John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

Valvoja: Yllapito

John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja pexi76 » 03.01.2014 22:43

Heipsan.
Olen tässä suunnittelemassa ja rakentamassa uusiutuvaa energialähdettä perustuen Esko Jalkasen tutkimuksiin.

Esko tutki myös aikanaan Keelyn pyörivää pyörää ja totesi sen voiman olevan gravitaatiovoimaa eetteritasolta ja laitteen toimintaa valvoi haltija. Tämä pyörivä pyörä tuotti 25hv tehoa ja oli sidottu käynnistäjäänsä, eli käynnistyi vain silloin kun Keely tuli paikalla. Kelly rakensi elämänsä aikana useamman pyörän, mutta tämä ensimmäinen oli ainoa joka toimi, koska haltijoita ei ollut kuin yksi. Käsittääkseni Keely ei koskaan kertonut mistä voima tulee??

Tässä olisi pelle pelottomalle työsarkaa tutkia tuota. Mistä voima tulee, voidaanko sitä muuttaa ja millä ehdoin voima käynnistyy. Vaatinee hieman out of the box ajattelua ja kyvyn hyväksyä ohuempien maailmojen olemassa olon fyysisten tasojen lisäksi.

Tuon pyörän kun voisi laittaa pyörittämään vaikka generaattoria ja tuottamaan sähköä eri kohteisiin, jopa liikkuviin ajoneuvoihin.

Nikola Teslakin kertoi meitä ympäröivästä eetteristä josta on saatavissa rajattomasti energiaa. Gravitaatio on vain yksi eetterialueen energioista jota mm: Keely käytti.

Oma tutkimukseni perustuu Esko Jalkasen tutkimukseen jossa Astraalitasolta saatava virta ohjataan kuparilevyyn ja siitä muuntajan kautta maadoitukseen sinkittyyn rautalevyyn. Liikkuvia laitteita ei ole. Ensimmäinen laite on suunnittelun alla ja haluaisin saada laitteen työn alle ja päästä tutkimaan millä ehdoilla voimaa saadaan käyttöön ja paljonko sitä saadaan käyttöön. Tällä hetkellä mahdollisuudet näyttää niin huikeilta, etten uskalla ajatellakaan :)
Tämäkin laite vaatii tuntemusta ympäröivistä ohuemmista maailmoista ja lisäksi henkistä voimaa käynnistykseen. Tätä voimaa ei kaikilla ole ja siksi monet mm: Teslan keksintöjä jäljitelleet eivät ole saaneet laitteita toimimaan, vaikka fyysisesti laite olisikin identtinen. Voima voidaan kyllä aktivoida sitä haluaville, mutta se edellyttää tiettyjä toimenpiteitä ja hieman opiskelua ja omaehtoista toimintaa. Näistä mahdollisesti myöhemmin lisää.

Tutkiikö täällä kukaan tuota "eetteristä" saatavaa energiaa? Ainakaan en löytänyt siitä sopivaa topiccia täältä. Hienoa kuitenkin, että tälläinenkin foorumi on. :)
pexi76
 
Viestit: 13
Liittynyt: 03.01.2014 22:12

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja jussik5 » 03.01.2014 22:55

Moro pexi

Jopas aiheen keksit ;)
Siis sanan kaikessa myönteisessä mielessä.
Elikkä itse olen ainaskin 100% John Ernst Worrell Keely fani.
Olet varmaan jo tutustunut Dale Pondin replikoihin.
http://www.svpvril.com/

Dale.n laitteella naiset saivat sen helpommin pyörimään kuin miehet.

Tääällä on montakin tuon eetterienergian (Aether) intohimoista etsijää

Tervetuloa joukkoon.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 04.01.2014 14:40

Stubblefieldin tarina lienee samaa sarjaa, ainakin ne tarinat hänen pikku mökistään, jossa oli omituiset lämmityssysteemit ja erikoinen alueelle tunkeutujia vastaan rakennettu tutka järjestelmä, kun paikkakunnan poikaset menivät kaalimaalle varkaisiin, niin Nathan osasi aina sattua paikalle, kuin olisi tiennyt, mistä suunnasta joku oli lähestymässä hänen maitaan.

http://www.rexresearch.com/erthbatry/erthbatry.htm

http://www.nathanstubblefield.com/

Niin, suuri kysymys lienee sitten myös että onkos radioaktiivisuudella joku haltijaolento, joka sitäkin toimialaa säätelee??

HJaa että tutkiiko täällä kukaan "eetteristä alkuperää olevaa", Nähtävästi ainakin Jussi ja Ville tutkii sekä ovat jotain tutkimusvälineistöäkin hankkineet.

Itselläni on Schaubergerin ja Karl Schappellerin havainnot ja tutkimukset tapetilla, jotain yhteyttä niilläkin lienee eetteriin.

sanoihan tuo Teslakin että radioaktiivisen hajoamisen aiheuttaa "eetterivärähtelyt" joten sekin lienee seurannaisvaikutus eetterin toiminnasta ja olemassaolosta.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja pexi76 » 04.01.2014 16:57

jussik5 kirjoitti:Moro pexi

Jopas aiheen keksit ;)
Siis sanan kaikessa myönteisessä mielessä.
Elikkä itse olen ainaskin 100% John Ernst Worrell Keely fani.
Olet varmaan jo tutustunut Dale Pondin replikoihin.
http://www.svpvril.com/

Dale.n laitteella naiset saivat sen helpommin pyörimään kuin miehet.

Tääällä on montakin tuon eetterienergian (Aether) intohimoista etsijää

Tervetuloa joukkoon.


Kiitos kiitos..

Tällä hetkellä olen tilanteessa jossa odottelen tarvikeita tehtaalta ja 3 viikon päästä pitäisi olla käsissä kaikki tarvittavat välineet ja sitten kasaamaan ja testaamaan.
Jos sinulla on Keelystä jotain tietoa suomen kielellä niin olen kiinnostunut myös hänen saavutuksista. Minun tekninen englanti ei ole niin hääppöinen.

Esko Jalkasen tutkimukset on koottu kirjasarjoihin Uusi ajatus löytyy luonnosta osat 1-3 joista löytyy alustavat ohjeet laitteen rakentamiseen voiman aktivoinnin ehtoihin.
Myöskin Eetterialueen ja astraalialueiden saloja on näissä kirjoissa paljastettu :)

En ole Daleen tutustunut. Täytyy laittaa google laulamaan jahka siihen saa sopivan ajan :)
Naiset ovat monesti herkempiä henkisille asioille. Näkeehän sen esim: Meedioiden ja selvännäkijöiden joukosta. Suurin osa heistäkin on naisia ;)

Oletko kuullut Edgar Caycestä? Eräänlainen meedio joka transsiin mennessä antoi ihmisille parannusohjeita ja ennustuksia. Onnistumis prosentti oli lähellä 100%, eli ihan tuulesta temmattua ennustuksia ei ollut kyseessä. Hänestäkin löytyy useita kirjoja joissa ohjeita ja neuvoja on koottu samoihin kansiin. Tosin tästä energiapuolesta en sieltä itse mainintaa löytänyt, mutta kun hän antoi yksityiskohtaisia ohjeita ihmisten erilaisten sairauksien parantamiseen ja samalla kertoi mistä syystä sairaus ilmenee, niin olin toisinaan pohtinut, että jos jostain löytyisi "oikea" meedio joka antaisi täsmällistä tietoa esim: Tälläisen energialaitteen rakentamisesta, niin helpottaisi se kummasti projektia. :) Pitää vaan hyväksyä, että on olemassa jotain muutakin kuin mitä silmä näkee :)
pexi76
 
Viestit: 13
Liittynyt: 03.01.2014 22:12

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja jussik5 » 04.01.2014 18:13

Keelystä ei varmaankaan ole suomeksi mitään.
Itsellä kun tuo englannin kieli on suht vahva,
niin ei ole edes ollut tarvetta etsiskellä käännöksiä.
Jalkasen kirjoja on tullut viimeksi luettua joskus 80-luvulla,
mitä nyt joitain yksittäisiä artikkeleita myöhemmin tullut
luettua, eli en muista Jalkasen yhteyttä Keelyyn.

Edgar Caycen kirjoitukset ja ennustukset ovat tuttuja, olen
ne lukenut, usiampaankin kertaan.

Keelyn juttuja on vaikea lähestyä hänen omien kirjoituksien kautta.
Keely keksi oman kielen ja termistön havaitsemilleen jutuille.
Parhaiten Keelyn keksintöjä on selvitellyt hänen silloinen tukijansa
Clara Jessup Bloomfield-Moore.

Aivan pakko-ostos on Dale Pond.in kirja, jonka voi ostaa hänen
oman kaupansa kautta tai sitten vaikka tuolta
http://www.amazon.com/Universal-Laws-Never-Before-Revealed/dp/1572820039
Siinä on asioita selvitetty vähän uudemmalla kielellä ja
ymmärrettävässä muodossa.
Tuolta pääset lukemaan online-tilassa
http://www.scribd.com/doc/31656290/Universal-Laws-Never-Before-Revealed-Keelys-Secrets-to-Understanding-the-Science-of-Sympathetic-Vibration

Tarkoitatko tätä Keelyn pyörivällä pyörällä?
Kuva
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 04.01.2014 21:55

tuossa jussin liittämässä kuvassa onkin juuri yksi näistä J.W Keelyn apparaateista.
kuvasta näkyy että isolla kehällä on noita viritys (äänen taajuuden) tappeja, joiden päiden välillä kulkee ohut putki.

Muistelen jossain nähneeni tutkimuksen siitä miten Keely oli kokoonpannu tuon putkilankansa joka tulee tuosta vierestä olevasta pallosta.

Olen näkevinäni tässäkin jotain samaa kuin Schappellerin keksinnössä, siinä missä schappeller ohjasi eetterivirtaansa valolla, niin Keely teki sen äänellä, Tai tarkemmin sanoen Musikaalisilla akordeilla.

Tuo pallo tuossa kuvassa edustaa samaa kuin Schappellerin lasipallo tyhjiöineen, täytettynä kuitenkin salaisella sublimaatilla jonka kehittymiseen kului aikaa noin 6 viikkoa. Schappeller käytti salaisena sublimaattinaan pikivälkettä jonka sisältämä radium alkuaine eritti itsestään hajoamistuloksena jatkuvasti Radonkaasua, no kemian ihmiset kyllä tietää mitä siinä ohessa syntyi, Reichin mukaan 1 milligramma radiumia tuotti Geigeriin 17 tuhatta sykäystä tunnissa juuri sitä itseään.

Ulkokehän pulikoihin näkyy menevän putket, koska niissä näkyy sisäkehällä aivan selvästi T-haara putkiliittimet, mutterikiristyksillä.

En yhtään ihmettelis jos se haltijan sielu oliskin Keelyllä ollut aivan samaa kuin Schappellerin sublimaatti.

Nii ja tiedoksi vaan että omistan kyseisen Bloomfield-Mooren kirjan Keelyn salaisuuksista, ja sen lisäksi aivan mahtavan hienot kuvakirjat Keelyn koneista. (englannin murteella kaikki)

Tuon väkkärän sais pyörimään ihan tavan sähkölläkin, ja tuosta kuvasta katsellen voi kehittää rinnakkaisversion, sähköteknisin ilmaisuin, mutta uskotaan ny kuitenkin mitä Keely setä selitti.

Siis: Tuon ison kehän tarkoitus on toimia äänivärähtelyn johteena aivan kuin kirkonkellossa se paksu alareuna joka soi, kun kellon kehään lyödään vasaralla.

Isolla kehällä on kuitenkin tässä Keelyn vehkeessä aseteltu tasavälein tuommoisia pulikoita joihin on ilmeisesti hopeella juotettu ympäriinsä pikku pronssi putkiloita (ääni värähtelyn hienosäätöä varten) putkiloiden täytteeksi kuuluu pieniä umpipronssi tappeja, Jotka ei tässä kuvassa nyt näy, mutta eräässä toisessa keely moottorissa ne on nähtävillä.

Keskelle on akseloitu sitten taas tommottisia puolarautoja, joiden päissä on tommoinen pyörylä, niitä puolarautoja näyttäs olevan yksi vähemmän (8 kpl) kuin ulkokehän pulikoita (9 kpl).

Ihan järkeenkäypä asettelu jos noiden pulikoiden magneettista vetovoimaa voidaan muutella sopivaan tahtiin niin toi väkkärähän pyörii.

Jos tuo iso ulkokehä saadaan värähtelemään niin että ääni kiertää kehää, eli venyttää ja supistaa sitä oikeaan tahtiin, niin kyllähän toi systeemi pyöris vaikka kestomagneeteilla.
Mutta uskotaan Keely setää ettei niin ollut.

Kun sen ääni värähtelyn voimasta magneetit kehällä olis sopivin vuorovälein edempänä tai lähempänä noide puolarautojen päissä olevia rautapyörylää. Vertaa toimintaa Kirkonkelloon ja sen soivan kehän liikkeisiin, Kellovalurina meikä tietää nämä asiat.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2911
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja pexi76 » 04.01.2014 23:04

En ole nähnyt Keelyn pyöriä kuin netissä kuvissa, mutta olen lukenut sen mitä Esko Jalkanen kirjoissaan mainitsi. Lisäksi googlen kautta olen löytänyt pari artikkelia, mutta en nyt tähän hätään muista että missä. Käytän tuota Googlen kääntäjää, niin se ei aina ole paras mahdollinen kääntähä.
Esko Jalkanen törmäsi kyseiseen pyörään taas Helena Blavatskyn Salainen Oppi kirjassa jossa pyörän toimintaa esiteltiin. Esko tutki sitä lisää ja mainitsee siitä seuraavaa.
" Keelyn pyörän halkaisija on puoli metriä ja paksuus 10cm. Keelyn henkinen kenttä ( käynnistys voima ) oli 700 000metriä. Toiminta rakentui Keelyn ja Haltijan yhteistyöstä. Kyseessä oli historian puitteissa ainutlaatuinen näytös josta olisi pitänyt oppia enemmän. Ehkäpä tapahtuma oli liian varhain".

Se oli melkoisen paljon tuohon aikaan. Hän mainitsee myös, että Pekka Ervast aikoinaan tutki kyseistä pyörää, mutta hänkään ei ilmeisesti tutkinut sitä enempää kun ei löytänyt sille käyttötarkoitusta.

Nyt kun lähdin toteuttamaan tuota Eskon Ohjetta Astaalimaailmasta saatavasta sähköstä, niin en tutki yhtäaikaa Keelyn pyörää. Minä laittaisin tuon pyörän pyörittämään Generaattoria esim;: http://www.generatorsales.com/order/Per ... ?page=9159 ja tuottaisi sillä sähköä taloihin ja ajoneuvoihin.

Eskolta löytyi lisämaininta toiminnasta:
- Nykyään kun meillä on suuremmat voimat käytössä ( yli miljoona metriä henkistä kenttää ) , niin pyörän läpimitaksi riittää 25cm ja paksuudeksi 5cm. Materiaalia hän ei mainitse, mutta löytyy vielä seuraava maininta.
- Laitetta pyöritetään gravitaatiovoimalla ja haltijoiden tarve siihen on 8kpl.

Haltijoita voidaan luoda, jos on henkistä voimaa vähintään 600 000m. Henkistä kenttää on yleensä paljon taiteilijoilla, keksijöillä, muusikoilla ja säveltäjillä jne. Lisäksi myös auttamistyötä tekevillä henkilöillä. Henkinen voima kasvaa jos ihminen lähtee tekemään auttamistyötä tai jotain suurempaa jonka tavoite on viedä kehitystä eteenpäin niin yksilön kuin yhteiskunnan tasolla.

Tässä tutkimistyössä meedio / selvännäkijä olisi kova juttu. Itse tutkin asioita varvulla ja se on hieman hitaampi tie. Itse joutuu pohtimaan ja miettimään ja sitten kysymään oikeita kysymyksiä :)

Jos olet viimeksi lukenut Eskon kirjoja -80 luvulla, niin suosittelen panostamaan ainakin Uusi ajatus löytyy luonnosta kirjasarjan 3 osaan. Se on huikeaa tietoa. Eskohan teki paljon tutkimuksia elämänsä loppuvuosina ja koulutti Tiina Lindholmin jatkamaan auttamistyötä ja kurssien vetämistä.
http://www.goodset.composer.fi/eshop/categories/11/ Tuolta se punakantinen kirja. Keelystä löytyy pari juttua tuosta kirjasta.

Sieltä löytyisi monta osa-aluetta jota tohtisi tutkia tarkemmin. Eskolla vaan oli kädet täynnä töitä, niin moni asia jäi nyt jälkipolvien ratkottaviksi. :)

Hitsi kun nuo Dalen linkit on Englanniksi.. :o
pexi76
 
Viestit: 13
Liittynyt: 03.01.2014 22:12

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja pexi76 » 04.01.2014 23:36

Jatkampa vielä vähän.

Eskon ohjeita myös auttamistyössä ohjasi käytön helppous. Itse en todellakaan ole mikään kemian tai fysiikan nero ja laskemiseenkin käytän laskinta. Käden taitoja on kuitenkin sen verran, että osaan kytkeä kaapeleita toisiinsa riittävällä varovaisuudella ;)

Tämä Astaalimaailmasta sähköä ohje kiehtoi minua myös sen yksinkertaisuuden takia. Ei tarvita kemikaaleja, ei magneetteja jne vaan tarvitaan seuraavaa.

- Ainoa materiaali fyysisessä maailmassa jota astraalismaailmasta tuleva sähkö ei läpäise on kupari. Kuparinkin pitää olla sähköä johtavaa laatua, eli OF-CU.
Levyn pinta-ala on aina vakio, eli 2neliötä, mutta muoto on pyöreä. Tuolloin halkaisija on 160cm. Levyn paksuus on 3mm ja painoa sille tulee 54kg.

- Maadoitukseen tarvitaan kuumasinkitty rautalevy joka upotetaan maahan pystyyn niin, että 50% on maan alla ja toiset 50% maan pinnalla.

- Lisäksi tarvitaan käyttöön sopiva muuntaja, koska levylle tuleva virta on tasavirtaa. Tälläisiä muuntajia olen löytänyt auronkokenno järjestelmistä. Prototyyppiin minulla on tällä hetkellä tälläinen edullinen versio http://www.verkkokauppa.com/fi/product/ ... istyksella
Korostan, että tämä 2,5kw laite on vain prototyyppiä varten ja Eskokin puhui kirjassaan 16kw laitteesta. Ongelmaksi vaan muodostui se, että kun Eskon ohjeissa mainittua 16volttia ja 1000ampeeria vastaavaa laitetta ei löytynyt, niin piti lähteä tutkimaan jännitteen nostoa. Nuo tehokkaammat invertteri ottaa vastaan nääs satoja ampeereita.

Näyttää siltä, että levylle tulevaa jännitettä ja virran määrää voi muuttaa, niin tuolloin voidaan tutkia hieman järeämpiä laitteistoja ja ajatella laitteen tuottavan virtaa asuinalueille ja tehtaisiin. mm: SMA ja Power One valmistaa näitä laitteita. Tässä tälläinen vaatimaton 1,4megawatin laitos. http://www.power-one.com/renewable-ener ... c/series-0

Ja aivan sama kuin Teslan laitteilla, niin vaikka nämä laitteet virittäisi pihalle, niin ilman tietoa ohuempien maailmojen toiminnasta ja ilman käynnistysvoimaa ( henkinen kenttä ) ei laitteet lähde toimimaan.
Tähänkin täytyy luoda haltijoita erilaisiin tehtäviin mm: keräämään virtaa ja muuttamaan jännitettä jne. Lisäksi laitteen toiminta-aika on sidottu käynnistäjän henkiseen kenttään. Eskon esimerkin mukaan ( miljoonan kenttä ) laitteen käynnistäjä voi olla paikalta poissa 24h ilman että laite lakkaa toimimasta. Jos henkinen kenttä on suurempi, niin aika kasvaa. Lisäksi jos lähtee itse matkalle tai on muuten estynyt, niin laitteen ylläpitäjä voidaan vaihtaa toiseen jos hänellä on myös riittävä kenttä ja tietous aiheesta. Veikkaan, että tulevaisuudessa nuo ylläpito ajat pitenee, kuten on muissakin tehtävissä mukavasti käynyt. Ensin pitää vaan saada tehtävä käynnistettyä :)
Haltijoiden lisäksi pitää tehdä myös muita toimia ohuemmissa maailmoissa mm: Sinkkilevyn maadoitukseen tarvitaan maasäteilylinjoja jotka kulkee löytäjänsä nimen mukaan Curry linjat. Astraalimaailmaan pitää luoda sähkökerääjä peili joka on tietyn suuruinen ja tietyllä etäisyydellä kuparilevyyn nähden.

Levyt on jo tilattu ja tuo invertteri minulla on. Paikka täytyy vielä varmistaa ehdokkaiden joukosta. Kirjoitin Esko Jalkasen luonnonvoimat yhdistyksen jäsenlehteen aiheesta artikkelin ja sain mukavasti kontakteja sen kautta ja tottakai henkistä ja rahallista tukea jolla projekti on mahdollista toteuttaa. Vielä pitäisi ostaa itselleni aikaa toteutukseen, eli nyt kaikki foorumille eksyneet lottovoittajat voisivat lahjoittaa minulle 2 viikkoa aikaa, niin saadaan projekti kunnolla käyntiin :o :lol: 8-) :mrgreen: Prototyypin rakentamisen jälkeen on tarkoitus hakea julkista rahoitusta joko innovaatioita tukevilta tahoilta tai EU.n uusiutuvan energian rahastosta. Elämme mielenkiintoisia aikoja :)
Kunhan laitteen mahdollisuudet avautuvat, niin on mahdollista jopa lähteä korvaamaan nykyisiä fossiilisia polttoaineita käyttäviä laitoksia vapaaenergia laitteilla, niin saataisiin suomen päästörajoituksetkin nopeasti kuriin :mrgreen: Pikkuhiljaa hiipien kuitenkin edetään..
pexi76
 
Viestit: 13
Liittynyt: 03.01.2014 22:12

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja jussik5 » 05.01.2014 11:45

Nyt en kyllä nää tämän selostuksen pohjalta
mitään yhteistä Keelyn töiden kanssa.
Ehkä Esko on lukenut Blavatskyn salaisen opin vähän harppomalla.
Blavatsky selostaa Keelyn saavutuksia pitkät pätkät
salaisen opin ensimmäisessä painoksessa vuodelta 1888 (sivu 555 alkaen).
Keelyhän oli silloin huipulla keksintöjensä kanssa.
Myöhemmin usiamman oikeusjutun jälkeen hänethän leimattiin
huijariksi ja petturiksi, koska kukaan muu ei saanut
vehkeitä pelittämään kuin Keely itte.
Muutamaa vuotta myöhemmin kun Keely oli jo kuollut, Blavatsky
selostaa siihen liittyviä syitä salaiseen oppiin liittyvässä
täydennyspamfletissaan, miksi näin kävi.
The Secret Doctrine of the Archaic Ages.
On myös huomattava että Salaisen opin eri painoksissa tuo aina muuttuu.

Jospa Esko sai vain kimmokkeen ja tämä on Eskon ihan oma juttu.
Täytyis päästä lukemaan tuo Eskon juttu ja sun artikkeli.

Lisäksi näissä laitteissa on melko mahdotonta niiden kaupallistaminen,
ne ovat aina riippuvaisia käyttäjästään vrt. Keely.

Rahoituksen saaminen näille on todella vaikeaa, ei suinkaan mahdotonta,
on tietysti olemassa ennakkotapauksia.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: John Keely / Tesla / Esko Jalkanen

ViestiKirjoittaja pexi76 » 05.01.2014 13:21

Täytyy tarkentaa vähän.
Eli Esko luki tuosta laitteesta Salaisesta Opista, mutta aikansa aihetta itse tutkittuaan hän päätyi tuohon päätelmään, että voima oli Gravitaatiovoimaa ja yhteistyöhön tarvitaan haltija.
Lisänä oli nuo maininnat, että mitkä ovat tämän päivän vaatimukset jos tämä sama voima halutaan saada käyttöön.

Henkistä työtä ei periaatteessa saisi kaupallistaa, mutta kun tarve on kova, niin jonkinlaiseen yhteistyöhön on päästävä. Kuluja tulee myöskin vapaaehtoistyöstä tänäpäivänä, niin kyllä kohtuullisen korvauksen voi vaivoista ottaa. Rahan pohjaton ahneus meidät on tähän tilaan saanut ja siksi siihen kelkkaan ei pitäisi lähteä. Raha pitäisi nähdä yhteistyökumppanina ja aivan normaalina asiana, eikä asiana jota on tavoiteltava hinnalla millä hyvänsä.
Näen asian näin:
Kaupalliseen sovellukseen päästään niin, että korvataan fossiilisia polttoaineita käyttävät voimalaitokset vapaaenergia laitteilla ja tähän tehtävään KOULUTETAAN yrityksen omia työntekijöitä ylläpitämään voimaa. Tässä tulee myös ottaa huomioon se ahneus näkökohta ja selvittää heille perinpohjin, että kun energia on ilmaista, niin myös siitä otettavaa hintaa täytyy kohtuullistaa. Ylläpito kulut ovat minimaaliset verrattuna mihin muuhun tahansa energia lähteeseen. Meillä kuitenkin on valmiit sähköverkostot, niin en näe tällä hetkellä vaihtoehtona sitä että niitä lähdettäisiin karsimaan, vaan tuotetaan se energia edelleen niissä voimalaitoksissa, mutta puhtaammin. Tulevaisuudessa kun laitoksia saadaan rakennettua enemmän paikallisesti, niin nuo pitkät kaapelivedot voidaan purkaa ja säästytään sähkökatkoilta. Lisäksi olisi tutkittava millaisia vaihtoehtoja saadaan pienempien laitosten rakentamiseen tulevaisuudessa yksittäiskohteisiin haja-asutusalueilla. Ja ehdoton vaihtoehto tuo on myös esim: kehitysmaihin. Joka kohteeseen olisi koulutettava omat ylläpitäjät. Lisänä tulee myös mielenkiintoiseksi se, että kuinka kaukaa laitteet voidaan käynnistää. Eli voinko tulevaisuudessa käynnistää vaikka 100km päästä aktivoimani laitteet.

Näinä vaikeina aikoina saataisiin myös suomen kilpailukykyä parannettua, kun energia on 100% kotimaista ja edullista. Ehkä me sit päästään vähän taas kilpaan mukaan, kun on yksi kulu rasite vähemmän tai ainakin pienempi.

Mainitsin tuolla aikaisemmin, että mitä suurempi on henkinen kenttä, niin sitä kauemmin laite pysyy toiminnassa. Eli jos saat voimillasi vaikka kuukauden laitteen toimimaan, niin harvemmin kai olet kotoa poissa kuukautta kauempaa. Lisäksi henkinen kenttä kasvaa mitä enemmän tekee "hyviä töitä", niin siinäpä sitä olisi motivaatiota parantaa maailmaa ja saada samalla omaa hyvää :) Kaikki voittaa..
Lisäksi Esko mainitsi, että ylläpitävä henkilö voimaan vaihtaa toiseen jos hän on sopiva toiminaan. Eli tätä laitetta EI OLE sidottu vain käynnistäjäänsä.

Jos oman henkisen kentän mittaus kiinnostaa sekä tietysti sen kasvattaminen, niin sitten vaan kursseilemaan ja oppimaan hyvää. Tiina Lindholm vetää nykyään näitä kursseja ympäri suomea. eskojalkanen.net sivulta löytyy lisää tietoa ja kurssipaikkakunnat ja aikataulut.

Miulla on sellainen kutina, että kun päästötavoitteet ovat tänäpäivänä melko kovat, niin mitä tahansa vaihtoehtoa olisi ennakkoluulottomasti tutkittava ja jos voin osoittaa rahoittajille toimivan prototyypin, niin luulisin rahoituksen saamisen olevan hieman helpompaa. Ei rahoittajat sen toimintaa ymmärrä ellei sitä kerro. Lisäksi täytyy rahoitushakemus olla niin selväksi ja yksinkertaiseksi laitettu, että jokainen ymmärtää mitä siinä haetaan ja ennenkaikkea mikä on tavoite.

Tavoitehan on saada täysin puhdas energia hyötykäyttöön globaalisti ennenkuin olemme tuhonneet fossiilisilla polttoaineilla ja ydinvoimalla elinympäristömme. Jos sähköverkkoja uudistetaan seuraavan viiden vuoden aikana suomessa 5mrd eurolla, niin eiköhän sieltä yksi miljoona saada tähänkin tutkimukseen. Näin haluan ainakin uskoa. Säästöjä tulee merkitävästi ja sitä kautta sähkönhinta pitää saada laskuun.
Olen saanut paljon yhteydenottoja erilaisilta paikoilta. Onhan se melkoista jos vaikkapa maatilan sähkölaskut pyörii 5000-10 000e vuodessa. Siinä pitää jokunen possu myydä ja maitoa lypsää tuohonkin hintaan.
Tässä systeemissä kulut muodosttuu materiaalien hankinnasta ja mahdollisesta ulkopuolisista ylläpidosta ja siitä koutuvista kuluista. Kuitenkaan kulut tästä toiminnasta ovat nykyisen näkemykseni mukaan minimaaliset. Lisäksi, että jos kohteen joku asukas lähtee tekemään hyvää ja auttamisen tiellä, niin hän voi itse ylläpitää voimaa. Kurssimaksut ovat 99-119e, joten melko pienillä kustannuksilla päästään tässäkin suhteessa ja yleensä 1-3 kurssia riittää riippuen henkilön omasta aktiivisuudesta.

Onhan tässä tutkittavaa vielä paljon, mutta eteenpäin mennään sano mummo lumessa :D

Laita mulle sun sähköposti, niin laitan sulle mailiin tuon mun jutun :)


jussik5 kirjoitti:Nyt en kyllä nää tämän selostuksen pohjalta
mitään yhteistä Keelyn töiden kanssa.
Ehkä Esko on lukenut Blavatskyn salaisen opin vähän harppomalla.
Blavatsky selostaa Keelyn saavutuksia pitkät pätkät
salaisen opin ensimmäisessä painoksessa vuodelta 1888 (sivu 555 alkaen).
Keelyhän oli silloin huipulla keksintöjensä kanssa.
Myöhemmin usiamman oikeusjutun jälkeen hänethän leimattiin
huijariksi ja petturiksi, koska kukaan muu ei saanut
vehkeitä pelittämään kuin Keely itte.
Muutamaa vuotta myöhemmin kun Keely oli jo kuollut, Blavatsky
selostaa siihen liittyviä syitä salaiseen oppiin liittyvässä
täydennyspamfletissaan, miksi näin kävi.
The Secret Doctrine of the Archaic Ages.
On myös huomattava että Salaisen opin eri painoksissa tuo aina muuttuu.

Jospa Esko sai vain kimmokkeen ja tämä on Eskon ihan oma juttu.
Täytyis päästä lukemaan tuo Eskon juttu ja sun artikkeli.

Lisäksi näissä laitteissa on melko mahdotonta niiden kaupallistaminen,
ne ovat aina riippuvaisia käyttäjästään vrt. Keely.

Rahoituksen saaminen näille on todella vaikeaa, ei suinkaan mahdotonta,
on tietysti olemassa ennakkotapauksia.
pexi76
 
Viestit: 13
Liittynyt: 03.01.2014 22:12

Seuraava

Paluu Vapaa keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron