Avison apparaatti

Nikola Teslan patentteja ja keksintöjä sivuavat aiheet

Re: Avison apparaatti

ViestiKirjoittaja juge » 09.04.2011 21:32

Selkeästi kuvasit asian.

Tuo back-emf resonanssi on tuttu ilmiö, kun purkausdiodia ei käytetä. Taidat olla oikeassa, että se tuottaa vääriä johtopäätöksiä, on sen verran vaikea mitata tehoja tarkasti siitä resonanssista.

Olisi aika oleellista selvittää mitä käämin ympärillä todella tapahtuu. Sähköenergiaa muuttuu magneettienergiaksi, mutta miten se tapahtuu? Siinäpä miettimistä..
juge
 
Viestit: 37
Liittynyt: 14.07.2010 20:43

Re: Avison apparaatti

ViestiKirjoittaja penttinen » 09.04.2011 23:57

Joo, kysymyksiä on auki aika paljon.


1. Mistä ne fotonit tulee, joka luo magneettiset vuoputket, eli magnettivuon magneetin ympärille?
2. Mistä johtuu tämä virran katkaisun jälken tapahtuva resonanssi?

Kelahan jättää virran jälkeensä 90º Mikä siellä jarruttaa menoa? fotonien kärjestäytyminen kelan ympärille?

Mielenkiintoinen ilmaisu on myös se, että kela vastustaa virran muutoksia. Mulle ei aukea ihan heti tämä. ?
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: Avison apparaatti

ViestiKirjoittaja TOP » 20.10.2011 18:22

Avison systeemistä on äskettäin julkaistu alustava raportti:
- pikalinkki: http://pesn.com/2011/10/18/9501935_Phil ... c_Vehicle/
- PDF: http://www.pureenergysystems.com/news/2 ... iso-v3.pdf
"All truth passes through three stages: First, it is ridiculed.
Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident."
-- Arthur Schopenhauer
TOP
 
Viestit: 141
Liittynyt: 08.01.2010 18:46

Re: Avison apparaatti

ViestiKirjoittaja penttinen » 12.11.2011 22:22

Tais käydä niinku tuumailin aikaisemmin. Hassua, kun tuolla taulukoissa on vain 3 min ajot avisonilla ja 10 minuutin ajot valtakunnan verkosta. Ei ole tulokset oikein vertailukelpoisia.
Silmiinpistävää on se, että virransäätimen ja moottorin/voimansiirron hyötysuhteeksi jää vain kolmannes valtakunnan verkosta. Mihin loppu katoaa???

"The first numbers are for the control, averaging at 36.7% work/energy efficiency. The second numbers are of Aviso's repelling force mechanism, with a work/energy efficiency of 94.3%"
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Edellinen

Paluu Teslan teknologia

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron