Sivu 3/3

Re: Magnetroninen moottori / generaattori

ViestiLähetetty: 12.11.2019 17:28
Kirjoittaja siviili2003
Yritin etsiä patenttihaulla tuota TOP viittamaa patenttia, mutta jostain kumman syystä sitä ei löydy??

On kuitenkin monta muuta patenttia joissa viitataan tähän patenttiin ja kuinka ne muut patentit eroaa tästä patentista (US 7719147).

edit. näkyy linkki pettävän, oikea linkki siihen onkin:

https://patents.google.com/patent/US7719147B2/en

Re: Magnetroninen moottori / generaattori

ViestiLähetetty: 12.11.2019 17:51
Kirjoittaja siviili2003
jussik5 kirjoitti:Kuvassa T-hopan vauhtipyöräasetelma.

Kuva

On ollu urbaani huhu, että ekaversioitten kelat olsi síjoitettu lohkon valuun sinne vauhtipyörää vasten,
tuo kuvan versiohan on omassa peltikotelossaan irrallaan lohkon takaosasta, eli valu on erilainen,
tällä ekaversiolla oli sellainen ominaisuus, että kammesta pyöräytettyä se jäi pyörimään.
Ilmeisesti siitä tuli sellanen että sitä ei pystytty hallitteen ja se kulki niimmaan perskuleesti.
Ilman että sytkää ees kytki päälle, parhaimmat huhut on että siitä lähti pihalle noin 40 heppaa (ilman bensaa)

;)


Siis DYNOMOTOR, olikos autossa AKKU?


Niin ja siinä ensimmäisessä versiossa myös käämitystapa oli eri, kuten kuvasta näkyy
Kuva

#


tässä alemmassa kuvassa näkyy magneetto ja vauhtipyörä, vahtipyörässä tehty kestomagnetit V-mallisiksi, teräväkulmainen hevosenkenkämagneetti, niitä kehällä aika monta.
Kuva