Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julkaisut

Nikola Teslan patentteja ja keksintöjä sivuavat aiheet

Re: Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julka

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 15.02.2015 16:53

Ompas kummallista, edellisessä viestissä kuvat kerrostuivat väärään järjestykseen vaikka liitin ne viestiin aivan numerojärjestyksessä pienimmästä suurimpaan??

Noh, nyt liitän vielä 6 lisä sivua mutta lopusta alkuun, ja nyt ne varmaan liityy oikeassa järjestyksessä (on tään sivuston lågiikka aivan pårseestå)
Liitteet
roncovac8a.jpg
Sivu 8
roncovac8a.jpg (602.62 KiB) Katsottu 9690 kertaa
roncovac9a.jpg
Sivu 9
roncovac9a.jpg (513.88 KiB) Katsottu 9690 kertaa
roncovac10a.jpg
Sivu 10
roncovac10a.jpg (484.12 KiB) Katsottu 9690 kertaa
roncovac11a.jpg
Sivu 11
roncovac11a.jpg (486.66 KiB) Katsottu 9690 kertaa
roncovac12a.jpg
Sivu 12
roncovac12a.jpg (414.6 KiB) Katsottu 9690 kertaa
roncovac13a.jpg
Viimeinen sivu 13
roncovac13a.jpg (544.17 KiB) Katsottu 9690 kertaa
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2907
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julka

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 15.02.2015 19:00

Suuri yleisö, käykää katsomassa ykkös sivun viimeinen viestini, siellä on artikkelin alkupää.

sieltä alla yhden artikkelisivun nosto tähän alle,

Noin 25 vuotta sitten kun tein kokeita Tesla- käämillä, sain kuvan 8 mukaisia tuloksia lyhyellä loisteputkella, huomasin että loisteaineen pintaapitkin, putken sisällä kiersi kaksi tuommoista kuvan mukaista kierrettä, olinpa toden totta ihmeissäni tuolloin, en tiennyt tästä artikkelista silloin vielä mitään.
Liitteet
roncovac5a.jpg
Ihme kierrevalokaari testeissäni Figure 8. mukaan
roncovac5a.jpg (549.31 KiB) Katsottu 9685 kertaa
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2907
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julka

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 15.02.2015 19:51

Eräs Clendenonin ukko oli tutkinut muinaisia lentovehkeitä ja oli jotensakkin vakuuttunut että nää havaitut Elohopeakierteet olivat jotenkin yhteydessä lentolaitteen toimintaan, kuva on aika yleinen muissa yhteyksissä (Hermeksen sauva), mutta joka kerta toistuu sama kaava, sauvaa kiertää kaksi käärmettä, ja sauvan yläpäätä koristaa kaksi kotkan siipeä. Ehkäpä ennenmuinoin onkin tiedetty jotain? Jospa Ville näkis jotain unta aiheesta niin saataisiin taas lukea antoisia tarinoita aiheesta.

Alla kuva Clendenonin kirjasta
Liitteet
Clendenon book.jpg
Aivankuin Hermeksen sauva
Clendenon book.jpg (201.88 KiB) Katsottu 9682 kertaa
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2907
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julka

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 17.02.2015 23:00

Lisää kuvia, jotta riittää yleisöllä ihmettelemistä.

Kuva mun ensimmäisestä Tesla käämistä jolla sain aikaan edellämainitun kaksoisspiraalin loisteputken sisään.

Alemmat kuvat tämän päivän väsäämisestä, tein Multi kipinävälin, Teslakäämi kokeisiin.
Liitteet
eka tesla kela1.jpg
ensimmäiseni
eka tesla kela1.jpg (34.29 KiB) Katsottu 9636 kertaa
multisparkcap2.jpg
vähän toisesta kulmasta sama kuin alla
multisparkcap2.jpg (37.69 KiB) Katsottu 9637 kertaa
multisparkcap1.jpg
Kipinävälit 8 kpl
multisparkcap1.jpg (36.97 KiB) Katsottu 9637 kertaa
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2907
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julka

ViestiKirjoittaja jussik5 » 18.02.2015 20:01

Tästä on ollut ennenkin puhetta ;)
Jatkossa lisääthän kuvat > Lisää viestiin kuva -namiskasta

Otan tuon liitetiedostojen liittämisen pois käytöstä, jos ohjeita ei noudateta.
Sivustotila on rajallinen (2 Gt), ja omarahoitteinen.

Liitetiedostot on varattu Pdf, Doc, yms vastaaville tiedostotyypeille ja
niitäkin lisättäessä tulisi miettiä voiko sen tallentaa jonnekkin muualle ja
linkittää sitten tänne.

Toimiva sivusto on varmaankin kaikkien toive.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julka

ViestiKirjoittaja Ville » 22.02.2015 20:00

siviili2003 kirjoitti:Eräs Clendenonin ukko oli tutkinut muinaisia lentovehkeitä ja oli jotensakkin vakuuttunut että nää havaitut Elohopeakierteet olivat jotenkin yhteydessä lentolaitteen toimintaan, kuva on aika yleinen muissa yhteyksissä (Hermeksen sauva), mutta joka kerta toistuu sama kaava, sauvaa kiertää kaksi käärmettä, ja sauvan yläpäätä koristaa kaksi kotkan siipeä. Ehkäpä ennenmuinoin onkin tiedetty jotain? Jospa Ville näkis jotain unta aiheesta niin saataisiin taas lukea antoisia tarinoita aiheesta.


Taitaa Hermeksen sauva olla vielä liian mystinen, mutta katsotaan mihin polku vie.

Muinaisissa Veda-kirjoissa (tarkemmin Upanishadeissa, Ramayanassa ja Mahābhāratassa) kuvataan erikoisia lentolaitteita, joita kutsutaan vimanoiksi.

Mahabharata ja Ramayana ovat hindulaisuuden tärkeimmät kansalliseepokset.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ramayana
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mahabharata

Googletin mercury vortex kuvia ja päädyin intuitiivisesti seuraaville sivuille

Resources about possible UFO physics / propulsion / technology
http://www.hyper.net/ufo/physics.html

Indologist William Clarendon, who has written down a detailed description of the mercury vortex engine in his translation of Samaranga Sutradhara quotes:

Inside the circular air frame, place the mercury-engine with its solar mercury boiler at the aircraft center. By means of the power latent in the heated mercury which sets the driving whirlwind in motion a man sitting inside may travel a great distance in a most marvellous manner. Four strong mercury containers must be built into the interior structure. When these have been heated by fire through solar or other sources the Vimana (aircraft) develops thunder-power through the mercury.

Edgar Fouche's story on the alleged TR-3B deep black US project:

"A circular, plasma filled accelerator ring called the Magnetic Field Disrupter, surrounds the rotatable crew compartment and is far ahead of any imaginable technology... The plasma, mercury based, is pressurized at 250,000 atmospheres at a temperature of 150 degrees Kelvin, and accelerated to 50,000 rpm to create a superconductive plasma with the resulting gravity disruption."


Siinä vinkki sovellettevaksi, elohopeaa sisältävä suprajohtava plasma.

Suprajohteessa elektronit pariutuvat ilmeisesti DNA-säikeen kaltaisesti, mahdollisesti kuin Birkeland virroissa, jotka muistuttavat vesipyörteen energiarakennetta.

Plasma muodostaa nollagravitaatiossa samanlaista kaksoissäiettä (kuva venäläisiltä kosmonauteilta).

Kuva

Lennokkaasti tarkentaen, elektroneja tai muitakaan varattuja hiukkasia ei ole olemassa, ne ovat hiukkasvaikutelman tuottavia eetteriaaltoja, mutta sekään ei ole aivan totta, koska kaikki havaittu on lopultakin illuusiota, mayaa. Todellisuudessa on vain Jumala ~ rakkaus ~ tietoisuus tai miten kuvaakaan sitä, jota ei voi kuvata. Samankaltaista tulkintaa löytyy mm. Vedannasta ja Walter Russellilta (A Home Study Course s. 372-373).

Toisaalta taas elektronit ja varatut hiukkaset ovat käyttökelpoisia käsitteitä, joilla voi kuvata todellisuutta, kunhan muistaa, että ne ovat vain ymmärryksen apuvälineitä ja luonteeltaan aina suhteellisia (subjektiivisia, korkeintaan intersubjektiivisia, mutta ei koskaan objektiivisia tai absoluuttisia).

108 ~ On vain yksi (1), joka ei ole mitään (0) ja joka sisältää kaiken (). Olemassaolo ja elämä, kuten sen havaitsemme näyttää olevan paradoksi, jota ei voi järjellä tavoittaa. Käytännössä rakkaus on avain olemassaolon ja kaiken ymmärrykseen. Samankaltaista ajattelua löytyy mm. Sokrateelta, Platonilta, da Vincilta, Spinozalta, Goethelta ja Kierkegaardilta. Rakkautta kannattaa tutkia ja ennen kaikkea kannattaa rakastaa.

Jim Nichols UFO Art - The Aldebaran Mystery
http://thewebmatrix.net/jimnicholsufo/aldebaran.html

The epic poem, “Samarangana Sutradhara”, makes tantalizing reference to the construction of amazing flying machines…

“Strong and durable must the body of the Vimana be made, like a great flying bird of light material. Inside one must put the mercury engine with its iron heating apparatus underneath. By means of power latent in the mercury, which sets the driving whirlwind in motion, a man sitting inside may travel a great distance in the sky. The movements of the Vimana are such that it can vertically ascend, vertically descend, or move slanting forwards and backwards. With the help of machines, human beings can fly through the air and heavenly beings can come down to Earth.”

German oriental scholars and occultists of the Thule and Vril Societies regarded such ancient myths as greatly significant, and during the lull between the First and Second World Wars, diligent efforts were put forth to seek out the source of this legendary energy and harness it as a viable technological reality. Mastery of an occult force such as 'Vril' would not only assure German technical dominance--it would ultimately liberate Germany from any crippling co-dependence upon the international petroleum cartels dominated by Germany's conquerors--the United States and Britain.
...

Anti-Gravity Technology

This amazing myth implies that German engineers had successfully mastered a form of levitation technology by designing a torsion propulsion engine capable of sustaining a controlled energy vortex, which would supply the housing vehicle with its own discrete gravitational field.

Although no specific engine design details have surfaced, the mechanics inferred from rudimentary schematics show a uniform circular disc shell mounted around a central sphere propulsion unit, presumably a pressurized container holding a liquid medium [perhaps mercury], which was made to spin at an extremely high velocity.

The intense centrifugal force generated by this spinning medium would in turn create a central cone of vortex energy that would generate a uniform, self-sustaining, gravitational bubble surrounding the craft.
...

Subsequent levitation-craft advances between 1941 and 1944 spawned the "Haunebu" series--the 'heavy hitters' of the Reich's saucer fleet, driven by powerful tachyon magneto-gravitic engines called--"Thule-Tachyonators", (speculated to be large spherical containers of mercury spinning around a vertical axis).
...


Elohopeaan liittyen hollantilainen Heike Kamerlingh Onnes löysi suprajohtavuuden 1911 tutkiessaan nestemäisellä heliumilla jäähdytetyn elohopean sähkönjohtavuutta.

Tachyonit ovat mahdollisesti elinvoimahiukkasia ~ laajentuvaa ja supistuvaa orgonienergiaa ~ oikean ja vasemman käden torsiokenttäenergiaa ~ pimeää energiaa ja ainetta. Shinichi Seike kirjoittaa myös tachyoneista + negatiivisesta energiatilasta gravitaatiosovellusten yhteydessä.

Muuten, unessa nähdyn riisinjyvää muistuttavan aluksen konehuoneessa oli erikoista plasmaa kiertoliikkeessä. Muistin sen muutama viikko sitten, ehkä juuri oikeaan aikaan.

Kuva
Plasma muistutti kuvan koronaa, mutta huomattavasti laajemmassa kiekko/rengasmuodossa.

Olen nähnyt unien aikana monenlaisia lentäviä lautasia. Itseasiassa monet kirjoittamani ideat ovat peräisin ystävällisistä kohtaamisista. Kerran suurta riisinjyvää muistuttavalla lentoaluksella tapasin kiharatukkaisen nuoren pojan (tai siltä hän ainakin näytti). Tervehdittyämme aloin heti kysellä heidän lentolaitteen toimintaperiaatetta ja sain valita tutustunko sen sähkömagneettiseen vai mekaaniseen puoleen. Koska valoon liittyvä puoli oli jossain määrin tuttu, valitsin mekaanisen puolen. Sain kuulla aluksen gravitaatiokytkennän tapahtuvan kahden erilaisen liikkeen avulla, mutta unikuvat aluksen konehuoneesta unohtuivat. Siellä taisi olla jotain hankalasti määriteltävää vaaleaa materiaalia ja pyörimisliikettä.
Ville
 
Viestit: 927
Liittynyt: 03.09.2012 20:50

Re: Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julka

ViestiKirjoittaja jussik5 » 22.02.2015 23:44

Tachyonit ovat mahdollisesti elinvoimahiukkasia ~ laajentuvaa ja supistuvaa orgonienergiaa ~ oikean ja vasemman käden torsiokenttäenergiaa ~ pimeää energiaa ja ainetta. Shinichi Seike kirjoittaa myös tachyoneista + negatiivisesta energiatilasta gravitaatiosovellusten yhteydessä.


Näin täytyy olla omasta kokemuksesta.
Plasma on ohjattavissa, sen oppii kun harjoittelee.
Ohjaus täytyy tulla suoraan "sydämmestä" tietoisuuden ylemmällä omalla tasolla.
Esimerkkinä oman talon päällä maaliskuussa 2013 kuvattu kuva

Kuva

Elikkä se tarkoittaa mahdollisesti sitä, että plasmaenergialla gravitaation kumoavat lentohärpäkkeet
ovat ohjattavissa ohjaajan omalla tietoisuudella, ei tarvita mitään ohjausvipuja.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julka

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 18.01.2019 00:46

Kuva

joitain kiintoisia Teslan esittämiä väitteitä, tai onko?
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2907
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julka

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 17.02.2019 05:12

siviili2003 kirjoitti:Tähän keskustelunaruun liitän Ron Kovacin artikkelin lehdestä: Extraordinary Science Jan/Feb/Mar 1994 jossa käsitellään Teslan erikoisia ilmiöitä, kuten vaikkapa PALLOSALAMAT, Teslan Oskiloskooppi

Arkistoni Helmiä suorastaan.

¤


UPPASIN tämän säikeen, kun huomasin liittäneeni tänne Ron Kovacsin pallosalama jutun, tämän narun 1 sivulle ja jatkuen kakkossivulle, itsekkin huomasin aikoinaan teslakäämillä ja loistevaloputkella testaillessani että loisteputkessa kiersi toisiaan kaksi spiraalia, no nytpä tuo tiedetäänkin miksi niin kävi.

sori että skannaukset on käänteisessä järjestyksessä.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2907
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Teslan teknologiaa ja tuhoisaa valokaarta sivuavat julka

ViestiKirjoittaja tesla » 03.04.2019 00:00

Kun siviilillä näyttää olevan tuo multipaali kipinäaukko niin herää väistämättä Erkosmainen uteliaisuus; on OTETTAVA SELVÄÄ

Miten kytket oskilloskoopin, tuon elektronisen himputtimen tuommoisen kahden sauvan väliin jos tahdot mittailla jokaista
arg-sparg-gappia erikseen? (ruotsia: arg = vihainen).

Tuossahan tulee jossain vaiheessa preussimainen sähkövälähdin-ilmiö ja oskilloskooppisi haihtuu sisäosineen savuna ilmaan.
Omissa kokeissa (silloin kun vielä joskus niitä siis tein) oli pakko ajaa kaikkea mini-mini-malistisesti ettei kaikki savut eli luonnon ihmeelliset toimintavoimat taas karkaisi ilmastointiin.
Meillä tämän takia muuten labrassa oli suljettu ilmankierto, juuri siksi saimme nuo ilkeät palokaasut survottua takaisin transistoreihin ja vehkeet taas toimimaan!

Nyt sitten sinulla onkin tehoa yllin plus kyllin! Kipinävälit kun ovat toiminnassa volttia on jopa Erkoksellekin jakaa ja laitteiden tuho on selviö.

Onko pakko alkaa rakentamaan noita Extraordinaarinen Tiede-lehden Teslamaisia oskilloskooppeja?
tesla
 
Viestit: 644
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

EdellinenSeuraava

Paluu Teslan teknologia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron