Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 17.03.2012 16:12

Löysin vanhan raportin painovoimakokeista tuolta kultaiselta 20 luvulta:

http://www.rexresearch.com/brush/brush.htm

tää Charles F Brush oli tehnyt tarkkoja tutkimuksia eri matskujen gravitaatio käyttäytymisestä ja samalla myös havainnut outoa lämpenemistä joillakin silikaateilla (jopa enemmän kuin radioaktiivisilla materiaaleilla), rakensi jonkin jääkalorimetrin jolla sai tutkittua kuinka nopeasti valvotuissa olosuhteissa jää sulaa, kun astiaan laitettiin myös näytekappaleita.

Linz Basalt näytti olevan painovoimakäyttäytymiseltään erikoista.

Siellä selittää että magneettiset materiaalit kuten Kobolttisilikaatti ja Nikkelisilikaatti olisivat myös olleet painovoimakokeissa poikkeuksellisia.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

ViestiKirjoittaja penttinen » 18.03.2012 10:13

Painovoima kun on vaan kummajainen vieläkin. Outo ilmiö on se, että kuu varjostaa auringon vetovoimaa. Tästä tulee mieleen se, että tapahtuuko magneeteilla sama? Koe on ehkä vaikea, koska magneettivuot yhdistyy helposti. Ehkä riittävän kaukaa ja herkällä mittalaitteella. Tai sitten ei.

Tuskimpa Cernissäkään löytyy sitä Higsin hiukkasta. Jotenkin on sellainen fiilis..

Muoks: Siinä Searlin koneessahan oli venäläistenkin mukaan ollut 30 prossan painonmenetys. Laitehan painoi varmaan muutaman sata kiloa vähintään. Lieneekö selittyy suurilla sähkökentillä, en tiedä.

Vipusellakos se oli se "jouluvalo" Siinä lienee sen verran kova foronimäärä, että leijuuko paperilappunen ilmassa?
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

ViestiKirjoittaja Vipunen » 18.03.2012 20:56

penttinen kirjoitti:Vipusellakos se oli se "jouluvalo" Siinä lienee sen verran kova foronimäärä, että leijuuko paperilappunen ilmassa?

Taitaapa leijua, ainakin se työntää suuret määrät hiilipölyä ja kauas. Toissayönä Hannun valo osui suoraan meidän puiden latvoihin tuollaisen kymmenen kilometrin päästä. Tietää jo mihin kohtaan tähtää ;). Laitan erikseen tuosta lisää kuvien kera. Valaisin on valmistettu 1936 Strömbergillä ja se on asennettu Saksalaisen AEG:n ilmatorjuntatykin lavetille. Generaattoria pyörittävä polttomoottori siinä on ollut alunperin BMW:n valmistama V12 bensiinimoottori. ILON tasavirta-generaattori on Stömbergin valmistama, ilmeisesti lisenssillä. Valonheitin on sarjanumeroltaan n:o1 ja on tänäpäivänäkin tehokkain koskaan valmistettu valonlähde.

Tuossa tuli hiljattain dokumentti mötkyistä ja niiden lentämisestä, hups siis suomeksi kimalaisen lentämisestä ;-). Viimme keväänä Siviili kertoi miten maakimalainen pysyy ilmassa. Tuossa dokussa se kerrottiin kimalaisen nostovoiman syntyvän hirmuisilla siiveniskujen määrällä, lukemakin mainittiin pitkälti yli 200 iskua sekunnissa. Lisäksi siipi taittuu eri asentoon sen iskiessä ylös ja alas. Satuin katsomaan myös myytinmurtajien viimejakson jossa yritettiin nostaa läppäriä mehiläisparvella lentoon. Ei onnistunut muuten kuin fuskaamalla...

Mielestäni Siviilin kertomus maakimalaisen siipien toiminnasta oli erittäin mielenkiintoinen ja voisitko kertoa sen uudelleen? Olisiko siinä painovoiman vaikuttamiseen ajatusta laajemminkin...
"Kaikkea on opeteltu, mutta kaikkea ei ole käsketty teherä".
Könnin mestari
Vipunen
 
Viestit: 345
Liittynyt: 02.10.2009 01:51

Re: Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

ViestiKirjoittaja jussik5 » 18.03.2012 21:16

Mielestäni Siviilin kertomus maakimalaisen siipien toiminnasta oli erittäin mielenkiintoinen ja voisitko kertoa sen uudelleen? Olisiko siinä painovoiman vaikuttamiseen ajatusta laajemminkin...


Täältähän se löytyy.
Hakutoiminto toimii hienosti

http://vapaaenergia.phpbb.fi/viewtopic.php?f=7&t=6#p1469
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

ViestiKirjoittaja Vipunen » 19.03.2012 00:49

Juu muistan nyt tuon Victorin laitteen.

Onhan se kiva... ;)

Kuva

Sivut pelaa nyt hienosti :D
"Kaikkea on opeteltu, mutta kaikkea ei ole käsketty teherä".
Könnin mestari
Vipunen
 
Viestit: 345
Liittynyt: 02.10.2009 01:51

Re: Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

ViestiKirjoittaja mikar » 19.03.2012 01:22

jääkaappimagneetteja, lihavat vetävät puoleensa...

jotakin pientä tullut tehtyä polarisaatiolla esim. > kV/mm

magnetismi on erittäin tärkeä asia, teslaa ja muuta, mutta onkos elimistö sillä saralla, toki esim. hemoglobiinin rauta, mutta en usko magnetismi tai gravitaatio ovat jytkyjä, sähkö on.
mikar
 
Viestit: 563
Liittynyt: 17.09.2009 17:56

Re: Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 26.09.2012 22:40

Tämmöttiset tilasin viime viikolla ja tänään sain ne, (koko sarjan)

http://www.ebay.co.uk/itm/Newton-Meters ... 337c2ffcca

näillä on sitten hyvä alkaa mittailemaan saako kumottua painovoimaa vai alkaako koeväkkärät painamaan enempi ;)

siis tämmöiset:

Kuva
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 29.09.2015 17:14

Gravitaatio on siis se seuraava "NOKIA" jonka ratkaiseminen tuo Suomelle teknologiateollisuuden vientituloja, onnistummekohan?

Villelle kuvasta lähdeaineisto viitteitä


Kuva


Lueskelin tuossa tuota patenttia US3626605 josta tuli uusia ajatuksia tähän natsien kelloprojektiin:

http://www.bibliotecapleyades.net/socio ... pter17.htm


Kuva

Siis patentissa mainitaan että kun radioaktiivinen aine saatetaan kiertoliikkeeseen, syntyy siitä jokin vuorovaikutus gravitaation kanssa, tästäpä muistuikin mieleeni omat kokeet joissa oli läsnä Radon kaasu, jota pistettiin pyörimään.

https://patents.google.com/patent/US3626605A/en
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 29.09.2015 19:55

Sitten löysin patentista hakusanan Barnett effect ja mitäpä Gookkeli löysi:

https://en.wikipedia.org/wiki/Gravitoelectromagnetism
Kuva

sitten patentissa mainintaa elohopeasta:


Kuva

#
Seuraavaksi katsoin mitkä patentit siteeraa tätä patenttia ja viimeisin on tietenkin mielenkiintoinen:
https://patents.google.com/patent/US8901943B1/en

sieltä löytyy maininnat että kun sähkön ja magnetismin välillä on vuorovaikutus, niin samoin sähköstaattisella kentällä ja gravitaatiokentällä on vuorovaikutus!
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Gravitaatio ja oudot lentovehkeet

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 06.04.2018 10:46

Lainaus jostain keskustelusta.....

Q: Have you any objection to telling us about the problems of navigation in flying saucers?

A: None at all. It is obvious that interplanetary voyages will not be possible for people of Earth for some time to come, but we will give them a helping hand by showing you what takes place.

The atmospheric pressure on Earth is 1.033 kg. per sq. cm. If a sheet of paper is placed over the mouth of a glass full of water and turned upside down, the atmospheric pressure on the paper will prevent the water from being subject to the force of gravity and spilling out of the glass.

We use this natural atmospheric pressure in the flying saucer. It is this which gives us the necessary propulsive force.

If we maintain this pressure underneath the saucer and bring about a decompression on top, the craft will be given a terrific upward thrust which no known force can match.

Q: Please be more explicit, I do not quite understand the system you describe.

A: It is quite simple, my friend. We create a vacuum in the direction of travel. If we have low pressure on one side, the other side is subject to the full atmospheric pressure. Any object, whatever its nature, can only be moved if some difference of energy potential is created. For example, with a saucer of 20 m. diameter, we get pir radius cubed= 3,141,600 sq. cm. as the surface of the saucer.

With an atmospheric pressure of 1.033 kg. per sq. cm. we can calculate that the force operating on a saucer of 20 m. diameter is equal to 3,278,272.8 kg.

This gives you some idea of what is involved, even, the smallest type of saucer develops a thrust of approximately 3 million kg., whereas even your most powerful aeroplanes cannot develop more than a few thousand kilogrammes of thrust.

By maintaining the vacuum in the direction of its flight, the saucer can move at any speed and without creating any friction with the atmosphere. It is also very easy to manoeuvre, since this vacuum can be moved in any direction. The atmospheric pressure developed on a saucer of 65 ft. diameter is over 3,000 tons; in the case of a saucer 'with a diameter of 200 ft. the pressure developed would be some 30,000 tons. This, therefore, is a tremendous source of power, unequalled by any other natural phenomenon.

For those who are interested in communication with the spirits of the departed, we quote below an extract from the Spiritualist Review of 1859, which 'was translated into Portuguese and incorporated into a publication entitled Poitevin the aeronaut. At that time the possibility of reaching other planets by balloon was being investigated so in this book Allan Kardec invokes the spirit of Poitevin, ~ balloonist, and asks him about the future of this type of craft

Poitevin predicted that there was no great future for balloons, and that they were not suitable for space travel; later he went on to describe how a suitable craft might be constructed. "You did not ask me whether you would be able to visit other planets by this means. But this problem has given much food for thought, and its solution would fill your 'world 'with 'wonder. No, you will not succeed by this means.

You can imagine how long it would take to traverse the inconceivable vastness of space, when it takes light several years to travel the millions of millions of leagues, even if we were carried there by wind or steam But to get back to the main subject, I told you at the beginning that you should not expect too much from the present system, but that you will achieve far more by utilising the high and permanent pressure of the air. The fulcrum that you seek is always before you and encloses you on every side. You run up against it in your every move, it hinders your flight and acts on everything you touch. Meditate well on this and work on this revelation as much as you can, the possibilities are enormous."

Otto de Guericke was the first to notice the tremendous pressure of the atmosphere. It was in 1654 that he tried to pull two hemispheres apart in which he had created a vacuum. Not even the strength of sixteen horses could achieve this. Before this he had seen atmospheric pressure crush a copper boiler in which the pressure was low like a piece of paper. The movement of the air in the upper layers of the atmosphere supports this incredible pressure; if it were not for these we would be crusted by the volume of gas above us.

A great danger hangs over the Earth as a result of atomic explosions; the disturbance of these upper layers can cause torrential rainstorms, hurricanes and an unbelievable increase in the atmospheric pressure and in the intensity of solar radiation.

Saucers do not cancel out gravity, as was at first thought, but they derive their power from the atmospheric pressure itself.

This is why many people have been told that their source of energy was Nature herself. If saucers cancelled out gravity, they would only be able to move in one direction, and would still need a propellant to supply the power. Even supposing they did overcome gravity this way, they would still possess a certain 'weight in relation to the air, and the ensuing friction with the atmosphere 'would limit their speed considerably.

It should, therefore, be perfectly feasible to construct a saucer on Earth. Its covering could be made of any material, as there 'would be no friction with the atmosphere. They could be any shape although the saucer shape is the ideal one, since one half can take the full force of the atmospheric pressure, while the other is immersed in a vacuum. The speed and manoeuvrability of a cube shaped craft would be impaired owing to air resistance on its sides, which would consequently be subject to friction.

The saucer could not be fitted with glass windows, since the difference of pressure at various points of their surface would break them, which would create havoc inside the saucer. The saucer's "eyes" consist of television apparatus paced at various points on the outside of the craft, which relay to a screen in front of the pilot. This screen covers all directions simultaneously, and is therefore better than the human eye which can only take in a certain angle of vision at one time.

Unfortunately a craft of this type could be used in war, but it would also revolutionise our transport systems if it could be constructed on Earth. Distance would not be a factor, ships and trucks could be dispensed with, as loading and unloading could take place anywhere without having to build special landing fields...........(Dino Kraspedon)
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Seuraava

Paluu Fysiikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa