oudot videot

Valvoja: Yllapito

Re: oudot videot

ViestiKirjoittaja Ville » 03.08.2018 07:44

Meylin mukaan skalaariaaltojen tuottamiseen paras muoto on pallo.

Videolta poimittua
https://vimeo.com/72878317

Lähetinpallon huipulla on sähkökentän maksimi ja sen alapuolelta löytyy sähkökentän minimi, kun seuraa pallosta lähtevää johdinta kohti pannukakku-tyyppistä toisiokelaa.

Magneettikentän intensiteetti on päinvastoin, se on minimissään lähetinpallon huipulla ja maksimissaan toisiokelan reunalla, kohdassa, jonka alapuolella on ensiö. Magneettikentän maksimi on pannukakku-tyyppisen ensiön yläpuolella.

Sähkömagneettisessa aallossa on aina mukana skalaariaaltoja; Luonnossa ne ilmenevät aina yhdessä. Aaltoyhtälö osoittaa, että molemmat aallot ovat läsnä yhdessä kaavassa. Laplacen operaattori (näyttää käsillä kolmiota) voidaan jakaa kahteen osaan, jotka kuvaavat sähkömagneettista ja skalaarista osaa. Jos meillä on aina tämä sekoitus, voimme tehdä antenneja tehostamaan skalaariosaa, kuten esitelty antenni tai sitten normaaleja dipoliantenneja tehostamaan sähkömagneettista osaa.

Skalaariaallot ja torsioaallot (pitkittäiset spinaallot) voivat olla samaa asiaa, mutta vain eri näkökulmista.

ViestiKirjoittaja Ville » 03.08.2018 09:45

Neutriinoista
https://vimeo.com/140585793#t=26m02s

ANATOLY AKIMOV on Torsion Fields (2004)
https://www.youtube.com/watch?v=n1mGB40oqq0

Anatoly Evgenievich Akimov (2004), the head of the International Institute of Theoretical and Applied Physics of The Russian Academy of Natural Sciences...

Then you may ask, how about lamps you’ve mentioned or experiments we do in the metallurgy.

It works the following way, like, there’s a candle, and I have a generator of torsion fields, so when this torsion impulse gets to the flame it changes the orientation of spins of nuclear and valent electrons in accordance with the radiated field.

So this change in the orientation of spins, precisely spins, not magnetic moments to avoid confusion among professionals who may be watching us now.

So if I wanted to change this orientation of spins by altering magnetic moments of these particles, this would require lots of energy.

But if I change the spin as a mechanical analogue of the angular momentum of rotation, this change happens without energy consumption.

But the matter is, it turns out that there’s a great number of objects in which you can change the orientation of spins without energy consumption in such a way that it also changes their inner energy.

For instance, if there’s a great number of atoms in a crystal having some explicit magnetic moments, like you’ve got there molecules of mercury, cadmium and some other elements...

In this case when you act on it with a torsion impulse changing the orientation of its spins, it alters connections within the crystal this way changing virtually all of its energy characteristics, its magnetic susceptibility, for instance, and it may change by the order of magnitude.

And that’s been proven experimentally.

So when it was established, first phenomenologically and only 20 years later in a form of a strict theory proving it, it offered great opportunities.

Like, there exists a rather wide selection of various electromagnetic equipment, and it turns out that we could take any source of electromagnetic field at any range, like, a generator of standard signals which is mass-produced.

So I take this signal, and then I send it to a certain device which, in turn, derives from this electromagnetic signal the torsion component, like, magnifies it, transforms it, and then we act upon something purely with a torsion signal.

So, strictly speaking, “torsion generators” is a dummy word for the devices we use since, actually, they are not torsion generators but rather transformer deriving the torsion component from the electromagnetic signals, and that made things much easier for us.

ViestiKirjoittaja jussik5 » 03.08.2018 19:47

Meyl on skalaariaaltojen kanssa nro. 1, häntä on uskominen.

Torsiokentäthän ovat minun alaani.
Tässä selvennystä torsiokentistä painakaa CC niin saatte enkun käännöksen venättästä

Edit. Kappas Ville olikin jo linkittänyt tämän saman videon.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
jussik5
Site Admin

ViestiKirjoittaja Ville » 04.08.2018 11:36

Voisitko hieman valottaa torsio/spinkenttiä?

Tarkoitan esimerkiksi 26.7.2013 mainitsemaasi ilmiötä, jossa varasit alumiinikappaletta tunnin pari jonkinlaisessa torsiokentässä ja sitten sattumalta huomasit sytkärin ja kynttilän liekin pumppaavan rytmikkäästi kappaleen yläpuolella. Miten tuotit varaavan torsiokentän ja millainen alumiinikappale (muoto, koko ja materiaali) oli kyseessä?

Vajaa kaksi vuotta myöhemmin vihjasit orgonienergiaa/torsiokenttää luovuttavasta varastosta ja kerroit orgonienergian taipumuksesta nousta ylöspäin pulssimaisesti (arviolta noin 3-4 sykäystä sekunnissa).

ViestiKirjoittaja jussik5 » 04.08.2018 23:13

Suurin osa näistä havainnoista on tehty JC.n kanssa, joka on ihan kiva leikkikalu näiden havainnoimiseen. Eipä ole tarvetta leikkiä, kun kerran on havainnoitu.
Alumiinikappaleen muodolla tai koolla ei ole merkitysta materiaali tietysti valualumiini tai levy.
Alumiinin varauskyky on nopea, ei siinä tunteja kulu jos kentät on kunnossa.
Teräskappaleilla saattaa varaukseen kestää viikonkin.
Varmaan se sykkii vaakatasossa ja pystysuunnassakin. Mikä tahansa liekki tekee saman, esim. kynttilä.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
jussik5
Site Admin

ViestiKirjoittaja Ville » 06.08.2018 11:09

Kiitos tiedosta!

Kun Suomesta ei meinaa löytyä kokeilijoille ja keksijöille kunnon korkeajännitediodeja ja toisaalta ne voivat olla melko kalliita,
videolla yksi keino HV diodien tekemiseen.

ViestiKirjoittaja erkos » 06.08.2018 23:41

Tervehdys.

Yritin tänään hankkia muutaman, esim. Brucen kokeiluissaan käyttämän ja nimeämän diodin PRHVP2A-20.
ebay/banggood/ali express/ amazon ilmoittivat KAIKKI - sold out - ei saatavilla.
Yritin etsiä' korvaavaa', ei onnistunut ensi hakemilla!

? Mikä tehnee tälläisesta suurjännitediodista niin vaikeasti saatavan?

eki
erkos

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 07.08.2018 07:55

No kun puoli maailmaa äkkäsi Brucen jutun niin kaikkihan nää tilaa,, no ei vaineskaan, ei diodit oo lopussa, sulla on vaan virus hypänny USBi -johtoon, vedä paketista uus, niin alkaa taas diodeja löytymään:

https://www.ebay.com/p/HighQ-Prhvp2a-20 ... /583954617
siviili2003

ViestiKirjoittaja Ville » 07.08.2018 08:52

PRHVP 2A-20 näyttäisi olevan melko matalille taajuuksille (maksimi virta laskee nopeasti taajuuden noustessa).
http://www.rectron.com/data_sheets/hvp12-hvp20.pdf

En tiedä, mutta Maan sähköjärjestelmään kytkeytyminen tai ympäristön antaman vasteen muuntaminen käyttökelpoisempaan muotoon voi vaatia nopeampia diodeja, vrt. Teslan löytämä ukkosmyrskytaajuus noin 500 kHz.

Vielä neutriinoihin liittyen

Universumin huikein onnenkantamoinen: hiukkanen osui tutkijoiden vesimolekyyliin miljardeja vuosia matkattuaan ja paljasti röyhtäilevän mustan aukon
https://www.hs.fi/tiede/art-2000005782046.html

Aikaisemman videon https://vimeo.com/140585793#t=26m02s mukaan Nikola Tesla kuvaili neutriinoja ensimmäisenä (The New York Times 1932).

I made some progress in solving the mystery until in 1899 I obtained mathematical and experimental proofs that the sun and other heavenly bodies similarly conditioned emit rays of great energy which consist of inconceivably small particles animated by velocities vastly exceeding that of light. So great is the penetrative power of these rays that they can traverse thousands of miles of solid matter with but slight diminution of velocity. In passing through space, which is filled with cosmic dust, they generated a secondary radiation of constant intensity, day and night, and pouring upon the earth equally from all directions. As the primary rays projected from the suns and stars can pass through distances measured in light-years without great diminution of velocity, it follows that whether a secondary ray is generated near a sun or at any distance from it, however great, its intensity is the same.

Dr. Tesla Writes Of Various Phases Of His Discovery
https://tesla-coil-builder.com/known-te ... -discovery

"I have harnessed the cosmic rays and caused them to operate a motive device," declared Nikola Tesla, famous scientist, in an interview last evening on the eve of his 76th birthday.

"All of my investigations seem to point to the conclusion that they are small particles, each carrying so small a charge that we are justified in calling them neutrons. They move with great velocity, exceeding that of light.

"More than 25 years ago I began my efforts to harness the cosmic rays and I can now state that I have succeeded in operating a motive device by means of them."

I was able to prevail upon Dr. Tesla to give me some idea of the principle upon which his cosmic ray motor works.

"I will tell you in the most general way," he said. "The cosmic ray ionizes the air, setting free many charges—ions and electrons. These charges are captured in a condenser which is made to discharge through the circuit of the motor."

TESLA COSMIC RAY MOTOR MAY TRANSMIT POWER 'ROUND EARTH (Brooklyn Eagle, July 10, 1932)
http://www.tfcbooks.com/tesla/1932-07-10.htm

ViestiKirjoittaja erkos » 07.08.2018 15:01

Olette Ville ja siviili täysin oikeassa.

Tuo 'Bruce hommissa mainittu diodi' ollee jo vanhahtava ja sille löytyy takuulla uusia ja nopeampia versioita.

Itse en ole vielä 'tutustunut' 20-100 kV luokan diodeihin, eli jos löydätte sopivia korvaavia tyyppejä niin kiitos!

Eki
erkos

EdellinenSeuraava

Paluu Vapaa keskustelu