Plasmic Transition Process

Re: Plasmic Transition Process

ViestiKirjoittaja penttinen » 05.12.2011 20:32

"
To begin, the cylinder is filled with a mixture of Noble gases to the point of "overfilling", inflating a balloon on the other side of the cylinder. With the special coil placed around the cylinder, the actuator is triggered. This starts the Plasmic Transitiion Process, which would normally move the piston across the cylinder. However, with this coil being utilized, the piston barely moves at all. They thought this was strange, and one of them was about to put his hand on the coil when he pulled back, sensing that the coil was very hot -- something that was very unusual, as the engine usually does not heat up above ambient room temperature. They later measured the coil temperature in this state to be between 208 to 220 degrees F, depending on where you position the coil. The heating effect continues as long as there is gas in the chamber, which is rapidly consumed (taking around 2 minutes), and the balloon shrinks. And then the chamber even goes into vacuum, sucking the balloon flat and indented, at which point, the heat stops and is dissipated normally, gradually cooling off.

Usually, the PlasmERG process consumes negligible fuel (noble gas) in the plasmic transition process; but in this anomaly, it consumes all the fuel quite rapidly.

There is no apparent source of the heating that is taking place in the coil. And nothing else heats up. However, if you measure the voltage of the coil, it will show a constant half volt until the vacuum has fully formed in the cylinder. Interestingly, if you ground the coil (which should discharge any electricity stored in it) the heating and voltage effect continues. Also, during the process (unlike in the normal Plasmic transition Process) no light is emitted from the cylinder."

Tämäpä oli mielenkiintoinen juttu tuosta TOP:n linkistä. Ilmeisesti jokin magneettivuo, tms lämmittää kelan???
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: Plasmic Transition Process

ViestiKirjoittaja jussik5 » 31.01.2012 18:46

Uutisia parin päivän takaa.
John Rohner julkaisee, että tuotantovalmis moottori on
osien osalta kasassa.
Ovat keksineet käänteentekevän tiivistysratkaisun notta nooppelikaasut ei karkaa.
Paljon kuvia uudesta koneesta

http://inteligentry.com/newengine.html

Kuva
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Plasmic Transition Process

ViestiKirjoittaja penttinen » 08.02.2012 22:05

Hienoa työtä. Hauska yksityiskohta on noi sytytystulpat. Oliko niistä parempia kuvia jossain, mitenkä asettuvat "palotilaan"
penttinen
 
Viestit: 779
Liittynyt: 16.09.2009 22:13

Re: Plasmic Transition Process

ViestiKirjoittaja jussik5 » 09.02.2012 20:55

Tsekkaa vaan siitä linkistä jonka annoin,
siellä alalaidassa oli kuvia kannesta ja "mäntien" plasmatiloista.
Rullaat niitä kuvia, kyllä ne löytyy kun kattelee.
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Plasmic Transition Process

ViestiKirjoittaja Vipunen » 10.02.2012 14:22

Hienoa työtä on ja mainiot kuvat. Tuon voisi toteuttaa näinkin ks."Wiipotin"

Ainut mikä häiritsee on nuo kokoonpanossa käytettävät kolme erikokoista "maataloussorvia", moottoria kokoonpantaessa ja purettaessa ne pitäisi ensimmäisenä heittää tunkiolle ;) .
"Kaikkea on opeteltu, mutta kaikkea ei ole käsketty teherä".
Könnin mestari
Vipunen
 
Viestit: 345
Liittynyt: 02.10.2009 01:51

Re: Plasmic Transition Process

ViestiKirjoittaja jussik5 » 13.09.2012 23:02

Rohner Group.ilta uutta videoo(9.9.2012).
http://youtu.be/0fd-coQ84XU
A 1-cylinder Papp is assembled from scratch, charged with gas and operated.
The cylinder fires against a large spring : it looks to me as if it moves at least an inch. On the recovery stroke it generates current through a capacitor, driving an electric motor. This was just set up to prove it's not air-driven, there's no way of calculating the power balance.
He has a cylinder of pre-mixed gas (which he says costs $1700).
"Jos tietäisit 3, 6 ja 9 suuremmoisuuden, sinulla olisi avain universumiin"
Nikola Tesla
Avatar
jussik5
Site Admin
 
Viestit: 1295
Liittynyt: 16.09.2009 17:43

Re: Plasmic Transition Process

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 14.09.2012 00:11

[quote="jussik5"]Uutisia parin päivän takaa.
John Rohner julkaisee, että tuotantovalmis moottori on
osien osalta kasassa.
Ovat keksineet käänteentekevän tiivistysratkaisun notta nooppelikaasut ei karkaa.
Paljon kuvia uudesta koneesta



keskustelin jo pari vuotta sitten Rohnerin kanssa ja heitin hänelle linkin Matti Sampon hydraulimoottorin kuviin ja sanoin että hänen moottorinsa tiivistysongelmat ratkeaa kunhan hän tutkii Sammon patenttia.

Niinpä näyttää nyt käyneen!
Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Re: Plasmic Transition Process

ViestiKirjoittaja siviili2003 » 13.12.2015 20:33

Joskohan tästä Multiplaz keksinnöstä olisi autonmoottoriin asennettavaksi, jokaiseen sylinteriin yksi tuommoinen, jokohan auto kulkisi "Free energy", tarttis kyllä mitata tuon Multiplaz laitteen hyötysuhde.

http://shop.multiplaz.com/multiplaz3500.aspx

Avatar
siviili2003
 
Viestit: 2908
Liittynyt: 16.09.2009 20:08

Edellinen

Paluu Fysiikka

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron