Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

ViestiKirjoittaja zero_points » 17.03.2012 15:54

kvantti fysikka ei nytten ole mun vahvin ala mutta kiinoistusta aiheeseen on paljon. teillä varmaan on parempaa tietoa näistä asioista mutta ajattelin kuitenkin kysyä vähän tyhmiä kysymyksiä teilltä, jos vaikka oppisi jotain uutta.

miten paljon energiaa tarvitaan neutroonin valmistamiseen?

yksi vastaus minkä löysin:

the mass of a neutron or proton is roughly 1000MeV (1GeV). That's how much energy it takes to make one.

onko tämä paljon?

kosmisen säteilyn vaikutus carbon-12 (hiili-12?) isotooppiin on se että siitä tulee carbon-14, eli rakenne muuttuu kuin carbon-12 (6 protoonia + 6 neutroonia =12) siitä tulee carbon-14 (6 protoonia + 8 neutroonia =14) eli kosminen säteily luo siihen 2 neutroonia lisää, mistä tämä johtuu ja millainen energia määrä siihen tarvitaan tuleeko energia kosmisesta säteilystä (orgooni energiasta?) näitä carbon-14 isotoppeja voi myös tehdä räjäyttämällä ydinpommeja. antaako tämä viiteitä meille miten paljon energiaa orgoonissa on?

The primary natural source of carbon-14 on Earth is cosmic ray action upon nitrogen in the atmosphere, and it is therefore a cosmogenic nuclide. However, open-air nuclear testing between 1955-1980 contributed to this pool.

lähde wikipedia
“Common sense is what tells us the earth is flat.”
― Albert Einstein
zero_points
 
Viestit: 19
Liittynyt: 04.03.2012 20:14

Re: Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 17.03.2012 16:22

Jos saat kähvellettyä keskussairaalasta hiukan tätä: (Koboltti 60)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Koboltti

niin energiaa menee sen hankkimiseen sen verran kuin ruismoottori tarvii. :lol:

Orgoonissa on energiaa:

Max Planckin 2. säteilyteoria


ZPE säteilyn ominaisuuksia
Lorentz invariantti i.e riippumaton mistä liikkuvasta koordinaatistosta ZPE:tä katsotaan.
ZPE on isotrooppinen ja homogeeninen kaikkiin suuntiin.
Säteily pitää sisällään äärettömän määrän taajuuksia, polarisaatioita ja moodeja.
Ylläpitää kaikkea materiaa universumissa

¤

ZPE:n ilmenemismuotoja fysiikassa
Planckin vakio
Heisenbergin epätarkkuusperiaate
Aineen olemassaolo ja elektronin liike atomeissa
Casimir voima Fc
Van der Waalsin voimat
Lamb shift vetyatomin spektrissä
Diamagnetismi
Spontaani emissio eli näkyvä valo

¤
Vetyatomin perustilan ZPE
Puthoff,H: Physical Review D.35.10.1987
Vetyatomi absorboi 1 s 46.8 nJ energiaa
Vertaa Einsteinin kaava: E = mc2 = 0.15 nJ

¤
ZPE:n alkuperä ja rooli universumissa
Universumin perusvoima joka on ollut olemassa universumin alusta lähtien
ZPE on universumia ja samalla ainetta koossapitävä voima.
Jos ZPE ei olisi olemassa universumi romahtaisi kasaan koska silloin atomien liike lakkaisi koska Planckin vakio = 0.

¤
1 ul vesipisaran sisältämä ZPE
Vesipisaran m = 10-6 kg
H-atomien m = 0.111 x 10-6 = 0.111 ukg
H-atomien n = 6.636 x 1019 kpl
HZPE = 46.8 nJ/s
1 ul vesipisaran ZPE = n x HZPE = 3.1 TJ/s= 2.68 x 1013 kWh/vuosi = 26784 TWh/vuosi
Suomi käyttää sähköenergiaa 72 TWh/vuosi
Vesipisaran läpi virtaa 373 kertaa enemmän energiaa kuin Suomi kuluttaa sähköä vuodessa.
Suomen käyttämä energiamäärä on n.1% Pohjois-Amerikan käyttämästä sähköenergiasta
Pohjois-Amerikan kuluttama sähköenergia on noin 100 kertainen Suomeen verrattuna = 100 x 72 TWh/v = 7200 TWh
P-Amerikan energiankulutus vastaa n. 30% koko maailman sähköenergian kulutuksesta.
Maailman sähkönkulutus 24 000 TWh/v
1 vesipisaran käyttämä ZPE on 1.1 kertaa suurempi kuin koko maailman 1 vuodessa käyttämä sähköenergia.
1 kahvikupin (100ml) läpi virtaavalla ZPE energiamäärällä pyöritetään maapallon energiahuoltoa 100 000 vuotta jos energia pystytään konvertoimaan hyödylliseen muotoon.

¤
Davies- Unruh ja Hawkingin säteily
ZPE säteily on luonteeltaan skalaarinen missä Poyntingin vektori S = 0.
Jos elektronilla on riittävä kiihtyvyys-hidastuvuus skalaari ZPF kenttä konvertoituu elektronissa tai alkeishiukkasessa Planckin tyyppiseksi sähkömagneettiseksi säteilyksi.
Vertailukohtana mustan aukon tapahtumahorisontti (Event Horizon) joka lähettää termistä säteilyä (Hawkingin säteily)

¤
Unruhin säteilyn tuottaminen
CERN:n ja Oslon yliopiston tutkijoiden esittämän näkemyksen mukaan synkrotroneissa tapahtuva elektronien polarisoituminen on Unruhin säteilyn aikaansaamaa.
Kalifornian yliopiston tutkijan Eli Yablonovitchin mukaan Unruhin säteily saadaan aikaan tuottamalla plasmaa erittäin nopealla ionisaatiolla ? plasmatiheyden muutos ajan funktiona dn/dt oltava siis suuri (vertaa Kanarevin, Meyerin menetelmiä!)
Magneettinen elektroniloukku ns. Penning trap voi tuottaa Unruh säteilyä
Elektronisuihkun törmäys kidehilaan ? Unruh säteily
Voimakkaalla Petawatin laserpulsseilla aikaansaatu seisova aalto joka muuttaa elektronin inertiaa. Dr. Chen SLAC.
Kenneth Shoulders: High Density Charge Clusters koe missä elektroniklusterit törmäytetään metalliin.

¤
Davies-Unruh säteily käytännössä
Elektronin inertian muutos aikaansaa kiihtyvyyden elektronissa
Elektronin inertiaa muutetaan käytännössä terävillä, keskeytetyillä sähkömagneettisilla pulsseilla (Laser-ja dc-pulssit, nopea magneettivuon muutos)
Kanarevin ja Meyerin käyttämän teknologian salaisuus: ZPE muunnos Unruhin säteilyksi
Plasmaolomuoto oleellinen: vapaat H-atomit joiden elektroni toimii konvertterina.

¤
Maan magnetosfääri hiukkaskiihdyttimenä
Aurinkotuulen nopeus voi olla jopa 400 km/s revontulipurkauksissa.
Magneettikentän voimakkuus napa-alueella
B = 5 mT. Larmorin säde ilman vortex korjausta.

¤
Maan magnetosfääri hiukkaskiihdyttimenä
Napa-alueella maapallon magneettiset kenttäviivat menevät ”nippuun”
Syntyy vortex tyyppinen eteneminen joka muuttaa elektronin inertiaa; r pienenee eli kiihtyvyys kasvaa.

#

Nii että kyllä siinä eetterissä ON Energiaa (eetteri = Orgooni)

Toivottavasti ei ole liian vaikeaa teoriaa, piti sensuroida pois joitakin tietoja koska tämä tutkimus on erään toisen tekemä ja en ole saanu lupaa levitellä tätä tämän enempää.
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

ViestiKirjoittaja ossian » 17.03.2012 21:03

Ulkona kävelemässä koirien kanssa tuli tämmöinen asia mieleeni olevaisuudesta ym..

Haluan teidän katsovan elektronia, Fyysikot sanovat elektronien pyörivän. Ne eivät pyöri eivätkä voi pyöriä. Elektronissa ei ole pintaa, koska se on energiaa. Ne eivät pyöri, vaan niillä on sen sijaan elektronipotentiaali. Joka ikinen hiukkanen tällä planeetalla - kaikki mitä näette, kaikki asiat tässä universumissa - on luotu polariteetista. Tämä on nyt uutta informaatiota.
Kaikki asiat on luotu polariteetista ja suunniteltu tasapainottamaan itsensä. Ja sen polariteetin vuoksi, mitä kutsuisitte plussaksi ja miinukseksi, ne liikkuvat ja yrittävät tasapainottua kentässä - kaikki asiat, sekä fyysiset että muut. Kaikki polariteetit ovat alttiita sen ennakko-odotukselle, mitä kutsun "vertaispaineeksi". Elektronit joissa on tietynlainen varaus - kutsumme sitä positiiviseksi - vetävät niitä, jotka ovat negatiivisia, jotta ne voivat nollautua. Ne etsivät toisiaan luodakseen nollatasapainon.
Ne pyrkivät olemaan tasapainossa ja jos ne eivät voi olla, ne eivät ole onnellisia. Käytän tätä sanaa vain korostaakseni sellaisten fysiikan hiukkasten olotilaa, mitkä ei löydä tasapainoaan. Myös epätieteelliset voivat arvostaa tätä.
Mutta edes atomeilla ei ole aina sopivia elektronipareja, koska ei ole mitään atomisääntöä, joka sanoo, että elektroneja luodaan aina tasamäärä. Niinpä usein on "pariton" - kuten kutsun sitä - ja sen tapahtuessa koko atomi varautuu positiivisesti tai negatiivisesti tuosta parittomasta riippuen. Kun tämä tapahtuu, atomi etsii toisen atomin, millä on vastakkaisen varauksen pariton. Tällä on nimi: magnetismi. Olen juuri selittänyt magnetismin. Tiede tietää jo osia tästä. Sitä he eivät ole kuitenkaan vielä oivaltaneet, että kaikissa asioissa on kaksinaisuus. He epäilevät sitä ja on teorioita, jotka osoittavat sen aivan pian, ja olen antanut sen teille tänään, koska se on aina ollut jonkun mielessä.
Niinpä pienimmästä suurimpaan kaikessa on kaksinaisuus, myös galaksissa. Galaksimme keskellä mitä kutsutaan mustaksi aukoksi, on kvanttinen työntö- ja vetomoottori ja aion kertoa teille hetken kuluttua, miksi niin on.
Vastaan siihen nyt. Miksi kaikessa on polariteetti? Miksi näin olisi luotu aina elektroniin saakka? Pienimmässä asiassa, myös ns."Higgsin bosonissa" [Jumalhiukkanen,eetteri,fotoni] ja kvarkeissa on polariteetti. Ette löydä luonnon osaa, missä ei ole polariteettia.
Jos näin ei olisi, universumi olisi tylsä ja pitkästyttävä paikka. Koska luomalla kaksinaisuuden joka ikiseen hiukkaseen luodaan aktiivinen universumi, joka tasapainottaa itsensä eikä koskaan lepää. Jos näin ei olisi, se olisi staattinen, muuttumaton ja ei-luova. Siksi ilman polariteettia ei olisi elämää. Elämä luodaan atomihiukkasten kaksinaisuudella, polariteetilla. Elämä on välttämätön universumin olemassaololle. Ei ole mitään syytä fysiikkaan ilman elämää - ja luulitte asian olevan toisinpäin, eikö vain?
Kuvasin juuri makrokietoutumisen luomisprosessin. Se mitä kuvasin, oli magnetismia ja nollapisteitä. Erittäin hyvä! Ymmärtäkö kenties, että magnetismia ja nollapisteitä on myös galaksimme keskellä?
Galaksi on itseensä kietoutunut tila. Tämä selittää nyt, miksi kaikki tähtijärjestelmät ja aurinkokunnat eivät seuraa newtonilaista liikettä. Sen sijaan ne liikkuvat kaikki yhdessä ja yhtenä keskuksen ympärillä, koska ne ovat kietoutuneet. Olen juuri antanut tämän syyn ja tiede alkaa ymmärtää sen pian. Se on ollut mysteeri tähän saakka. Teillä on siis makrokietoutumista.

Tässä kaikessa on monimutkaisuutta, kiistelyä ja yliälyllistä ajattelua, sillä 3D-aivonne kiitää löytääkseen asioita, jotka ovat väärin tässä. Voin sanoa teille vain, ettei kvanttijärjestelmä ole lineaarinen ja että logiikkanne "putoaa lattialle", jos yritätte analysoida näitä asioita.
ossian
 

Re: Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

ViestiKirjoittaja penttinen » 18.03.2012 11:24

Sama teksti näyttää löytyvän internetistä muualtakin.

"Tässä kaikessa on monimutkaisuutta, kiistelyä ja yliälyllistä ajattelua, sillä 3D-aivonne kiitää löytääkseen asioita, jotka ovat väärin tässä. Voin sanoa teille vain, ettei kvanttijärjestelmä ole lineaarinen ja että logiikkanne "putoaa lattialle", jos yritätte analysoida näitä asioita. "

http://www.adonai.fi/1946

Kaikenlaiset asiat ja esitykset ovat mielenkiintoisia. Mutta jos on jotain mieltä jostain asiasta, tulee esittää perusteet. Voisimmeko pitää tämän foorumin puhtaana uskonnoista ja uskomuksista, sillä tämä on ollut kiva ja luotettava paikka, koska suurimpaan osaan tekstiä voi luottaa. Pysytään siis tässä hetkessä, omissa havainnoissa, eikä perusteta "rikkinäistä puhelinta" olettamuksille, jotka joku muu on joskus kertonut.
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

ViestiKirjoittaja penttinen » 18.03.2012 11:31

Jussi, Pitäisikö sallivuuden vuoksi tälläisille "tiedekanavoinneille, jne" avata oma alueensa, vai meneekö liian hörhöksi?
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

ViestiKirjoittaja jussik5 » 18.03.2012 12:32

Sinänsä en löytänyt mitään negatiivista ossianin kirj. ööh lainauksesta.

Oikeastihan meillä ei ole muutakuin olettamuksia ja uskomuksia kaikesta.
Sinänsä en pysty rehellisyyden nimissä tyrmäämään tai vaatimaan
todisteita saatikka perusteita oikeastaan mistään olettamuksesta tai uskomuksesta.

Mutta tarvitaanko me tänne kanavointeja, ei minun mielestäni.
Mutta lisää hörhöilyä me silti tänne tarvitaan, sehän pitää tämän
jutun elävänä, eiks vaan.

Ossian on ollut pitkään osallistujalistalla, ei nyt heti potkita persuuksille ;)
Josko jatkossa tulisi enemmän raameihin sopivaa juttua.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

ViestiKirjoittaja penttinen » 18.03.2012 15:56

Ok. Ei ole tarkoitus potkia perseelle.. :mrgreen:
Itselleni on tullut vedettyä vaan sellainen raja tieteen ja uskonnon välille. tiede, fysiikka, jne antaa itse omat vastauksensa, kun aikansa tutkii. Ei siinä tarvitse uskoa. Eri on olettaa, johon ei liity tunteellista paloa. Ihminen kun on kummallinen, jos johonkin oikein uskoo, niin tuloksetkin alkaa näyttämään haluamiltaan. Se taas ei ole minun mielestä kovinkaan tervettä. Tulee virheitä ja tulee sokeaksi kokonaisuudelle.

Shalom. :mrgreen:
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

ViestiKirjoittaja zero_points » 18.03.2012 16:53

tämä kosminen energia on kyllä mielenkiintoinen aihe ja siitä on monelaisia teorioita :) kiitos siviili2003 "faktoista" toi Physical Review D.35.10.1987 vaikkuuttaa mielenkiintoisellta teoriallta, luin nopeasti läpi teoriasta mitä netistä löytyi. vaikkuutta olevan samaa mitä teoriaa (punainen valo ilmiö) kosmolgit käyttää e=mc2 tyrmäämiseen ja einstein myönnsi itsekin että teoria ei ollut valmis koska se ei sisälltännyt elektromagnetismia tai muuten mitään sähköön liittyvää. muuta uutta dataa siinä ei oikestaan ollut kuin on tullut jo tutkittua ZPE ja miten sen voi löytää tai ainakin "teoria" tarkiotan just näitä nopeita pulsseja ja resonointia millä nämä ZPE laitteet toimii. minua kiinostaa enemmän miten näitä tehdään käytännössä ja siksi aloitin tämän aiheen käytännön esimerkillä miten kosminen energiaa voi luoda 2 kpl neutroonia lisää carbon-12 isotooppiin on muitakin isotooppeja mihin tämä säteily vaikkuttaa. mutta jos kosminen säteily on "kaikkea" sisältävä hiukkanen niin tämä selittää sen, mutta miten se toimii käytännössä? onko se jonkin näköinen perus hiukkanen joka voi tai muuttaa kaikkea "materiaa" oikealla "avustuksella" tai oikeasta olosuhteesta riippuen. ja jos ajatteelee että kakki materia on energiaa perustasolla niin oikealla "energian taajuuden" tai "kosmisen energian" avulla voisi muuttaa kaiken materian muodon.

sitten vähän noista 3-D aivoista, minun tapauksessa heitin ne ulos ikkunasta jo yli 15 vuotta sitten. kuin olen luonteeltaa erittäin utelias ja on melkein niinkuin pakko ymmärtää ja selivittää miten asiat toimivat. esim 3 vuotiaana kuin isoveli katteli karkkihyllyä ja haluisi karkkia shellin huoltamolla niin minä kattelin työkalu hyllyä ja haluisin erilaisia ruuvi mejseleitä ja näillä minä sitten ruuvasin kaikki laitteet kotona osiksi tutkin niitä ja ainakin yritin saada takaisin kasaan ja toimimaan. minun lapsuuden muisto kirjassa on mainittu että 3 vuotiaana lempi leikkikalu oli erilaiset ruuvi mejselit. no näin utelias kuin olen niin haluisin ymmärtää miten iso universumi on 7 vuotiana kysyn vanhemmilta tätä ja ei tullut vastausta, niinpä aloitin vastauksen löytämmistä sain miettiä tätä yli 10 vuotta sitten yksi yö kuin makasin sängyssä ja mietin niin vastaus tuli mulle. silloin menetin 3-d aivot ja noin 10 vuotta sen jälkeen luin jostai lehdestä kvantti fysikasta ja mitä teoria kertoo meille, tämä oli sama teoria mitä olin oivalltannut sinä yönä. sitten olen huommannut että aina kuin löytää yhden vastauksen niin tulee toinen kysymys tässä tapauksessa kuin ensimmäinen kysymys oli miten ikuisuus toimii niin seuraava kysymys on miten aika toimii jos "toimii", tätäkin olen miettinnyt tosi pitkän ajan. minun oma teoria ajasta ei ole vielä ihan valmis mutta se että se ei ole linjäärinen on jo selvä minulle, millaisissa "luupeissa" se kulkee eri tapauksissa on vielä vähän auki. täältä voi hakea inspiraatiota https://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%B6bius_strip
en ole ihan varma kuin en osaa laskea näitä fysikka yhtälöitä mutta uskon että monessa yhtälössä missä käytetään linjääristä aikaa nytten varmaan antaisi aivan eri tuloksia jos ne laskettaisi "oikean" aika yhtälön kanssa?

ja kuin oli phuhe tosta hörhöilystä niin voin nytten kertoa että vapaa energia tutkimuksesta en ole vaan etsimässä tapaa saada minun kiertovesipumppuja toimimaan kuin on sähkökatko. on muitakin käyttöjä kosmiselle energialle, on tullut ilmi että orgooni energiaan voi vaikkuttaa ajatuksen avulla esim joe-cell y-factor. joe pystyi käynnistämään auton ajatuksen avulla ja se sammui jos jollain oli "väärälläinen" ajatus energia. näistä päätellen niin minäkin olen alkannut etsimään tapaa jolla voisi oppia ohjamaan tätä energiaa. ole käynnyt energia hoito kurseilla näistä olen oppinnut että kysessä on orgooni energian ohjaaminen ajatuksen avulla ja suuntaamaan tämän uneversaalisen energian ihmiselle jonka hoidat. päämäärä minun tapauksessa tästä taidosta olisi että pystyisin ohjaamaan ja muuttaa orgonin taajuuden ja samalla tavalla kuin Royal Rife pystyi (http://www.rense.com/health/rife.htm) eri taajuuksilla elinimoimaan yli 50 virusta syöpä mukaanlukien eri elektomagnettisillä taajuksilla, pystyisin ajatuksen avulla samaan. tämä nytten varmaan kuulostaa ihan hörhöjlyltä mutta ei tiedä ennen kuin kokeilee. sen olen oppinnut kursillta että jos pyrkii ohjamaan orgonin niin se onnistuu vai jos ohjaat sitä samaan suuntaan kuin universumi virrataa sitä tällä tarkoitan että se ei tottele ajatuksia ahneudesta, egosta ja kaikkea muuta mikä ei ole sen mukaan kehitystä parempaan suuntaan universumi on meidän ystävä jos me ollaan menossa samaan suuntaan sen kehityksen kanssa jos ei niin se on vähän kuin uisi virtaa vastaan. ja jos minä en koskaan saisi mitään muita tuloksia kuin yhden ihmisen paremmalle tuulelle näillä hoidoilla niin sekin on jo paremmpi kuin ei mitään.
“Common sense is what tells us the earth is flat.”
― Albert Einstein
zero_points
 
Viestit: 19
Liittynyt: 04.03.2012 20:14

Re: Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

ViestiKirjoittaja jussik5 » 18.03.2012 19:36

Jeps, siviililtä tuli hienoa juttua ja paljon vihjeitä.

Jaahas, sieltähän paljastuu oikein "hörhö", tervetuloa joukkoon ;)

En tiedä vielä kuinka pitkällä olet itsesi kehittämisessä,
eiköhän se tässä selviä pikkuhiljaa.

Erittäin hyvä aineistolinkkikokoelma on täällä >

http://amasci.com/freenrg/tors/

Bill teki se jo toistakymmentä vuotta sitten, eli osa
linkeistä ei toimi enää mutta löytyy archive.org .in kautta.
Ainakin mulle tuo on ollut erittäin antoisa lähdeluettelo.
http://www.archive.org/web/web.php

Venäjäksi löytyy paljon aineistoa, osan pystyy kääntään
esim. Babelfishillä (GTranslate ei pelitä pitkissä teksteissä)
Esmerkki: http://bit.ly/yKXVha

Tulet varmaan jatkossa huomaamaan, että mikään ei tottele ajatuksia.
Parempi on lähestyä asiaa ilman ennakko-odotuksia, kaikki
pelaa havainnointien kautta.
Eli saat tiedon (potilaalta) ja potilaan parantamisessa olet vain välikappale.
Ei sellaisesta voi kunniaa ottaa.
(huom. vain omia huomioita pitemmältä ajalta)

JoeCellin Y-factorista on monta hauskaa juttua vuosien takaa,
kun meitä oli usiampi Bill W.n jälkeen sitä sohlaamassa.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Ulkona pyöräilemässä kosmisella säteilyllä

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 18.03.2012 21:32

Zero_pointin 3-D aivojen ikkunasta ulosheittoon kommentoin, että elämä muuttuu paljon mielenkiintoisemmaksi jos saa ulkoistettua 3-D aivonsa, mutta niitä aivoja tarvitsee kuitenkin jos aikoo selvitä hengissä ja terveenä tässä todellisuudessa jossa nyt eletään, niinpä minulla ne 3-D aivot ovatkin pitkän ja venyvän kuminauhan päässä, että saan vedettyä ne väliajalla takaisin. :shock:

Tuolla Kaarinan puolessa Turun lähellä asustelee eräs Utterin poika jolla oli psyykkinen kyky vaikuttaa materiaan matkan päästä, kertoili mulle jo kymmenisen vuotta sitten kuinka hän sai avattua olohuoneen välioven pelkästään tahtomalla niin, siis oven joka oli kitkan voimalla karmissa kiinni, hänen itsensä seisoessa ovesta noin 3 metrin etäisyydellä. (itse en saanut olla näkemässä kyseistä koetta).
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Seuraava

Paluu Fysiikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron