Haluatko osalliseksi Joe Parr tyyppisiin kokeiluihin?

Työkalut, Laitteet, jne

Haluatko osalliseksi Joe Parr tyyppisiin kokeiluihin?

ViestiKirjoittaja erkos » 16.03.2018 02:17

Tervehdys!

Katso sanomaani otsikon 'Joe Parr....' alla, jossa tarjoan noin 5 ensimmäiselle mahdollisuuden osallistua yhteisiin 'Joe Parr tyyppisiin' pyramidienergia kokeisiin ja 'tutkimukseen.

Koska asiani ja koejärjestelyehdotukseni ovat vasta 'eilispäivää', niin monetkaan eivät kenties ole edes käyneet aiheessa!?

Käy katsomassa ja mieti, haluatko olla osallisena 'todella monenmoisiin' Joe Parr tyyppisiin kokeiluihin. Kustannukset ovat periaatteessa 'Nolla euroa' + LVV otsikolla!

Terveisin

Eki Koskimo
(forumilla erkos)

Jos koejärjestelyehdotukseni tuntuvat 'vaikeilta/ei kiinnostavista/ ei tieteelliseltä/ 'tai vain peffasta kokonaan' - niin annetaan asian olla! Foorumilla löytyy varmaan monin kerroin asiallisempaa ja tieteellisempääkin keskustelua ja kokeilua 'pilvin pimeinkin kenties'? Tiedä häntä, minä kun vasta tälle foorumille eksyin!

E¤ki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Haluatko osalliseksi Joe Parr tyyppisiin kokeiluihin?

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 16.03.2018 14:30

Väitetyt sivupersoonani saavat itse arvioida haluavatko he osallistua ehdottamaasi koejärjestelyyn, jäämme siis odottamaan muidenkin foorumilaisten kommentteja Erkosin erinomaiseen tarjoukseen, kun onhan se ihan ilmaistakin

<< Kustannukset ovat periaatteessa 'Nolla euroa' + LVV otsikolla! >>

No niin kaikki nyt ahkerasti vastaamaan ERKOSILLE hopi hopi............

Foorumin ahkerimpana työmyyränä ehtottomasti määrään että nyt ON ERKOSILLE VASTATTAVA koska hän suoraan kerran kysyy!
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Haluatko osalliseksi Joe Parr tyyppisiin kokeiluihin?

ViestiKirjoittaja esaruoho » 21.11.2018 14:56

erkos kirjoitti:Tervehdys!
Katso sanomaani otsikon 'Joe Parr....' alla, jossa tarjoan noin 5 ensimmäiselle mahdollisuuden osallistua yhteisiin 'Joe Parr tyyppisiin' pyramidienergia kokeisiin ja 'tutkimukseen.
Koska asiani ja koejärjestelyehdotukseni ovat vasta 'eilispäivää', niin monetkaan eivät kenties ole edes käyneet aiheessa!?



Osaisko joku purkaa mitä Eki tässä puhuu, eli että missä nämä kokeet olisivat, mitä pitää tehdä etc.
Jos Helsingissä niin miksikäs ei.
esaruoho
 
Viestit: 77
Liittynyt: 16.09.2009 22:39
Paikkakunta: Vuosaari, Helsinki, Finland

Re: Haluatko osalliseksi Joe Parr tyyppisiin kokeiluihin?

ViestiKirjoittaja erkos » 19.12.2018 23:51

Tervehdys Foorumimme muutamat aktiiviset!

Tämä jo varmaankin 'foorumille nuoruudessani ja innokkaana jäsenenä'' lä'hettämäni viesti on takuulla 'vanhentunut jo omia aikojaan'!

Teiltä 'ainakin kysyn nykymeiningin nimissä, onko teillä 'jotain/mitään' käytännön kokeisiin liittyvää asiaa tai sellaisia kokeiuehdotuksiakin kenties, joita voisimme tehdä yhteistuumin?

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25

Re: Haluatko osalliseksi Joe Parr tyyppisiin kokeiluihin?

ViestiKirjoittaja tesla » 20.12.2018 23:12

Kas kas! Count me in Erkos! Sinä vaan et koskaan kerkiä näkemään minua kun aina olet jossain vakuutusyhtiön soittokeikalla
Fenniassa juhlasalissa.

Helpotusta asiaan voisit ihan itse minulle järjestää antamalla jonkin soittimen ja soitinlaukun minulle sekä kertoisit
mikä soitin on kyseessä jos joku sattuisi kysymään... siis jos kitaraa kummempi soitin on mahdollisesti semmoinen minulle
tuntematon ufo-objekti.

On hyvä juhlasaliin pyrkiessä ainakin tietää mitä soitinta kädessään raahailee ettei luule kontraTuubaa alto-klarinetiksi... Varsinkin hieman
enemmän kansalaisluottamusta maisteltuaan.
Ainahan voin olla illan suprise star joka ensin naukkailee tunnelmaa vahvistavaa firman juomapöydän luona soitin kevyesti kaulasta roikkuen..
Illan jo edetessä siihen pisteeseen teidän taidokkaista taidokkaimman keikan jälkeen tuskin kukaan minulta enää kysyykään
miksi olin alun perin edes paikalle saapunut.

Olen siis mielelläni mukana kaikessa kummassa kuten Parr ja hyväosaisten keikkojen tuuraus!.
'
tesla
 
Viestit: 645
Liittynyt: 05.11.2013 08:40

Re: Haluatko osalliseksi Joe Parr tyyppisiin kokeiluihin?

ViestiKirjoittaja erkos » 22.12.2018 08:07

Tässä Sinulle Tesla 'kommenttini'.

Palasin 5 tuntia sitten Rotarien järjestämältä konserttikeikalta Loimaalta! Helvetin moinen ajokeli, oli kuin olis marmorikuula-maantiellä ajellut henkensä kaupalla!

OK. Hieno keikkamme joka tapauksessa KBB (Kauppala Bigv Bandin kanssa) loppuun myydylle salille (300 henkeä).
Jos katsot/seuraat lähes päivittäistä raportointiani esim. Facebook Eki Koskimo , saat mielikuvaa soittopuolestani, siis edelleen 'superaktiivinen pasunisti'!

Soitan siis 'kolvihommien' lisäksi pasuunaa, aktiivisesti peräti 4 orkesterissa.

Katso esim. http://www.jasobigband.com http://www.mosabackabigband.com http://www.kauppalabigband.fi jne.................

p.s. tänään tuli 200 'reikämagneettia lisää n. 300 magneetin varastooni. Skarppaan pian 'mitä tarkoitan 'ilmaisilla yhteisillä' kokeiluilla!
eli, jos 'jos jonkinlaista yhteistä kokeilua ja kiinnostusta löytyy, vaikkapa Parr- Bruce- Alexey-hyrrä ym. asioihin, niin 'jaan takuulla kiinnostuneille 'kaiken moista rompetta' = magneetteja, kiintolevy raakileita jne. ilomielin rakentelun ja kokeilujen pohjaksi.

Eki
erkos
 
Viestit: 770
Liittynyt: 11.02.2018 01:25


Paluu Ostetaan/Myydään

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron