätä mammonaa tilille :) Henkinen kehitys niin yksilötasolla kuin yhteiskunnan tasolla sekä muiden auttaminen lienee tärkeämpiä tavoitteita. Kyllä minäkin rahaa tarvitsen ja mukava olisi elää ilman rahahuolia, mutta kohtuus siinäkin. :)

Rahoitusta olisi ennemmin haettava kehitysrahastoista, kuin bisneskanavista. Kyseessä on kuitenkin koko luomakuntaa eteenpäin vievä keksintö. Näistä ohuemmista maailmoista olisi saatava tieto myös tiedemiehille ja sitä kautta levittä tietoisuutta ja todellisia vaihtoehtoja koko ihmiskunnan kehitykseen. Tällä hetkellä tiedämme paljon, mutta kuitenkin niin vähän ja mitä enemmän tietää, niin huomaa, että ei tiedä oikeastaan mitään :lol:

Paras vaihtoehto olisi ehkä kuitenkin saada yksityisrahoitus, jota olen lähipiiriltäni ja artikkelin myötä saanutkin prototyypin rakentamiseen. Kyllä miulla on lotto vetämässä, mutta todennäköisyys on sama kuin muillakin. :) Sitten voisi vaan alkaa rakentaa omia voimalaitoksia ja ryhtyä kytkemään niitä pikkuhiljaa verkkoon ja luoda todellisen vaihtoehdon ekologiselle energialle :) Samalla pitäisi perustaa tutkimus ja koulutuskeskus ja aloittaa tieteellinen tutkimus myös henkisin menetelmin. Teknisillä laittella ja tutkimuksilla ei ole vielä todellisia vaihtoehtoja löydetty.

Tässähän on myös se henkinen puoli josta olen aiemmin maininnut, eli ilman tuota henkistä voimaa laitetta ei voi käynnistää. Siten sitä ei voi kukaan negatiivinen ja itsekän ihminen saada käyttöön. Täytyy olla positiivinen ja henkistä voimaa joka tulee auttamistyön myötä ja sitä kautta asiat menee eteenpäin.

Sanoit myös hienosti tuosta henkimaailmasta. :o :lol: Kyllä siellä on porukkaa mukana kun henkiseltä puolelta ohjattu tämä keksintökin on saatu. Itse en siis tätä ole tehnyt saati suunnitellut, vaan Esko Jalkasen kirjoista löytyy alustavat ohjeet tämän rakentamiseen. Vaatii lisäksi omaa tutkimustyötä ja varvun kanssa työskentelyä näiden auttajien / enkeleiden kanssa. Ei ihminen varpua itse taivuta :) Varvulla tutkimalla ei tarvitse tehdä "turhia" tutkimuksia, kun voi mittailla arvoja erilaisille laitteille ja toimenpiteille etukäteen. Ainoa haaste tässä on se, että kun tälläistä uutta tärkeää asiaa viedään eteenpäin, niin sitä henkistäkin vastavoimaa on tarjolla ja sitä olen saanutkin. Välillä on pitänyt kaivaa tietoa hieman syvemmän kaivon pohjalta, mutta aina mennään kuitenkin oikeaan suuntaan ja eteenpäin

Kiitos kun jaoit tämän esimerkin. Arvostan todella tätä. Itse kun ei osaa kuvitella millaista vastavoimaa tuolla on tarjolla, niin hyvä että joku kokeneempi jakaa omia kokemuksiaan :)

Asun muuten itse Vantaalla. Onko täällä porukkaa täältäpäin testailemassa juttuja?? ;)

siviili2003 kirjoitti:Nykypäivänä se rahoitus tahtoo olla käytännössä sitä, että vaikka olisit keksiny mitä erinomaista tahansa, niin pelkkä keksintö toiminnallisine selostuksineen ei riitä rahoituksen saamiseen, vaan keksijän pitää laittaa soppaan myös omaa rahaa 10 - 40 %.
Rahoittajat on sitä mieltä että vaikka keksijä olis käyttäny keksinnön tekoon 10 vuotta ja kaikki liikenevät rahansa, niin keksintö on nollan arvoinen jos keksijältä ei löydy vielä lisää omaa rahaa sijoitettavaksi.
Joskus on kyllä käynyt niinkin että keksijällä on ollut laittaa 100 tuhatta omaakin rahaa, mutta sitten ne kierot rahoittajat on puljanneet sen keksijän ulos firmasta pilkkahinnalla.

Nimittäin tälleen, muut rahoittajat sanoivat keksijälle että: kehitä sinä vaan ihan rauhassa sitä keksintöäsi, kyllä he rahat tähän etsii, sitten kun keksintö alkoi tuottaa rahaa, niin nämä kierot rahoittajat päättivät korottaa yrityksen pääomaa, ja vaativat keksijää osallistumaan ostamaan yrityksen osakeannissa osakkeita, no eihän köyhällä rahansa sijoittaneella keksijällä ollu enää 100 tuhannen päälle lisää rahaa missään, keksijä jäi tässä puljauksessa, alunperin 40% osakkuudesta, lopuksi vaan 0.5% osakkaaksi, kun päärahoittajat ostivat osuutensa lisäksi myös keksijän osuutta.

(Ehkäpä joku lukijoistamme tunnistaa itsensä tuoksi keksijäksi ja kertoo tarinasta loput)

Oon kokeillu ja tiedän miten nää menee, mutta eihän sitä tiedä jos Henkimaailma Pexiä auttaa, ja ne kehitysrahat jostain tyhjästä polkaisee.
pexi76
 
Viestit: 13
Liittynyt: 03.01.2014 22:12

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 06.01.2014 14:00

Voishan pexi ensialkuun väsäillä tämmöisetkin vehkeet, niin ei tarvi enää varpujen kanssa arvailla, uskon että sitä henkistä kenttää tarvitaan vähintään 600000 metriä (Jalkasen laskuopin mukaan), että saa ääniä kuulumaan.

http://www.rait.airclima.ru/itc_suomalainen.htm

sieltä saa sitten suoraan vaikka rakennepiirustuksia tuolta henkimaailman internetistä.

Wikipedian tietoo samasta aiheesta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/EVP_(ilmi%C3%B6)

Edinsonikin kertoi puhuneensa kuolleen äitinsä kanssa jonkun laitteensa välityksellä...

http://www.bibliotecapleyades.net/tesla ... nals05.htm

sieltä lainaus:
It has been widely written that Edison and his assistant, Dr. Miller Hutchinson, were seriously at work building a machine to achieve spirit communication. Tesla wrote in his journals that Thomas Edison had heard from other engineers that Tesla had been receiving mysterious voices and sounds over radio frequencies that were not conducive for the broadcasting of the human voice.

Edison, who publicly mocked Tesla and his experiments, privately believed that Tesla had managed to find the correct frequency to enable communication with spirits of the dead. Edison was determined to discover Tesla's secret, and be the first to get the "Spirit Phone" on the market.

In his diary, Dr. Miller Hutchinson wrote:
"Edison and I are convinced that in the fields of psychic research will yet be discovered facts that will prove of greater significance to the thinking of the human race than all the inventions we have ever made in the field of electricity."
Edison failed to live long enough to succeed with his ill-gotten idea to best Tesla. Tesla simply noted in his journal that Edison was trying to use his patents to talk with specters. Edison thought that Tesla could listen to spirits, Tesla considered that he was hearing people from other planets - the voices could have been the same, they may have just changed their stories to fit the belief system of the listener.

In 1967, Edison allegedly spoke through West German clairvoyant Sigrun Seuterman, in trance, about his earlier efforts to develop equipment for recording voices from the beyond. Edison also made suggestions as to how to modify TV sets and tune them to 740 megahertz to get paranormal effects. (Session recorded on tape by Paul Affolter, Liestal, Switzerland).
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja pexi76 » 07.01.2014 19:41

Tuohan se olisi nerokas juttu, mutta tässäkin on haasteita. Esko tutki näitä meedioitakin ja huomasi, että tietoa tulee monelta eritasolta. Karheasti näitä on kolme tasoa.

1. Luonnonhenget. Luonnonhenkien jutuissa on 30% totta ja heillä kun on suuri halu miellyttää kysyjää, niin lupaavat kyllä kymmenen hyvää ja kaksitoista kaunista, mutta tottahan niistä ei ole kuin osa. Tässä pitää olla varovainen ettei mene halpaan.

2. Vainajat. Vainajia on monentasoisia ja heidän viisautensa riippuu siitä mitä he ovat elämänsä aikana oppineet. Heidän tiedoistaan : 60% on totta. Täytyy muistaa, että kun maailmassa taistelee hyvä ja paha, niin sieltä voi myös negatiivinen vainaja kuiskailla väärää tietoa.

3. Luonnonmuisti, eli akaashiset kirjat. Siellä on kaikki tiedot kaikesta ;) Kaikki tieto on 100% oikein ja se joka täältä saa tietoa saa sitä korkeilta auttajilta / enkeleiltä. mm: Edgar Cayce sai lähes 100% tiedostaan suoraan luonnonmuistista.

Nämä asiat voi varmistaa varvulla, joten se tulee olemaan edelleen käyttövälineeni. Tuollainen Caycea vastaava henkilö olisi kyllä kova juttu tämän päivän ongelmissa koko maapallolla. Apua tarvitaan niin monessa asiassa ja kaikkialla maapallolla ja siinä mielessä on surullista että ihmiskunta on niin sidoksissa materiaan tällä hetkellä eikä ymmärrä henkisen kehityksen merkitystä. Valoa on kuitenkin ikkunassa ja yhä enemmän ja enemmän tietoa tulee julkisuuteen yleisiinkin julkaisuihin. mm: Helsingin sanomien nyt liitteessä oli juttu Aave metsästäjästä, eli Tiina Lindholmista jossa hyvin kerrtottiin mm: vainajien ja kummitusten ero. Lisäksi viikkoa myöhemmin oli tästä https://www.facebook.com/GhostInvestigationsFinland ryhmästä juttu ja he tutkivat myös noilla taajuus laitteilla vainajien puhetta.

Hieno ehdotus kyllä siviililtä. Arvostan :D

Minun lontoo on edelleen vähän huonolla mallilla, niin en täyttä varmuutta tuosta saa.

Tällä hetkellä pyrin keskittymään tämän projetktin läpi viemiseen. Täytyy sanoa, että tuo henkinen vastustus on ollut kovaa sen jälkeen kun tänne aloin kirjoitella. Pitää ottaa se vastaan merkkinä, että olen oikealla tiellä :mrgreen: Ei kai sitä vastustusta olisi jos tämä olisi turhanpäiväistä kirjoittelua :)
pexi76
 
Viestit: 13
Liittynyt: 03.01.2014 22:12

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 07.01.2014 19:55

Suurimman ja synkimmän pimeyden keskeltä se totuus löytyy, Pimeys yrittää peittää valon, ettei kukaan vaan huomaisi mistä totuus löytyy, ihme ettei ole ollut henkimaaliman puolelta riittävästi siunausta että viimeisen sadanvuoden aikana olis jo Pexin tavoitteet saavutettu, kun nuita yrittäjiä on totta tosiaan ollu ainakin 100, jo ennen Keelyäkin, mm. Daniel Mc Farland Cook, ja kuinkas kävi Stanley Meyerille joka yritti samaa kuin Pexi nyt, Stanley kun manasi aina Jeesuksen nimeen (Uskovainen kun oli), muttei säästynyt vastustajiltaan. Wilhelm Reichkin joutui vaikenemaan pysyvästi. kummallista.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja pexi76 » 07.01.2014 21:11

siviili2003 kirjoitti:Suurimman ja synkimmän pimeyden keskeltä se totuus löytyy, Pimeys yrittää peittää valon, ettei kukaan vaan huomaisi mistä totuus löytyy, ihme ettei ole ollut henkimaaliman puolelta riittävästi siunausta että viimeisen sadanvuoden aikana olis jo Pexin tavoitteet saavutettu, kun nuita yrittäjiä on totta tosiaan ollu ainakin 100, jo ennen Keelyäkin, mm. Daniel Mc Farland Cook, ja kuinkas kävi Stanley Meyerille joka yritti samaa kuin Pexi nyt, Stanley kun manasi aina Jeesuksen nimeen (Uskovainen kun oli), muttei säästynyt vastustajiltaan. Wilhelm Reichkin joutui vaikenemaan pysyvästi. kummallista.


Monien keksijöiden kohtalo ei ole ollut kovin mairea. Tänäpäivänä täytyy ajatella toisin ja ryhtyä tekemään yhteistyötä "vihollisten" kanssa. Tärkeämpää on kai saada keksintö käyttöön ja rajoittaa päästöjä ja ratkoa monia ongelmia kuin sulkea tämäkin vaihtoehto jälleen. Ihmiset pelkää sitä mitä ne ei ymmärrä. Tietoisuus lisääntyy koko ajan. Keskiajalla minut olisi poltettu jo noitana ;)
Mitä enemmän tietoisuus lisääntyy ja mitä enemmän suuremmat massat alkaa ymmärtää, niin sitä kautta saadaan muutosta aikaan ja kansa alkaa myös vaatimaan vaihtoehtoja. Eihän kukaan osaa vaatia, jos he eivät tiedä. Luulisi kovimmankin skeptikon tarkistavan kantaansa kun tuollainen laite hyrrää nenän edessä. Suuria asioita on edessä ja eturivin pioneerit joutuvat tekemään kovimman työn. Näin se on aina ollut. Ensin uusia asia kielletään, sitä vastustetaan ja lopulta se aletaan hyväksyä ja kohta se on itsestään selvä asia.

Tuo henkinen vastustus ei tule minulle siis ihmisten myötä, vaan juurikin noista ohuemmista maailmoista. Esim: tuohon mittavälineeseen, varpuun kun laitetaan pistekirous, niin tulokset on mitä sattuu. Tällä hetkellä mennään niin, että kun yhden laskun saa tehtyä, niin sitten siivotaan varpu, ympäristö ja itseni näistä häiriöistä. Paha silmä on myös paha..ja sen isoveli Piru. Nämä eivät varmaan sano asiaan perehtymättömälle mitään, mutta kun näitä on aikojen alusta tarinoissakin esiintynyt, niin kyllä ne ovat valitettavasti todellisuutta.

Esim: Paha silmä on negatiivisen ihmisen lähettämä negatiivinen energia. Vanha kansakin sanoi että älä koskaan katso ketään pahalla silmällä, koska tuo paha silmä laskee kohteensa värähtelyn minimiin, eli yhteen ja sitä kautta alkaa bakteerit yms jyllätä, oma suojaus pettää ja ihminen jossain vaiheessa sairastuu. Paha silmä voi syntyä kateudesta, mustasukkaisuudesta, vihasta jne. Joku joka lukee tämän artikkelin negatiivisena voi lähettää minulle pahan silmän jos lukee tätä arvostelevasti. Olen saanut kokea kerran erään TV esiintymisen myötä tämänkin ilon moninkertaisesti. Pari päivää ohjelman esityksen jälkeen oli aika kurjaa, mutta sitten se helpotti. Nykyään kun on vähän herkempi, niin tuntee valitettavasti nahoissaan nämä kaikki haasteet :) Paha silmähän pysyy kohteessa niin kauan kuin ajatusta ylläpidetään. Miettikääpä vaikka erotilanteita jotka voi jatkua vuosia. Ne ne vasta kurjia on.

No nämä on näitä juttuja. Tutkimalla itse tätäkin puolta pääsee asiasta jyvälle ja sitten alkaa selvitä miksi jotkut asiat menee toisinaan niin mönkään ;)

Tom Ogle muuten kuoli myös "yliannostukseen". Hän keksi ottaa autosta kaasuttajan pois ja höyrystää bensiinin. Tämän jälkeen 2000kg painava 5,8L V8 moottorilla vei bensaa 2,5L/100km. Alkuun häntä kehuttiin kovasti, kun elettiin energiakriisin jälkeistä aikaa -70 luvun lopulla. Shell tarjosi Oglelle 25miljoonaa taalaa patentista, mutta Ogle ei myynyt ja halusi systeemin joka autoon. Sitten joku kai laski että 15litraa 100/km on paljon parempi kuin 2,5L ja sitten sitä kävikin hassusti :(
pexi76
 
Viestit: 13
Liittynyt: 03.01.2014 22:12

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 08.01.2014 06:28

Ennen Tom Oglea on ollut saman systeemin keksijöitä, mm Pogue carburetor ja jälkeen esim tämä harrastaja porukka:

http://www.himacresearch.com/books/crisis1.html

T-foordikin kulki sata km, suhteellisen vähällä bensalla kun 7 litraa sadalle, vaikka moottori on yli kaksilitrainen bensakone.

Autoteknikot tietää kyllä tämän että vanhemmissa autoissa bensasta todellisuudessa poltetaan vaan 1/4 osa, ja loput tulee pakoputkesta palamattomana ulos. (palamattoman osan tehtävä on jäähdyttää moottoria)
Syy: koska jos ajaa laihalla seoksella niin moottori alkaa "nakuttamaan", kun silleen tekee niin auto kulkee noin alle 100 km, itse olen tätä kokeillu yhelle auton koneelle, ja niinpä tosiaan kävi, mäntään paloi reikä.

Auton moottorin palotilan lämpö ei saa nousta yli 350 asteen celsiusta koska alumiini männät alkaa sulaa, nakutustilanteessa palotilaan muodostuu paikallisia tulipyörteitä joissa pistemmäisesti lämpötila voi nousta jopa 6000 celsiusasteeseen, se on moottorin tuho.

se syy miksi Tom Oglen systeemi toimi ja toimis edelleenkin, on että ne systeemit muuttaa bensan nestekaasuksi ajon aikana tarpeen mukaan, onhan niitä nestekaasulla kulkevia trukkejakin, suomessakin on ajettu Volvolla ja Ladalla, nestekaasulla /trukkikaasulla tuolla 80 luvun alussa, mutta valtio sittemmin keksi rangaistus veron jolla sekin hyvä idea kuoli.
Nyt on kaasuautoilu jälleen luvallista. Maakaasulla saa ajaa samoin biokaasulla.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja Nelikulma » 08.01.2014 12:43

siviili2003 kirjoitti:Autoteknikot tietää kyllä tämän että vanhemmissa autoissa bensasta todellisuudessa poltetaan vaan 1/4 osa, ja loput tulee pakoputkesta palamattomana ulos. (palamattoman osan tehtävä on jäähdyttää moottoria).


Joskus 1970 tai -80 luvulla näin yhdellä kaverilla auton, jossa jonnekin kaasuttajan ja imusarjan tiimoille asennetulla laipalla syötettiin mukaan silkkaa vettä.
Kai siinäkin jäähdytytä tuli. Ja olisiko "höyrykone" antanut muutenkin mukavammin potkua? Muistelen, että systeemistä olisi ollut artikkeli Tekniikan maailmassakin (Ei tästä samasta autosta.).

Vettähän on yritetty jonkinlaisena "hyytelönä" sekoittaa bensaankin, mutta ainakin Suomessa pakkaset taitavat haitata näitten vesijuttujen käyttökelpoisuutta.

Alussa mainittu kaveri ajeli keikkahommissa ympäri Suomea, joten ainakaan aivan heti ei mylly testeissä lauennut.
Nelikulma
 
Viestit: 113
Liittynyt: 19.11.2011 05:36

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 08.01.2014 21:45

sen palamatta jääneen bensaosuuden voi korvata vedellä, mutta vettä ei tarvita niin paljoa.

Kun viet auton (vanhan auton) katsastukseen ja ne ottaa siellä pakokaasutestin, kaikki se CO ja HC mikä siihen tarkastuskorttiin merkitään, on juuri sitä palamatonta bensaa, samoin jos pakokaasujen seassa tulee nokea eli hiiltä.

Olen testannut myös sitä vesiruiskua vanhaan V4 mootoriseen Ford Transittiin, joka kulki bensallakin hiukan laiskanlaisesti, ja hörppi 1600 ccm konella 12 litraa/sadalle tarkalla kaasujalalla, kokeilin vesisumulla ajaa, onnistui kunhan aloitti vesisumun lisäämisen vasta sitten kun koneessa oli kierroksia yli 3000k/min, muuten ryki ja meinas sammua, mutta vääntöä löytyi ylämäessäkin aika lailla, isoimmalla vaihteella sai vedättää jyrkkäänkin mäkeen ja se perhana veti, bensan määrää en imuruuvilla mennyt säätelemään, kun saattoi vesitankista vesi loppua, ja sitten olis voinu mennä seokset liian laihalle - POKS.

Ensimmäisen kerran kun annoin koneelle vesisumua imuun, niin pakoputkesta lenteli tuon tuostakin kynnenpalan kokoisia karstariekaleita, ilmeisesti moottori sai tulistetun höyrypesun.

Oli mulle eräs tuttu joka lisäsi vettä ja polttoöljyä yhteen syanidin avulla, siitä kun sekoitti niin tuli kuin kermaa, sitä laittoi yksinomaan isoon turveurakointi traktoriin ja veti sillä palastuskonetta, sanoi ettei massikasta loppunut veto ollenkaan, kun pelkällä polttoöljyllä ajettaessa samassa tilanteessa traktorin sai tukehtumaan kun kuormitusta lisäsi.

#
tommoinen mielenkiintoinen linkki löytyi tässä äsken:

http://www.rexresearch.com/aquafuel/aquafuel.htm
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja pexi76 » 08.01.2014 23:28

Jahans..Olette kerinneet testata kaikenlaista. :) Hyvä niin, pitää mielen virkeänä.. :mrgreen:

Jos nyt autoa lähtisin toteuttamaan niin voimanlähde olisi varmaan sähkö..ja ilman akkuja tietysti. Pitäisi tutkia voiko tuota astraalisähköä ohjata myös liikkuvaan kohteeseen, vai tuleeko kyseeseen joltain muulta tasolta saatava energia. Lentävä kulkuneuvo olisi tietysti kova juttu, mutta pitäisi ensin oppia hallitsemaan levitaatio ja gravitaatio. Esko Jalkasella oli kirjassa näistäkin asioista pari mainintaa joihin voisi ajan puitteissa syventyä. Levitaatio ja gravitaatio nostaa laitteen ilmaan ja pitää sen tasapainossa, mutta pitäisi tutkia, että mikä on se eteenpäin viemä voima. Onko tähän jollain jotain ideaa..?? Jos ei muuta niin sellainen autogyron potkurimoottori perään ja siihen tuo Keelyn pyörä sit pyörittämään jos vaan sen kierrosnopeutta voi hallita. ;)
pexi76
 
Viestit: 13
Liittynyt: 03.01.2014 22:12

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa