Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

Re: Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 26.06.2017 18:04

Jälleen tuossa alkuviikolla kiinnostuin Eugene Malloven haastatteluista, yuutuubissa.
Ja onhan ne todella kiinnostavia juttuja.
Eugenekin nähtävästi tönäistiin tornitalon huipulta alas katuun, siksipä varmaan kiinnostaakin häneltä viimeisimmiksi jääneet jutut, hänellähän oli aikakauslehti nimeltään Infinity Energy Magazine.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

ViestiKirjoittaja tesla » 27.06.2017 04:27

Kuten edellisen sivun viestissäni sanoin meikäläistäkin on koitettu ottaa pois päiviltä useasti.
Kysymykseni kuuluukin: mitä Eugene Mallowe sitten puuhasi, jotta hänetkin eliminoitiin?

Todennäköisesti aikoi tehdä jotain ihmiskunnan hyväksi mikä on todella rikollista valtaeliitin mielestä.
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

ViestiKirjoittaja jussik5 » 27.06.2017 22:44

Eugene Mallowen murha ei liittynyt mitenkään hänen julkaisemiin teoksiin saatika vapaa-energia -juttuihin.
Tutkikaa nyt hyvänen aika lähteet ennenkuin moisia kirjoitatte ;)
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

ViestiKirjoittaja tesla » 04.08.2017 18:56

Jeh. Lehtiin tulee kun joku murhataan tiedustelupalvelujen toimesta joku köyhä peitetarina. Jos asia ihmetyttää niin silmäys Victor Ostrovskyn kirjoihin. Mietin kun kuitenkin hengen lähteminen on eeerittäin harvinaista prosentuaalisesti, ehkä yksi mahdollisuus sadasta tuhannesta jos elää nörttittutkijan normielämää mutta
vapaanergiatutkijoilla kovin yleistä joutua naapurin hengiltä hakkaamaksi tai muuta ihmeellistä.

Tuli juuri sähköposti laatikkoon jossa on eri vapaanergiatutkijoiden sähköpostiosoitteita ainakin. Listalta löytyy ainakin J Hartikka, Siviili2003 ja Jussi, meidän rakas moderaattorimme.

Tämmänen oli lähettäjä:
jukkakinnunen ät merkki tähän paidikovdv.gr
Viimeksi muokannut tesla päivämäärä 07.08.2017 16:49, muokattu yhteensä 1 kerran
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 05.08.2017 08:07

Älkää edes avatko tuota viestiä, minulle soitti eräs ystäväni että olenko lähettänyt hänelle sähköpostia tuommoisesta osoitteesta, sanoin etten ole lähettänyt hänelle yhtään mitään ainakaan kahteen kuukauteen,
ystäväni sanoi että viestin avaamisen jälkeen hänen tietokoneensa meni täysin sekaisin. :o

Tais olla virhe minulta että kirjoittelin tuonne toiseen naruun Tintin Afrikan matkoista juttua, tulikin kyberhyökkäys ja siihen päälle Tintti pidätettiin alta aikayksikön, koiraa ei saatu kiinni, MustaSika on jo vankilassa..

Onko sähköpostipääte gr sama kuin gruusia vaiko georgia?
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

ViestiKirjoittaja jussik5 » 05.08.2017 17:39

Kreikka, eikä tällaista domainia ole rekisteröity kreikassa.

Mulle ei oo tullu, tai mulla taitaa olla aika hyvät estotyökalut ;)
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 07.08.2017 07:32

Pyytäisin tesla junioria muuttamaan tuota sähköposti osoitetta siten ettei sitä klikkaamalla voisi joutua jonnekkin virus sivulle, laita vaikka @ merkin tilalle [at], mutta jätä muuten varoitukseksi kaikille foorumia lukeville.

Jussille kysymys, minkähän kautta hakkeri on sähköposti listan saanu haltuunsa?
mitkään minun sähköposteista ei näytä kaapatulta??

Voihan olla että kaappari on päässyt jonkun muun foorumilaisen sähköpostiin käsiksi, tai foorumin yv kirjeenvaihtoon ja sieltä kautta saanu minun nimen tuohon "paidikov.gr" domainiin
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

ViestiKirjoittaja jussik5 » 07.08.2017 20:35

Jos sinulla on ollut Yahoossa vastaavalla "jukkakinnunen" sähköpostiosoite, niin
näistä huoltamattomista ja ilman vahvaa salasanaa muodostetuista Yahoon
sähköpostitileistä on varoiteltu jo pari vuotta.
Olis varmaan aika hoitaa se kuntoon tai poistaa se jos ei sitä käytä ;)
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 08.08.2017 07:53

Missään ei ole ollut jukkakinnunen sähköpostia, ei millään domainilla, automaattinen roskapostittaja tuo ei ole, olen varma että foorumissamme on käyny hakkeri, (tai sitten joku foorumilainen joka tuntee minut, on vinkannut tarpeellisen tiedon jollekkin hakkerille) käyttäjätietoja on haettu ja saatu, ystäväni joka sai sähköpostin, luetteli minulle muutaman muunkin saajan joka oli vastaanottajat kentässä, Itse en tallenna sähköpostiini kenenkään sähköpostiosoitteita, mutta ohjelma saattaa niitä johonkin minun tietämättäni koota, ohjelma pyrkii ehdottelemaan valmiiksi vastaanottajia, mutta aina kirjoitan saajakenttään omin käsin vastaanottajan sähköpostiosoitteen.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Tutkijoiden vakoilu ja seuranta

ViestiKirjoittaja jussik5 » 08.08.2017 18:40

Meillä käy täällä aikapaljon vierailijoita.
Oheisesta linkistä näät, että ulkomailta tulee aikapaljon.
Suurin osa tulee kuvahakujen kautta (otaksun)

http://live.feedjit.com/live/feedjit.com/a0117352e993dfb4/
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

EdellinenSeuraava

Paluu Teknologia- ja Innovaationaru

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron