Osa muistanee, että viimekesänä kokeilin vanhalla Bimmerinraadolla RE85.sta, tai
siis bensan ja sen seosta (70% RE85, 30 % 95E). No toimihan se, haisi vaan koskenkorvalle.
Pari viikkoa ny kokeillu tolla mun vanhalla, mailmaa nähneellä Herrgådsvagenilla
ihan puhdasta RE85sta.
Toimiihan se tolla Gent.issä Belgiassa kootulla 940.selläkin ja ihan puhtaalla RE85sella.
Kylmäkäynnistys on vähän pitempi, ei käy heti tyhjäkäyntiä ihan puhtaasti.
30 sekan lämmittelyn jälkeen käy nätisti.
Ei nypi eikä nypyttele ajossa, mutta kuskia nyppii kun muutenkin laiska, ja ny puuttuu 1/3 osa tehoista.
Kovin tuntuu persolle tälle litkulle, jos tää normaalisti menee 98Ellä 9 litraan, 95Ellä 9,5 litraan niin tällä
menee yli 12 litran keskikulutuksella.
Muutokset litkulle: laturin herätevirtajohto tulee vänkärin puolen parkilta ( no tällä ei taida olla merkitystä) ,
tarkistettu, että imuilman esilämmityksen paffiputki on hyvin kii sekä pakosarjan päässä, että
ilmanputsarin päässä.
Veikkaan että jippo sulavalle toiminnalle on tuo Volvossa vakiona olevalle imuilman esilämmitykselle.